SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Doorgeslagen deugneuzenquote:In de Amerikaanse staat Californi
moeten grote warenhuizen over drie jaar
genderneutrale afdelingen hebben voor
onder meer kinderverzorgingsproducten
en speelgoed.Daarmee is Californi de
eerste Amerikaanse staat waar zo'n wet
gaat gelden.
Er mogen nog wel aparte afdelingen voor
jongens en meisjes zijn,maar daarnaast
moet er een genderneutraal aanbod zijn
voor bijvoorbeeld meisjes die willen
spelen met auto's en jongens die van
glitter houden.
ga weg joh niksnutquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:45 schreef Haags het volgende:
Topictitel speciaal aangemaakt voor mijn beste vrienden.
@:lenny_leonard
@:dr_flash
@:franticdj
@:dud0r
@:zipportal
ja, na een paar km was ik ook wel op temperatuur.quote:
Ik vind ook dat genderneutralen recht hebben op hun eigen restaurants, hun eigen woonwijken, hun eigen publieke vervoer, hun eigen scholen, hun eigen zwembaden en stranden en hun eigen zorgverzekering.quote:
en bordjes in het Afrikaans erbij voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind ook dat genderneutralen recht hebben op hun eigen restaurants, hun eigen woonwijken, hun eigen publieke vervoer, hun eigen scholen, hun eigen zwembaden en stranden en hun eigen zorgverzekering.
Laten we ze zwart spuiten dan is het voor iedereen duidelijk
Lijkt wel of we in een tijd van pure zwakzinnigheid leven, hoe creer je afkeer en onbegrip, door kinderen in een uitzonderingspositie te plaatsen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en bordjes in het Afrikaans erbij voor de duidelijkheid.
ze mogen van mij hun eigen eilandje, ergens in het midden van de oceaan, hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind ook dat genderneutralen recht hebben op hun eigen restaurants, hun eigen woonwijken, hun eigen publieke vervoer, hun eigen scholen, hun eigen zwembaden en stranden en hun eigen zorgverzekering.
Laten we ze zwart spuiten dan is het voor iedereen duidelijk
ja alsof kinderen hiermee bezig zijn. Die rennen gewoon naar de autootjes of de jurkjes waar ze maar zin in hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of we in een tijd van pure zwakzinnigheid leven, hoe creer je afkeer en onbegrip, door kinderen in een uitzonderingspositie te plaatsen.
Adolf, ben jij het?quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ze mogen van mij hun eigen eilandje, ergens in het midden van de oceaan, hebben
het eilandje Virus in Denemarken?quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ze mogen van mij hun eigen eilandje, ergens in het midden van de oceaan, hebben
En dan koop je die Barbie voor je zoontje op de genderneutrale afdeling. Dat maakt het niet ineens anders alsof iedereen het dan de gewoonste zaak van de wereld vindt. Wat ik wel jammer vind hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of we in een tijd van pure zwakzinnigheid leven, hoe creer je afkeer en onbegrip, door kinderen in een uitzonderingspositie te plaatsen.
dus als ze er niet is is het verwenkoffie?quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even een kopje verwenkoffie halen bij de volledig gentegreerde allochtoon aan de overkant van de straat.
Gelukkigs is blond-blauw behoorlijk gender-NIETneutraal persoontje er niet vandaag. Kan ik weer deugen
Ik zie nu ouders voor me "Nee Jantje je mag niet bij de auto's voor jongens kijken want je bent genderneutraal, luisteren nu Jantje anders krijg je een vuistslag in je weke gezichtje."quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja alsof kinderen hiermee bezig zijn. Die rennen gewoon naar de autootjes of de jurkjes waar ze maar zin in hebben.
Maar nee een stel seniele pennenlikkers moet het weer beter weten
quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl Barbie de laatste keer dat ik onder haar rokje keek behoorlijk genderneutraal was, snapte er helemaal niets van als ukkiequote:Op zondag 10 oktober 2021 13:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En dan koop je die Barbie voor je zoontje op de genderneutrale afdeling. Dat maakt het niet ineens anders alsof iedereen het dan de gewoonste zaak van de wereld vindt. Wat ik wel jammer vind hoor.
Wat dacht je van Ken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl Barbie de laatste keer dat ik onder haar rokje keek behoorlijk genderneutraal was, snapte er helemaal niets van als ukkie
Eigenlijk is het deugkoffie.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus als ze er niet is is het verwenkoffie?
interesting
quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie nu ouders voor me "Nee Jantje je mag niet bij de auto's voor jongens kijken want je bent genderneutraal, luisteren nu Jantje anders krijg je een vuistslag in je weke gezichtje."
quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ja dat ze bij "Auto's voor jongens" alleen maar supercars en stoere terreinwagens hebben en bij "Auto's voor genderneutraaltjes" roze stationwagons met bruine pluche dobbelstenen onder de binnenspiegel en een handgehaakte pleerolhouder op de hoedenplank.
Haha ja van die foute glitterauto'squote:Op zondag 10 oktober 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ja dat ze bij "Auto's voor jongens" alleen maar supercars en stoere terreinwagens hebben en bij "Auto's voor genderneutraaltjes" roze stationwagons met bruine pluche dobbelstenen onder de binnenspiegel en een handgehaakte pleerolhouder op de hoedenplank.
Hoe bedoel je dit? Hij kijkt ook uit zijn raam en vindt bootjes ook leuk? Of hij lurkt gewoon hier op Fok om al jouw foto's te leechen?quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
Voormalig bestuursgriezel heeft dus al die fotos van alle boten die hier voorbij zijn gekomen
@bitterbal is jaloers..quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
Voormalig bestuursgriezel heeft dus al die fotos van alle boten die hier voorbij zijn gekomen
Hoog tijd voor Barbie's met maar een been of armpje ook, of een Barbie met een bruin mondje en uitgelopen mascara, dat zijn ook mensen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
en "auto's voor meisjes" is dan TOTAL VERBOTEN![]()
Want dat deugt niet. Of zo.
ja hij woont hier al vanaf het begin dus hij heeft van heel veel dingen fotos gemaaktquote:Op zondag 10 oktober 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Hij kijkt ook uit zijn raam en vindt bootjes ook leuk? Of hij lurkt gewoon hier op Fok om al jouw foto's te leechen?Dat eerste lijkt me niet zo boeiend....
die bijnaam hadden we hem hier gegevenquote:Op zondag 10 oktober 2021 13:14 schreef mschol het volgende:
[..]
@:bitterbal is jaloers..
en zie jij alleen maar gnooms, monsters of griezels in mensen ofzo![]()
eigenlijk wel treurig..
compleet uitgewoonde barbie met van die X-benen met slipje op de knien, allerlei onverwachte lichaamssappen uit onverwachte openingen lekkende etc.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor Barbie's met maar een been of armpje ook, of een Barbie met een bruin mondje en uitgelopen mascara, dat zijn ook mensen.
de rolstoel hebben we alquote:Op zondag 10 oktober 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor Barbie's met maar een been of armpje ook, of een Barbie met een bruin mondje en uitgelopen mascara, dat zijn ook mensen.
Nou prima tochquote:Op zondag 10 oktober 2021 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij woont hier al vanaf het begin dus hij heeft van heel veel dingen fotos gemaakt
quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een maandje belt hij aan met een kreukelig plastic tasje vol bikini's en vrouweniemendalletjes met de vraag of hij foto's van jou mag maken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij woont hier al vanaf het begin dus hij heeft van heel veel dingen fotos gemaakt
ik geloof dat die homo isquote:Op zondag 10 oktober 2021 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een maandje belt hij aan met een kreukelig plastic tasje vol bikini's en vrouweniemendalletjes met de vraag of hij foto's van jou mag maken.
Dan mag hij over een paar jaar zelf een autootje uitzoekenquote:
je snapt het niet echtquote:Op zondag 10 oktober 2021 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
Of het is gewoon een autist.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook die zijn redelijk vaak vader
Help dan?quote:
hij heeft een dochter en hij is wel getrouwd geweest ja maar zijn 'partner' woont in zwitselandquote:Op zondag 10 oktober 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook die zijn redelijk vaak vader
Nee maar wel obsessed met bepaalde voertuigen. Boten, treinen etc.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook die zijn redelijk vaak homo [ afbeelding ]
nou ik zie al die sappen niet, geen mascara uitgelopen, ze kijkt veel te blij alles ditdatquote:
Ziequote:Op zondag 10 oktober 2021 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij heeft een dochter en hij is wel getrouwd geweest ja maar zijn 'partner' woont in zwitseland
@Haagsquote:
mooiquote:Op zondag 10 oktober 2021 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Oeh uitgenodigd voor een weekje villa op kreta.![]()
https://www.oliveandsea.com
Week nie, vanavond even video bellen met broertje. Die betaald alles en hij wil mijn ouders en zusje ook mee. Maar de vrouwen zijn aan het miepen dat het geen schoolvakantie is.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]
Week nie, vanavond even video bellen met broertje. Die betaald alles en hij wil mijn ouders en zusje ook mee. Maar de vrouwen zijn aan het miepen dat het geen schoolvakantie is.
Dus we gaan ms met alleen de mannen.
Dure whiskies zuipen en brallen over hippe barbekjoews dus.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]
Week nie, vanavond even video bellen met broertje. Die betaald alles en hij wil mijn ouders en zusje ook mee. Maar de vrouwen zijn aan het miepen dat het geen schoolvakantie is.
Dus we gaan ms met alleen de mannen.
Nee hoor, gewoon standaard weekend afstandquote:
Ik stap nu in de trein.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:42 schreef LTVDK het volgende:
Zo, de 20.000 stapjes zitten er op, ik ga de rest van de dag smurfen
en dat is 100 meter?quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:42 schreef LTVDK het volgende:
Zo, de 20.000 stapjes zitten er op, ik ga de rest van de dag smurfen
Niks mis met een boterham.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:50 schreef LTVDK het volgende:
Wilde voor de lunch een loempia halen maar de Chinees was zomaar dicht
Nee net ietsjes meerquote:
Had maar broodjes bij de AH gehaald, kwamen wel net uit de ovenquote:
Minpunten op de refo-index.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had maar broodjes bij de AH gehaald, kwamen wel net uit de oven
Gok dat ik daar sowieso al geen topscore hadquote:
Ik vind gewoon een plak brood met iets echt best wel matig. Of het moet heel lekker brood zijn maar dat eten maar weinig mensen.quote:
Welke reclame was dit?quote:
Sinds wanneer ben jij zo high maintenance gewordenquote:Op zondag 10 oktober 2021 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind gewoon een plak brood met iets echt best wel matig. Of het moet heel lekker brood zijn maar dat eten maar weinig mensen.
Of iets heel lekkers op je bammetje.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind gewoon een plak brood met iets echt best wel matig. Of het moet heel lekker brood zijn maar dat eten maar weinig mensen.
als ik geen tijd/zin heb om te koken eet ik wel eens een hele dag alleen brood..quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo high maintenance geworden
Dat gewoon brood al te min voor je is. Kan ik me niet voorstellen bij Ama van de weggeefwinkelquote:
Heb ik altijd al gehad als kind. Gooide het op weg naar de basisschool het ook altijd in de prullenbak onderweg.quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gewoon brood al te min voor je is. Kan ik me niet voorstellen bij Ama van de weggeefwinkel
Klinkt als een prima zondag.quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer lekker aan de Heineken nulpuntnulletjes
Is het ook wel. Het is heerlijk weerquote:
ja die had ik dus ook besteld vorige week. Bij gebrek daaraan heb ik er twee met spinazie / geitenkaas gekregen. Varkensvoerquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:28 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net een quiche zalm/prei achter de kiezen
Waren ze niet goed? Ik ben zelf geen fan van geitenkaasquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die had ik dus ook besteld vorige week. Bij gebrek daaraan heb ik er twee met spinazie / geitenkaas gekregen. Varkensvoer
nee smerigquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waren ze niet goed? Ik ben zelf geen fan van geitenkaas
quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
moet die andere nog steeds opeten. THT 12 okt. Dus dat zal wel de domper op de dag van vandaag worden
en, al miljoenen aan het binnenharken?quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb cities skylines weer opgestart
nee ben nog aan het opstartenquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
en, al miljoenen aan het binnenharken?
Klinkt als sex zonder klaarkomenquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer lekker aan de Heineken nulpuntnulletjes
minecraft? fortnight?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:08 schreef Ama het volgende:
Weet iemand hier leuke PS4 spelletjes die je samen kan spelen met iemand?
wormsquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:08 schreef Ama het volgende:
It takes twoquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:08 schreef Ama het volgende:
Yep,die zijn echt goor.quote:
Prima als snackquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:28 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net een quiche zalm/prei achter de kiezen
Lekkerquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:52 schreef Karzai het volgende:
weekend bijna voorbij ik ga even pastasalade maken om morgen mee te nemen naar het werk
Wat gaat er zoal in?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:52 schreef Karzai het volgende:
weekend bijna voorbij ik ga even pastasalade maken om morgen mee te nemen naar het werk
Wat heb je er bij?quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:03 schreef Karzai het volgende:
voor vanavond heb ik forel gehaald
[ afbeelding ]
Ik vind dit een zeer uitstekend plan.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zullen we ons dood gaan eten in Japan![]()
https://9gag.com/gag/aAbn58o
En mayonaise. Heel Veel mayonaise.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
pasta, fetakaas, olijven en tomaatjes
quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer uitstekend plan.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En mayonaise. Heel Veel mayonaise.
beetje olijfolie en italiaanse kruidenquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer gaan we?quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is goed. Boek maarquote:
ik wil dat kunnenquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zullen we ons dood gaan eten in Japan![]()
https://9gag.com/gag/aAbn58o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die quiche?quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwuuh zo. Dat ransvoer zit erin
Gauw chilli cheese nuggets maken nu.
hondquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kopjes koffie gedronken bij mijn pa en met het hondje geknuffeld
niet?quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een quiche op die ik echt lekker vond.
Hij is nogal quichekeurig.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet?![]()
misschien ben je gewoon niet zo quichig?
Zo’n Engelse hartige taart vind ik wel lekkerquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet?![]()
misschien ben je gewoon niet zo quichig?
jawel met blokjes spek of salami erinquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een quiche op die ik echt lekker vond.
Een kroquichequote:Op zondag 10 oktober 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel met blokjes spek of salami erinzelf maken is soberzo veel beter. Maar als ik dit zie dan denk ik waarom gooi je er niet krokettenragout in of zo? Veel lekkerder.
was de quiche voor het diner?quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien nog wat worteltjes of een appel straks. Zit nou wel weer even vol.
Verlate lunch. I eat when I'm hungry I drink when I'm brightquote:
* controleert algemene voorwaarden KSCquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
tijd voor koffie![]()
ik drink nog maar 1 kop koffie per dag sinds dat ik op vakantie ging
quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* controleert algemene voorwaarden KSC
geef dat lijstje eens..quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
zo op zn tijd is dat lekker ja..quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
ham prei quiche lust iedereen toch wel
Oke gelukkigquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZekerVoor theedrinkers maken we ook een uitzondering.
Oei dat wordt een exit gesprekquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:35 schreef dud0r het volgende:
Burp. Dat smaakte prima. Bordje pasta met zalm.
Ik bedoelde die je eenvoudig zelf kan typenquote:
Dan moet je bij Danny aankloppenquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die je eenvoudig zelf kan typen
Zoals : lijstje :
was heerlijk velletje kon je er zo af trekken, zaten wel nog graatjes in maar het vlees kon je er zo vanaf halenquote:
Ja weet ik. Maar toch ziet het er vies uitquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
was heerlijk velletje kon je er zo af trekken, zaten wel nog graatjes in maar het vlees kon je er zo vanaf halen
ja zo ziet vis eruit![]()
hamilton verstapt zich steeds vaker?quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
Interessant F1 seizoen wel eigenlijk..
Verrek,quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
De op fok gemplementeerd smileys staan onder het invoerveld van je bericht. Of even uitklappen door op de smiley te klikken als er maar eentje staat. De code verschijnt bij mouseover.
al een tijdje hoorquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verrek,staat daar opeens ook tussen
Dat stond ie niet
ik vraag mij berhaupt af of mensen positieve ervaringen delen..quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
kijk voor huisartsen hier in de buurt maar de meeste hebben echt slechte recensies staan
Mensen die tevreden zijn over hun huisarts nemen vaak ook niet de moeite om dat te melden. Alleen de negatieve verhalen lees je.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
kijk voor huisartsen hier in de buurt maar de meeste hebben echt slechte recensies staan
Volgens mij is er nergens een huisarts te vinden met meer dan 2 sterrenquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Ja die staan er ook wel bijquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij berhaupt af of mensen positieve ervaringen delen..
Ga je dood van coronavirus durft ze dat nog te zeggen ookquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
sommige zijn dan ook wat dubieus
Sal
1 review
5 maanden geleden
Wat een walgelijke huisarts ze noemt alles coronavirus ook al sta je te sterven
Klinkt niet als de helderste ster aan de hemel neequote:Op zondag 10 oktober 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
Sal
1 review
5 maanden geleden
quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
Sal
1 review
5 maanden geleden
ja ik denk dat ik nu niet meer in den haag mag blijven bij die arts.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:38 schreef mschol het volgende:
als het even kan blijf ik bij mijn huidige huisarts, als ik daar al naartoe moet is dat prima in te plannen voor mij
gewoon bij alle huisartsen de proef op de som nemen en even langsgaan,"doktor heb last van X" als ze dan reageren met "coronavirus" loop je weer weg..quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
Sal
1 review
5 maanden geleden
Wat?quote:
Zwanger!quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had ik in griekenland al. Pijnlijke tepel
Was dat geen kwalaanval?quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft hij helemaal geen verstand vanquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:45 schreef mschol het volgende:
[..]
@:grmbl komt hem graag onderzoeken en diagnostiseren voor je..
handoplegging schijnt te werkenquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:45 schreef mschol het volgende:
[..]
@:grmbl komt hem graag onderzoeken en diagnostiseren voor je..
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft hij helemaal geen verstand van
Top.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dta 1 op de 7 vrouwen borstkanker krijgt
Hoe kun je dat weten zonder het te proberenquote:
wist wel dat het vaak voorkomt..quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
ja maar jij zit vast ook wel in een andere groepje van 7 vrouwen die geen klachten hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Jij hebt je tepel al dus nu zijn de andere vrouwen in de SC voorlopig veilig, statistisch gezien.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten zonder het te proberen
Jeetje, nog steeds?quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
waarom noemen ze het een mammogram en niet gewoon borsten xrayquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok.
Mammogram laten maken dan maar.
Dus als je tetten eruit zien als citroenen heb je een probleemquote:
Wist je dat mannen het ook kunnen krijgen?quote:
ja dacht nog even een week wachten? Maar die nieuwe praktijk moet je bellen voor inschrijving dus ga ik morgen doen.quote:
Omdat memmen leuker klinktquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom noemen ze het een mammogram en niet gewoon borsten xray
jaquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wist je dat mannen het ook kunnen krijgen?
En dan gelijk even een afspraak makenquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht nog even een week wachten? Maar die nieuwe praktijk moet je bellen voor inschrijving dus ga ik morgen doen.
mannen hebben "geluk": meestvoorkomende vorm van kanker (bij mannen dus) is prostaatkanker en 'maar' bij 1 op 10quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wist je dat mannen het ook kunnen krijgen?
ja je moet ook op kennismakingsgesprek lees ikquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan gelijk even een afspraak maken
mag ik hechtenquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Net een scherp mes aan de verkeerde kant vastgepakt toen ik het uit de vaatwasser wilde halen, diepe snee in m'n wijsvinger over de hele breedte
Ai das kutquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Net een scherp mes aan de verkeerde kant vastgepakt toen ik het uit de vaatwasser wilde halen, diepe snee in m'n wijsvinger over de hele breedte
Was je bijna een fruitsaladequote:Op zondag 10 oktober 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht dat prostaatkanker zo vaak voorkwam dat bijna iedereen ermee overlijdt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mannen hebben "geluk": meestvoorkomende vorm van kanker (bij mannen dus) is prostaatkanker en 'maar' bij 1 op 10
oh jee "u verliest uw kruimels, dit moeten we even door onze snackoloog laten beoordelen"quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je moet ook op kennismakingsgesprek lees ik
ja oom van mij is recent met prostaatkanker gediagnosticeerd. Maar geloof dat daar wel vaak wat aan te doen is nog?quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mannen hebben "geluk": meestvoorkomende vorm van kanker (bij mannen dus) is prostaatkanker en 'maar' bij 1 op 10
quote:
huehuequote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
oh jee "u verliest uw kruimels, dit moeten we even door onze snackoloog laten beoordelen"
Echt ouwemannenkwaaltjequote:Op zondag 10 oktober 2021 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat prostaatkanker zo vaak voorkwam dat bijna iedereen ermee overlijdt.
het schijnt zeer goed te behandelen te zijnquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat prostaatkanker zo vaak voorkwam dat bijna iedereen ermee overlijdt.
yups, schijnt goed behandelbaar te zijn zolang het niet gaat uitzaaien enzo.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oom van mij is recent met prostaatkanker gediagnosticeerd. Maar geloof dat daar wel vaak wat aan te doen is nog?
Gewoon heel dik worden (c) Losquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
yups, schijnt goed behandelbaar te zijn zolang het niet gaat uitzaaien enzo.
ik weet via via dat het zich voedt met testosteron, dus een testosteron remmer helpt al vaak
Goed hoor, vandaag nog een dag in de bergen geweestquote:
Wchtend op inhoudquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed hoor, vandaag nog een dag in de bergen geweestVolgende week starten we weer met skin
![]()
Hoe staat het met je filofax?![]()
nice!quote:[ afbeelding ]
waar zie ik de geiten?quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed hoor, vandaag nog een dag in de bergen geweestVolgende week starten we weer met skin
![]()
Hoe staat het met je filofax?![]()
[ afbeelding ]
Welke heb je gekocht eigenlijk?quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wchtend op inhoudAmazon is wel snel met meuk versturen daarom
ze zeggen eind van de maand pas. maar is al verzonden
[..]
nice!
Die loopt nog altijd op Gergi's telefoon rondquote:
Geen ideequote:Op zondag 10 oktober 2021 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom noemen ze het een mammogram en niet gewoon borsten xray
hoe ver is het rijden naar die laatste foto?quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
D
[..]
Die loopt nog altijd op Gergi's telefoon rondIk heb er ook eentje maar je ziet de berggeit er niet echt op
Het is Engelberg, van bij ons 1u45.quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe ver is het rijden naar die laatste foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |