Iets meer info over het geschil tussen de opdrachtgever en twee aannemers:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zou toch ernstig zijn als iets op zo'n prominente locatie niet afgebouwd wordt
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef Ireth het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)t-ik-iets-tegen-doen
Gelukkig dan maar dat die herten tot hun dood in het kamp mogen blijven.quote:"De doorsnee Utrechter kent het Julianapark wel. We bestaan al 120 jaar en ontvangen circa 95.000 bezoekers per jaar. Alle dieren zitten daar dus al generaties lang en die kennen het zelfs helemaal niet om in het wild te leven."
Zouden die dan gesteriliseerd/gecastreerd moeten worden zodat er geen nieuwe hertjes komen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig dan maar dat die herten tot hun dood in het kamp mogen blijven.
Er is jarenlang geen mannetje bij geweest maaralleen een huidige vrouwtjes groep. Nadat er daar een aantal door ouderdom van overleden waren is er van een ander hertenkamp een mannetje gekomen en vorig jaar zijn daar voor het eerst (sinds volgens mij 10 jaar??) 4 jonkies geboren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zouden die dan gesteriliseerd/gecastreerd moeten worden zodat er geen nieuwe hertjes komen?
Ah oke. Dat wist ik niet. Wel leukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er is jarenlang geen mannetje bij geweest maaralleen een huidige vrouwtjes groep. Nadat er daar een aantal door ouderdom van overleden waren is er van een ander hertenkamp een mannetje gekomen en vorig jaar zijn daar voor het eerst (sinds volgens mij 10 jaar??) 4 jonkies geboren.
Uit principe koop ik niks op CS of HC. Geen eten. Geen spullen. Niks.quote:
welke principe is dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Uit principe koop ik niks op CS of HC. Geen eten. Geen spullen. Niks.
Zouden meer mensen moeten doen.
We zijn het eens over de UFO maar dat vind ik niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:57 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het wel tof. De UFO op de Inktpot misstaat ook niet.
Iedere avond neonlicht en vuurwerk er uit schieten, dat is echt fantastisch.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:46 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe verneuk je een rijksmonument…
[ afbeelding ]
rtvutrecht.nl/Carmen Nelissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |