Ik vind het hypocriet dat ze de anderen ,oals Sieneke en Stefano niet de kans krijgen. Want niet in eigen vlees snijden.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:13 schreef Moira het volgende:
Ik erger me nog steeds niet zo aan Loizawel iets meer dan haar vorige seizoen maar niet zoals anderen hier lijkt het
Sieneke kreeg juist meer een kans dan de anderen want ze gooiden Rob er eerst uit, zij was juist de uitzondering op hun domme regelquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het hypocriet dat ze de anderen ,oals Sieneke en Stefano niet de kans krijgen. Want niet in eigen vlees snijden.
Die waant zich immuun (vergeet ff dat het maar voor 1 eilandraad is denk ik)quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap Loek echt niet waarom maakt hij de vrouwen wijzer dan nodig had gewoon met jayjay wietze en Sterrin een van die andere drie eruit gestemd. Waarom nu gaan snitchen?
Het is bij mij vooral dat ze in eerdere vergelijkbare programma’s altijd door slim en een beetje doortrapt het sterkste team te kiezen ver in het spel is gekomen, en dat ging niet altijd op de meest sympathieke manier. Maar ook wel weer heel slim natuurlijk, maar ze lijkt wel echt het geluk aan haar zijde te hebben qua kant die ze altijd kiest.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:14 schreef viceversa het volgende:
Ik vind Loiza eigenlijk niet zo heel storend. Snap de haat niet.
Nou dan ben je echt een palingquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:14 schreef viceversa het volgende:
Ik vind Loiza eigenlijk niet zo heel storend. Snap de haat niet.
Dit dus, echt zo ontzettend dom, wAnt nu weet iedereen, of denkt althans, dat hij het brein achter de actie is. Terwijl ze anders Jay of Wietze hadden verdacht.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap Loek echt niet waarom maakt hij de vrouwen wijzer dan nodig had gewoon met jayjay wietze en Sterrin een van die andere drie eruit gestemd. Waarom nu gaan snitchen?
Ja echt veel te veelquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:14 schreef Moira het volgende:
Volgende keer ga ik weer reclameloos terugkijken hoor
Donderdag is altijd een uurtjequote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik dacht dat we 1.5 uur hadden maar het is zo alweer afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |