Schattig dat @Tjacka denkt dat naar de sauna gaan voor de elite is.quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
User @:tjacka doet wel erg stoer met zijn sauna ticket van vakantieveilingen
Ik krijg het idee dat je op ons net zoveel indruk maakt als op de buitenwachtquote:Op maandag 11 oktober 2021 18:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben geen homo
sauna is gewoon chill, maar vast te duur voor paupers zoals jullie
daarom is champie of gin tonic ook voor homo's zeker
Op maandag in de daluren naar de sauna, daar krijg je gewoon geld bij.quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
User @:tjacka doet wel erg stoer met zijn sauna ticket van vakantieveilingen
Ik ben nog nooit naar de sauna geweest maar zou ook voor badkledingdag kiezenquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:04 schreef Caland het volgende:
Ah, het was weer badkledingdag bij de sauna lees ik. Voor de viesdikke homo’s.
Blauw of rood?quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
Wij hebben een eigen spa thuis. Zo heurt het
Erg jammerquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kan hem niet meer vinden.
WOEDEND.
zeg jijquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:04 schreef Caland het volgende:
Ah, het was weer badkledingdag bij de sauna lees ik. Voor de viesdikke homo’s.
ook sauna gedaanquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Terug van "sporten"
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer
Nee. Die hebben ze niet op de tennisclub. En geen zin om hem thuis aan te zetten.quote:
Mijn vriendin is er vrijdag bij in slaap gevallen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:22 schreef Coco het volgende:
Iemand de nieuwste Bond film al gezien?
Graag review.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |