SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Doorgeslagen deugneuzenquote:In de Amerikaanse staat Californi
moeten grote warenhuizen over drie jaar
genderneutrale afdelingen hebben voor
onder meer kinderverzorgingsproducten
en speelgoed.Daarmee is Californi de
eerste Amerikaanse staat waar zo'n wet
gaat gelden.
Er mogen nog wel aparte afdelingen voor
jongens en meisjes zijn,maar daarnaast
moet er een genderneutraal aanbod zijn
voor bijvoorbeeld meisjes die willen
spelen met auto's en jongens die van
glitter houden.
ga weg joh niksnutquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:45 schreef Haags het volgende:
Topictitel speciaal aangemaakt voor mijn beste vrienden.
@:lenny_leonard
@:dr_flash
@:franticdj
@:dud0r
@:zipportal
ja, na een paar km was ik ook wel op temperatuur.quote:
Ik vind ook dat genderneutralen recht hebben op hun eigen restaurants, hun eigen woonwijken, hun eigen publieke vervoer, hun eigen scholen, hun eigen zwembaden en stranden en hun eigen zorgverzekering.quote:
en bordjes in het Afrikaans erbij voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind ook dat genderneutralen recht hebben op hun eigen restaurants, hun eigen woonwijken, hun eigen publieke vervoer, hun eigen scholen, hun eigen zwembaden en stranden en hun eigen zorgverzekering.
Laten we ze zwart spuiten dan is het voor iedereen duidelijk
Lijkt wel of we in een tijd van pure zwakzinnigheid leven, hoe creer je afkeer en onbegrip, door kinderen in een uitzonderingspositie te plaatsen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en bordjes in het Afrikaans erbij voor de duidelijkheid.
ze mogen van mij hun eigen eilandje, ergens in het midden van de oceaan, hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind ook dat genderneutralen recht hebben op hun eigen restaurants, hun eigen woonwijken, hun eigen publieke vervoer, hun eigen scholen, hun eigen zwembaden en stranden en hun eigen zorgverzekering.
Laten we ze zwart spuiten dan is het voor iedereen duidelijk
ja alsof kinderen hiermee bezig zijn. Die rennen gewoon naar de autootjes of de jurkjes waar ze maar zin in hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of we in een tijd van pure zwakzinnigheid leven, hoe creer je afkeer en onbegrip, door kinderen in een uitzonderingspositie te plaatsen.
Adolf, ben jij het?quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ze mogen van mij hun eigen eilandje, ergens in het midden van de oceaan, hebben
het eilandje Virus in Denemarken?quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ze mogen van mij hun eigen eilandje, ergens in het midden van de oceaan, hebben
En dan koop je die Barbie voor je zoontje op de genderneutrale afdeling. Dat maakt het niet ineens anders alsof iedereen het dan de gewoonste zaak van de wereld vindt. Wat ik wel jammer vind hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of we in een tijd van pure zwakzinnigheid leven, hoe creer je afkeer en onbegrip, door kinderen in een uitzonderingspositie te plaatsen.
dus als ze er niet is is het verwenkoffie?quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even een kopje verwenkoffie halen bij de volledig gentegreerde allochtoon aan de overkant van de straat.
Gelukkigs is blond-blauw behoorlijk gender-NIETneutraal persoontje er niet vandaag. Kan ik weer deugen
Ik zie nu ouders voor me "Nee Jantje je mag niet bij de auto's voor jongens kijken want je bent genderneutraal, luisteren nu Jantje anders krijg je een vuistslag in je weke gezichtje."quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja alsof kinderen hiermee bezig zijn. Die rennen gewoon naar de autootjes of de jurkjes waar ze maar zin in hebben.
Maar nee een stel seniele pennenlikkers moet het weer beter weten
quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl Barbie de laatste keer dat ik onder haar rokje keek behoorlijk genderneutraal was, snapte er helemaal niets van als ukkiequote:Op zondag 10 oktober 2021 13:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En dan koop je die Barbie voor je zoontje op de genderneutrale afdeling. Dat maakt het niet ineens anders alsof iedereen het dan de gewoonste zaak van de wereld vindt. Wat ik wel jammer vind hoor.
Wat dacht je van Ken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl Barbie de laatste keer dat ik onder haar rokje keek behoorlijk genderneutraal was, snapte er helemaal niets van als ukkie
Eigenlijk is het deugkoffie.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus als ze er niet is is het verwenkoffie?
interesting
quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie nu ouders voor me "Nee Jantje je mag niet bij de auto's voor jongens kijken want je bent genderneutraal, luisteren nu Jantje anders krijg je een vuistslag in je weke gezichtje."
quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ja dat ze bij "Auto's voor jongens" alleen maar supercars en stoere terreinwagens hebben en bij "Auto's voor genderneutraaltjes" roze stationwagons met bruine pluche dobbelstenen onder de binnenspiegel en een handgehaakte pleerolhouder op de hoedenplank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |