SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh vanaf hier maar 8 uur, valt nog wel meequote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
Borstendokter is wel een fantastisch beroep hoor![]()
Gewoon de hele dag een beetje tetten voelen en er nog voor betaald krijgen ook
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n Amerikaans bad waar je het slechtste van beide werelden hebt, je hebt een bad waar je niet in kunt liggen en een douche waar je je nek breekt als je er uit moet stappen
Nou leuk.. mensen vertellen dat ze kanker hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
Borstendokter is wel een fantastisch beroep hoor![]()
Gewoon de hele dag een beetje tetten voelen en er nog voor betaald krijgen ook
Je kunt toch ook plastisch chirurg zijnquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou leuk.. mensen vertellen dat ze kanker hebben
lijkt mij helemaal niets om mensen dat te moeten vertellenquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou leuk.. mensen vertellen dat ze kanker hebben
quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch ook plastisch chirurg zijn
Denk je dat die geen borstkanker weghalen?quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch ook plastisch chirurg zijn
oh? Doen zij dat ook?quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk je dat die geen borstkanker weghalen?
Staat er niet wat in je ledematenschuur?quote:
nee nog geen tepelquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat er niet wat in je ledematenschuur?
Netjes op alfabetische volgorde op sterk waterquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat er niet wat in je ledematenschuur?
En dan ook alles fotograferen en in de catalogus stoppen net zoals fles met zijn biljetjesquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Netjes op alfabetische volgorde op sterk water
En aan je vrienden laten zienquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan ook alles fotograferen en in de catalogus stoppen net zoals fles met zijn biljetjes
Had ff lekke bandquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:17 schreef dud0r het volgende:
De bus is stuk
Oh het doet het alweer.
Raaaaaar
Ik wacht nog even tot het dekbedovertrek uit de droger is. Ben eigenlijk de hele dag aan het wassen geweestquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Bedje opgemaakt. Vanavond lekker onder mijn winterdekbed
Gelukkig hebben we daar machines voor en hoefde je niet te schrobben op een paar stenen in een rivierquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot het dekbedovertrek uit de droger is. Ben eigenlijk de hele dag aan het wassen geweestNaja. Wel lekker schoon bedje vanavond in ieder geval.
Eh, nee. Jij wel dan?quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig hebbn we daar machines voor en hoefde je niet te schrobben op een paar stenen in een rivier
Dat zijn redelijk normale ingrediënten voor jouw doen? Niet ergens een donut met oestersaus?quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee met suiker, chocola, slagroom en kaneelkandij
de uien waren opquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn redelijk normale ingrediënten voor jouw doen? Niet ergens een donut met oestersaus?
Oh spijtigquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee met suiker, chocola, slagroom en kaneelkandij
Vreetboeiquote:
Nou, dat wordt een doedelzak aanschaffen en oefenen maar.quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Fuck, mijn favoriete doedelzakvideo is verdwenen van Youtube
Denk dat de buren dat niet gaan waarderenquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een doedelzak aanschaffen en oefenen maar.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Bedje opgemaakt. Vanavond lekker onder mijn winterdekbed
Het meervoud van pizza is pizze.quote:
Wat is dat toch altijd met dat mentionnen?quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het meervoud van pizza is pizze.
@:Wereldgozer kijk deze tjap.
Ik zou het Willem Wever vragen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met dat mentionnen?
@willem Weverquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou het Willem Wever vragen.
allemaal mensen hier proberen te krijgen i guess..quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met dat mentionnen?
Fogelquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
http://basiliquenotredame.ca/
Een van de mooiste kerken die ik ooit bezocht heb.
ben er meermalen geweestquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker ver wegquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vergeten ben te liken en nu kan ik haar niet meer vinden en mijn bericht ook nietquote:
montreal is sowieso een mooie stadquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker ver weg![]()
Maar als ik ooit in Montreal ben zal ik er aan denken.
wat uit de buurt welquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vergeten ben te liken en nu kan ik haar niet meer vinden en mijn bericht ook niet![]()
![]()
![]()
Nou ja, was iemand in de VS, maar met een profiel dat me erg aansprak
nee hoor hoeft niet.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon voor een gesprekje kan ook leuk zijn.
Maar goed, zal wel fout zijn gegaan.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hoor hoeft niet.
Geloof op ok cupid zie je pas het berichtje van de ander als ze jouw tegen komt tijdens het swipen
33km om precies te zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
montreal is sowieso een mooie stad
kilometers aan ondergrond (wandel) netwerk ook
dat pretpark kan je overslaan, is vergane gloriequote:Op zondag 10 oktober 2021 21:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
33km om precies te zijn.
Maar we wandelen voornamelijk bovengronds.
Montreal is echt een hele dikke aanrader, ben erg blij dat het toevallig deze stad is geworden (zou eigenlijk naar Tokyo gaan weer, maar die willen nog geen toeristen).
truste flesquote:Op zondag 10 oktober 2021 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens bedtijdmorgen weer aan de arbeid
Even Happn downloaden en je kunt vrouwen uit de buurt oppikken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hmm, raar.
Nou ja, even wandelingetje maar.
Mja, oppikken klinkt ook weer een beetje raar.quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even Happn downloaden en je kunt vrouwen uit de buurt oppikken.
senioren zwemmen?quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het goed is verwamen ze dinsdag ook het bad extra
Kopje koffie drinken om mee te beginnen dan. En ze daarna over je schouder mee naar Buda mansion nemen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, oppikken klinkt ook weer een beetje raar.
zie je op ibiza ook mensen op die electrische stepjes?quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kopje koffie drinken om mee te beginnen dan. En ze daarna over je schouder mee naar Buda mansion nemen.
ik vind ze niet grappig, gemiddelde gebruiker negeert alle verkeersregels en heeft lak aan andere weg gebruikers.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
Die elektrische steps zijn wel grappig.. maar 90% is illegaal op de weg in NL. vind het nog verbazingwekkend hoeveel er rondrijden.
Bejaardenuurtje?quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het goed is verwamen ze dinsdag ook het bad extra
Pfffff. Vanuit Rotterdam kun je makkelijk naar Engeland zwemmenquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk![]()
Ga geen rondje maas ofzo
quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfffff. Vanuit Rotterdam kun je makkelijk naar Engeland zwemmen
kan je beter vanuit Rotterdam dan vanuit Calais doen ja.. stroom dit dat.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfffff. Vanuit Rotterdam kun je makkelijk naar Engeland zwemmen
omdat ze er allemaal in plassen?quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is alleen niet warmer vóór de oudjes, maar dóór de oudjes. Dat weet je toch he?
De hippe badplaatsen wel.quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je op ibiza ook mensen op die electrische stepjes?
hebben moeilijk veel mensen ontslag gehad bij een NL cruise maatschappij nadat zulk soort foto's online kwamenquote:
Pizzae, amice.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het meervoud van pizza is pizze.
@:Wereldgozer kijk deze tjap.
wat voor fotos?quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebben moeilijk veel mensen ontslag gehad bij een NL cruise maatschappij nadat zulk soort foto's online kwamen
maar hoezo?quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
schip tussen ijsbergen (met pinguïns erbij)
omdat die schepen van die Nederlandse club geen ijsklasse hebben, dus met minste geringste beetje ijs kunnen ze al lek slaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel naar bed. Morgen weer werken natuurlijk.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat het twee uur 's nachts is
deze gaat wel wat verder dan fjorden hoorquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi bootje. Zo’n fjordencruiseschip
Ja, da’s wel fout jaquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
schip tussen ijsbergen (met pinguïns erbij)
quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat die schepen van die Nederlandse club geen ijsklasse hebben, dus met minste geringste beetje ijs kunnen ze al lek slaan.
Maar omdat de mensen aan de ene kant wel pinguïns zagen, maar de andere kant niet, zijn ze omgedraaid en nog eens tussen twee ijsbergen door gevaren.
Had een NL-se Schettino kunnen zijn.
Die boot uit jouw foto is een expeditiecruiser die zal sowieso een ijsklasse hebben. Misschien zelfs een lichte polar ijsklasse.Dit staat er bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen, maandag 11 oktober, ligt ms Hanseatic Spirit aan de kade bij Cruise Port Rotterdam (ca. 08:00-23:00). Ze is het nieuwe en derde superluxe cruiseschip van Hapag-Lloyd Cruises. Hanseatic Nature en Hanseatic Inspiration (allebei van 2019) gingen haar voor. “Spirit” is gebouwd bij de Vard Group AS in Noorwegen, heeft een lengte 138 m, breedte 22 m, 7 dekken en een accommodatie voor 230 pax. Ze is het eerste Hapag-Lloyd schip dat alleen voor volwassenen cruist. Dit schip is voorts technisch uitermate geschikt voor expeditie-reizen naar de Noord- of Zuidpool (ze kan ijsbreken), maar biedt ook faciliteiten voor cruises naar warmere gebieden, onder meer vanwege haar watersport-mogelijkheden.
quote:
ja komt al om 0500 dus daar ga ik de wekker niet voor zettenquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi bootje. Zo’n fjordencruiseschip
Dit bootje? Dit lijkt me zo’n typisch schip voor Scandinavische cruisesquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze gaat wel wat verder dan fjorden hoor
quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit staat er bij
Morgen, maandag 11 oktober, ligt ms Hanseatic Spirit aan de kade bij Cruise Port Rotterdam (ca. 08:00-23:00). Ze is het nieuwe en derde superluxe cruiseschip van Hapag-Lloyd Cruises. Hanseatic Nature en Hanseatic Inspiration (allebei van 2019) gingen haar voor. “Spirit” is gebouwd bij de Vard Group AS in Noorwegen, heeft een lengte 138 m, breedte 22 m, 7 dekken en een accommodatie voor 230 pax. Ze is het eerste Hapag-Lloyd schip dat alleen voor volwassenen cruist. Dit schip is voorts technisch uitermate geschikt voor expeditie-reizen naar de Noord- of Zuidpool (ze kan ijsbreken), maar biedt ook faciliteiten voor cruises naar warmere gebieden, onder meer vanwege haar watersport-mogelijkheden.
Nope. Scandinavische cruises komt echt alles wat ook in de carib komt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit bootje? Dit lijkt me zo’n typisch schip voor Scandinavische cruises
Ja, ik bedoelde eigenlijk dat er geen pinguins zijn op het noordelijke halfrondquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had zomaar Titanic 2010 kunnen wezen..
Maar goed, ik zie zo'n riviercruise wel de Titanic van deze eeuw worden.
Wel ver voor zo’n mislukte veerpontquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope. Scandinavische cruises komt echt alles wat ook in de carib komt.
Dit gaat naar de noordpool/zuidpool.
risk mitigation enzo.. en het is een niche markt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel ver voor zo’n mislukte veerpont
zwak hoorquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja komt al om 0500 dus daar ga ik de wekker niet voor zetten
Lijkt me eigenlijk niet eens interessant, zo Antartica-cruisequote:Op zondag 10 oktober 2021 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
risk mitigation enzo.. en het is een niche markt.
Zal nog eens foto's zoeken van onze polar survival equipment. Dat was serieus goed (en tering veel) spul. echt 20x zoveel als wat we voor 'normaal' aan boord hadden.
IJsduiken lijkt me toch wel heel tof.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niet eens interessant, zo Antartica-cruise
Beetje koud.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
IJsduiken lijkt me toch wel heel tof.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.omroepzeeland(...)-Hij-was-erg-verward
deze man heeft z'n voornaam niet mee
Vroeger regelmatig gedoken, was ook gecertificeerd, maar niet meer bijgehouden op gegeven momentquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thermosuits![]()
Maar inderdaad koud. Ik vond duiken in de Grevelingen al koud.
Ik heb nog steeds een vervaarlijk litteken van een zwempartij daar.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thermosuits![]()
Maar inderdaad koud. Ik vond duiken in de Grevelingen al koud.
Was je weer lekker link aan het doen ?quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een vervaarlijk litteken van een zwempartij daar.
Daar is onze caviadompteur weerquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geestelijk voorbereiden op morgen hoor ..
Nou, eigenlijk was het een klein wondje aan mijn pink (met een ‘n’quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je weer lekker link aan het doen ?
Je brevet verloopt niet. Maar als je een paar jaar niet gedoken hebt is een opfriscursus wel fijn.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroeger regelmatig gedoken, was ook gecertificeerd, maar niet meer bijgehouden op gegeven moment
Ik lasquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was het een klein wondje aan mijn pink (met een ‘n’). Maar het is nog steeds een littekentje
Ik mag niet meer duiken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je brevet verloopt niet. Maar als je een paar jaar niet gedoken hebt is een opfriscursus wel fijn.
Ik doe sowieso altijd eerst een refresher in het zwembad om weer even up to date te raken en daarna ben ik comfortabel genoeg om weer naar 20 meter te gaan.
Ik zou het ook nog best wel weten allemaalquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je brevet verloopt niet. Maar als je een paar jaar niet gedoken hebt is een opfriscursus wel fijn.
Ik doe sowieso altijd eerst een refresher in het zwembad om weer even up to date te raken en daarna ben ik comfortabel genoeg om weer naar 20 meter te gaan.
US: "Ik was laatst duiken met mijn nichtje. We hadden allebei een vleeskleurige bikini aan."quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Waar is @:uitstraling? Die zou gelijk een stoer verhaal hebben over een worstelpartij met een tijgerhaai die hij daarna nog een paar jaar in zijn badkuip heeft gehouden
quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan moet ik nu maar gaan slapen vast
Mja, dit kan US toch beter hoorquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
US: "Ik was laatst duiken met mijn nichtje. We hadden allebei een vleeskleurige bikini aan."
"Kijk toeristen zijn vaak bangig van haaien en gaan in een kooi, maar ik en mijn nichtje niet hoor. Als een haai iets te dichtbij komt geven we hem gewoon een stomp op zijn neus. "
"En toen vonden we een loterij ticket in het zand op de bodem en hadden we daarmee tien miljoen gewonnen!"
"Nu zijn mijn nichtje en ik echt super fantastisch!"
Zo ongeveer?
oh, was dat US niet? los dan?quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit kan US toch beter hoor
quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan moet ik nu maar gaan slapen vast
Ik vond het een vermakelijke pogingquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was je een weekendje op pad?quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het een vermakelijke poging
Ik had donderdag een lesdag en vrijdag vrijquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar is onze caviadompteur weer
Had je je verstapt ?quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was het een klein wondje aan mijn pink (met een ‘n’). Maar het is nog steeds een littekentje
Nee ze blijft nog maar eventjes wakkerquote:
Vrijdag heb ik Duitsland onveilig gemaakt en de DM leeg gekochtquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze blijft nog maar eventjes wakker
Voortaan dus elke dag gaan wandelen zodat je daar niet vermoeid bentquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben geestelijk uitgerust op de Veluwe maar met al dat gewandel lichamelijk vermoeid
Ja sterke verhalen vertellen is toch kunst blijkbaar,quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is 2034quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben vanmiddag ook in slaap gevallen en toen ik wakker werd moest ik even goed nadenken welk jaar het ook alweer was
Ruttequote:Op zondag 10 oktober 2021 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie is onze president in 2034?
Mocht er geen raampje open?quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had donderdag een lesdag en vrijdag vrijging bijna dood bij de lesdag, wegens zuurstofgebrek
O tofquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik Duitsland onveilig gemaakt en de DM leeg gekocht
Uh, dat kon niet, omdat er geen ramen waren en de temperatuur kon niet geregeld worden.. centraal geregeld of zoquote:
Kreeg je les in een onderaardse bunker?quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, dat kon niet, omdat er geen ramen waren en de temperatuur kon niet geregeld worden.. centraal geregeld of zo
Mei wah?quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Iemand uit Japan een berichtje gestuurd
Inclusief ijsberg?quote:
Kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefquote:
Konichiwa sushirol arigatoquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Iemand uit Japan een berichtje gestuurd
Klinkt meer Chineesquote:
mij ook niet..quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niet eens interessant, zo Antartica-cruise
Ah da's een leuke stad ook wel en lekker dichtbijquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef
Uiteindelijk een super lekkere schnitzel op en je hoeft daar niet eens je qr code te laten zien
Nieuw pand, maar even vergeten dat mensen zuurstof en koelte ook wel fijn vindenquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreeg je les in een onderaardse bunker?
Of Fries.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef
Uiteindelijk een super lekkere schnitzel op en je hoeft daar niet eens je qr code te laten zien
Wel gezellig idd en ik heb het idee dat er wat meer nieuwe horeca isquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah da's een leuke stad ook wel en lekker dichtbij
Die architecten zijn soms best onbenullenquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nieuw pand, maar even vergeten dat mensen zuurstof en koelte ook wel fijn vinden
Zuurstof is echt zoooo overratedquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nieuw pand, maar even vergeten dat mensen zuurstof en koelte ook wel fijn vinden
Gohquote:
Moet maar weer eens richting Deutschland wat sterke drank halenquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel gezellig idd en ik heb het idee dat er wat meer nieuwe horeca is
quote:
Nou,als je iemand keihard wattenschijfje hoort roepen, dan ben ik dat ...quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Kleve kom ik ook regelmatigLeuk stadje.
Alle cursisten lagen op apegapenquote:
Lees jouw naam altijd als 4everblacked.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou,als je iemand keihard wattenschijfje hoort roepen, dan ben ik dat ...
Heeft ze ook een klein vega-schnitzeltje gehad?quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou,als je iemand keihard wattenschijfje hoort roepen, dan ben ik dat ...
Waar het hoofd vol van is ...quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lees jouw naam altijd als 4everblacked.
En zo’n klein schoteltje met salade.. zonder dressing natuurlijkquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze ook een klein vega-schnitzeltje gehad?
En een klein glaasje bier?quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En zo’n klein schoteltje met salade.. zonder dressing natuurlijk
Dat is misschien wat enthousiast voor de eerste keer...quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:06 schreef FranticDJ het volgende:
Duiken.. ik ga' t niet doen. vind het bijzonder on prettig om uit zo'n fles te ademen.
Mara goed, mijn 1e keer met zo'n fles werd ik gelijk in een nep heli ondersteboven in het water geparkeerd
Andere caven kijken haar meewarig aan ...quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een klein glaasje bier?![]()
De rest van de dag zwalkend in haar hamsterwiel
Omdat je het teveel op hebtquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
delaatste keer smaakte het mij totaal niet meer
Die doen morgen een interventiequote:Op zondag 10 oktober 2021 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Andere caven kijken haar meewarig aan ...
Met jouw porties wel ...quote:
Ja maar jij bent geen gezinquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn gewoon normale gezinsporties
quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je uitgegeten raakt op sushiquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
delaatste keer smaakte het mij totaal niet meer
het is vast tijdelijkquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zie toch dat je uitgegeten raakt op sushi![]()
Toen wilde je me niet geloven.
Ontkenningsfase.quote:
Een gezin bestaat doorgaans uit meerdere gezinsledenquote:
doorgaansquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een gezin bestaat doorgaans uit meerdere gezinsleden
quote:
quote:Gezin is de term voor alle samenlevingsvormen die een herkenbare sociale eenheid zijn, met al dan niet verwante personen die duurzame en affectieve banden hebben en elkaar onderling steun en verzorging verlenen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gezin
Ik las;verwarde.quote:
Maar jij bent bitterbalquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn jij bent bitterbal
Tenzij ik nu op jouw account zit maar dan wordt dit weer een heel raar iets
quote:
Lekker heur, koude plakrijst met kleffe glazige vipsquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je uitgegeten raakt op sushi![]()
Toen wilde je me niet geloven.
Daar is de huisminstreel van Foqueville weerquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker heur, koude plakrijst met kleffe glazige vips
Even mijn luit ende panfluit stemmen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar is de huisminstreel van Foqueville weer
Sociaaltjes gedaan vanavond?quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even mijn luit ende panfluit stemmen.
Ik heb contact gelegd met verre streken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
Nog bijna beginnende zwangerschappen hier?
Je kunt ook gewoon zeggen dat je naar het toilet gaat hoor, hoeft allemaal niet zo cryptischquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dan, wat dan, heb je er eentje op de kop getikt?quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb contact gelegd met verre streken.
Euhmquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit was wel erg sociaal, en warm en plakkerig
Nee, dat niet. Maar een berichtje gestuurd naar iemand in Japan en iemand in New Yorkquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dan, wat dan, heb je er eentje op de kop getikt?
Dat is een heel eindje zwemmenquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar een berichtje gestuurd naar iemand in Japan en iemand in New York
Mja, maar de profielen spraken me aan. En als het klikt trek ik een kimono aan en eet ik de rest van mijn leven met stokjes hoorquote:
In New York?quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar de profielen spraken me aan. En als het klikt trek ik een kimono aan en eet ik de rest van mijn leven met stokjes hoor
Dit ga ik morgen bestuderen.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lap grond kopen in up state New Yorkje eigen boshut bouwen
Kost ook bijna niks.quote:
Je kunt net zo goed proberen een mier of een miereneter te schaken, they are like fucking aliensquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar de profielen spraken me aan. En als het klikt trek ik een kimono aan en eet ik de rest van mijn leven met stokjes hoor
Ja, dank voor de aanmoediging USquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt net zo goed proberen een mier of een miereneter te schaken, they are like fucking aliens
Nou ja is niet persoonlijk maar Japanse vrouwen zijn echt van een andere planeet, geloof mequote:Op zondag 10 oktober 2021 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dank voor de aanmoediging US
En harig.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja is niet persoonlijk maar Japanse vrouwen zijn echt van een andere planeet, geloof me
Nou ja, dit ook gewoon een beetje leuk. Het hoeft niet per se te eindigen in een grootse meeslepende liefdequote:Op zondag 10 oktober 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja is niet persoonlijk maar Japanse vrouwen zijn echt van een andere planeet, geloof me
Lekker slipe.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, slapen en dromen van rijstwafels.
Jawel, ze zijn ook wel leuk hoor maar het zijn van die goofy prinsesjes allemaal, soort altijd giechelende Disney prinsesjes op de erwt maar dan duizend keer zo erg, ik weet wel waar je ze op kunt pikken, er is zo'n vrijgezellen zondagsmarkt in Kamakura aan de kust, je weet niet wat je ziet daarquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dit ook gewoon een beetje leuk. Het hoeft niet per se te eindigen in een grootse meeslepende liefde
Daar heb je jou die overal geweest is.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn ook wel leuk hoor maar het zijn van die goofy prinsesjes allemaal, soort altijd giechelende Disney prinsesjes op de erwt maar dan duizend keer zo erg, ik weet wel waar je ze op kunt pikken, er is zo'n vrijgezellen zondagsmarkt in Kamakura aan de kust, je weet niet wat je ziet daar
Ik vond het wel bijzonder en awkward daarquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daar heb je jou die overal geweest is.
Ik heb geen idee, lijkt mij sterk dat iemand een hekel aan jou heeft.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond het wel bijzonder en awkward daar![]()
Enige wat je niet moet doen daar is ze laten denken dat je Amerikaans bent want daar hebben ze een rothekel aan.
Daar staan toch ouders mogelijke vriendinnen voor hun zoon te ronselen?quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond het wel bijzonder en awkward daar![]()
Enige wat je niet moet doen daar is ze laten denken dat je Amerikaans bent want daar hebben ze een rothekel aan.
Nou ja geen blanken dan, die staan wat laag op de sociale ladder daar maar Kamakura is een beetje de romantische dagbesteding vanuit de metropool Tokyo-Yokohama voor vrijgezellen, verliefde stelletjes en voor trouwerijen, gewoon een ijsje en zoete taartjes met thee in de zon eten, je ziet er ook veel jongelui in traditionele kledij en in de tempels is altijd wel een bruiloft aan de gang dan, vroeger gingen veel Amerikaanse matrozen van de marinebasis in Yokosuka daar langs maar dat mogen ze niet meer.quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar staan toch ouders mogelijke vriendinnen voor hun zoon te ronselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |