Mwa ja.. je bent in ieder geval een volhouder!quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht die zal wel een leven gekregen hebben?
Haha, ja snap ik.. domme tijden.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja lekker hoor maat. Ik mis je wel op snap.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht die zal wel een leven gekregen hebben?
Lekker maat. Goed bezig de laatste tijdquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Terug van "sporten"
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer
Jazeker, sporten gaat erg goed de laatste tijdquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:59 schreef Charz het volgende:
[..]
Mwa ja.. je bent in ieder geval een volhouder!
Met de kat alles oke? Sport je nog?
Heb jij al een chickquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jazeker, sporten gaat erg goed de laatste tijdEn m'n kat heeft deze maand weer eten gekregen.
En met jou? Zwangerschapskilo's er al af? Al met een 2e bezig? Hoe gaat het me je nagels? En met die schilderdingen die je deed?
quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jazeker, sporten gaat erg goed de laatste tijdEn m'n kat heeft deze maand weer eten gekregen.
En met jou? Zwangerschapskilo's er al af? Al met een 2e bezig? Hoe gaat het me je nagels? En met die schilderdingen die je deed?
Maar je had echt talent met je afbeeldingen en schilderen kon je ook!quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:18 schreef Charz het volgende:
[..]
Ja die waren er al snel af.. ben alleen een beetje slecht aan het eten (sushi, koffie en wijn aan het inhalen).
Nagels binnenkort weer opstarten als oma op past.
Schilderen doe ik niet meer.
Drukke tijd inderdaad. Morgen, donderdag en vrijdag weer. (2x toernooi 8ste en kwartfinale, 1x competitie). En dan begint volgende week weer een volgend toernooi.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker maat. Goed bezig de laatste tijd
Sushi en koffie zijn niet slecht.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:18 schreef Charz het volgende:
[..]
Ja die waren er al snel af.. ben alleen een beetje slecht aan het eten (sushi, koffie en wijn aan het inhalen).
Nagels binnenkort weer opstarten als oma op past.
Schilderen doe ik niet meer.
Dat is wel enorm kinderachtig zegquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drukke tijd inderdaad. Morgen, donderdag en vrijdag weer. (2x toernooi 8ste en kwartfinale, 1x competitie). En dan begint volgende week weer een volgend toernooi.
Morgen wel tegen een enorme klootzakken die zich te laag hebben ingeschreven. Ik snap sowieso niet dat dat mag. Ach, niks te verliezen.
Wat heb je gedronken?quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net 5/5 uitgedeeld @:gurneyisbestoke
Een Dipa van little monsterquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat heb je gedronken?
Ik zit zelf aan de Heineken 0.0.
Waarom niet 3 laptops? Ik vind het maar een raar verhaal.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Pakketje binnen (twee laptops, ik kan het betalen).
@:Tjacka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |