Daar waar "betaald parkeren" ophoudt eindigt wat mij betreft het centrumquote:Op maandag 11 oktober 2021 17:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zat in de buurt, maar we verschillen misschien van mening wat "vlak buiten het centrum is".
Ze zullen er nog wel niet uit zijn. Ben wel heel benieuwd naar dit stuk en het Smakkelaarsveld als de Leidsche Rijn straks doorgetrokken is.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:19 schreef speknek het volgende:
Never mind had het al gevonden.
[ afbeelding ]
Alleen de plint zou ook commercieel worden, maar daar zie ik verder geen invulling van.
Niet aan Tokyo, maar wel aan de stationshal/winkelcentrum van Kyoto :-)quote:Op maandag 11 oktober 2021 17:26 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Het stationsgebied doet me eerder denken aan een XL-versie van Stadshart Zoetermeer dan aan Tokyo, Les Halles of de Zuidas...
Wordt wel mooi hoor, als alles doorgaat. Ik ben zelf heel benieuwd naar Wonderwoods!quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zullen er nog wel niet uit zijn. Ben wel heel benieuwd naar dit stuk en het Smakkelaarsveld als de Leidsche Rijn straks doorgetrokken is.
Ik had er 15 jaar lang geen problemen mee maar de constante overlast van mn nieuwe bovenburen heeft me gebroken en nu kan ik niets meer hebben. Er is iets geknapt.quote:Op maandag 11 oktober 2021 17:19 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Als je Utrecht onleefbaar vindt vanwege de studenten, dan vraag ik me af waarom je in de stad bent gaan wonen. Voor de ultieme rust doe je dat niet.
Alles wat onder het CU2030 label valt is wel zo'n beetje opgeleverd nu, de rest van het stationsgebied zijn andere projecten, bv Beurskwartier, Lombokplein.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:12 schreef speknek het volgende:
Nice, woon ik middenin hartje centrum. De parkeertarieven zijn zelfs vijf jaar geleden al gelijkgetrokken met de binnenstad want "daar was behoefte aan".
Speaking of het CBD, de hoge toren die nu gebouwd wordt is de Galaxy Tower
[ afbeelding ]
Maar weet iemand wat er nu nog meer op de Sijpestijnkade wordt gebouwd? Ik heb het gevoel dat CU2030 niet echt meer geüpdatet wordt. Soberso was er een heel plan voor het jaarbeursterrein met een boel flats, maar CU2030 houdt op na Wonderwoods.
Gefeliciteerd, en welkomquote:Op woensdag 10 november 2021 17:06 schreef Blik het volgende:
Kick...
Ik ga verhuizen naar de dark side (oftewel Leidsche Rijn). Na heel veel proberen een nieuwbouwwoning toegewezen gekregen
iets zuidelijker (Rijnvliet)quote:Op woensdag 10 november 2021 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, en welkom
Leeuwesteyn?
Ik vertrek er volgende week![]()
quote:Op woensdag 10 november 2021 17:06 schreef Blik het volgende:
Kick...
Ik ga verhuizen naar de dark side (oftewel Leidsche Rijn). Na heel veel proberen een nieuwbouwwoning toegewezen gekregen
Houten FTW!quote:Op woensdag 10 november 2021 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, en welkom
Leeuwesteyn?
Ik vertrek er volgende week![]()
Ja, dat is wel een flinke stap. Houten is dan nog iets van een groot dorp met voorzieningen, treinstation met aardige frequentie en je bent nog zo in Utrecht. Waar ik ga wonen is dicht bij de Dom dan het grootste deel van Vleuterweide.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:37 schreef Gripper het volgende:
Iedereen is maar buiten de stad aan het verhuizen, dan ik ook maar. Nadat we 11 jaar geleden al van de Amsterdamsestraatweg naar Vreeswijk zijn verkast, nu nog iets verder van de stad af... We zijn in Cothen neergestreken. Mooi ruim huis en nog grotere tuin, en heerlijk dichtbij de heuvelrug. Wel even wennen, een echt "dorp"
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:30 schreef hhh38 het volgende:
Oké, we kunnen beter vragen wie er wél nog in Utrecht woont
(Ten oosten van het kanaal)
Yes hiero.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:30 schreef hhh38 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik woon nog tot midden 2023 in Zuilen, een nieuwbouwhuis bouwen gaat niet zo snelquote:Op donderdag 11 november 2021 22:30 schreef hhh38 het volgende:
Bedankt voor het thuisbrengenquote:
Twee stuks die net out of sync liepen. Mooi, gekmakend effectquote:Op maandag 7 maart 2022 12:39 schreef Domnivoor het volgende:
Hebben jullie het luchtalarm gehoord?
Hier bleef het stil.
Genieten jaquote:
Prima idee. Waar gaan ze dan geld vandaan halen om alles te betalenquote:
Dan mag je hier ook niet meer posten :-Pquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:40 schreef Piles het volgende:
Oh, en verder blij dat ik niet meer in die stinkstad woon. In Houten heb je gelukkig alleen beschaafde partijen.
Daar zit de denkfout in je zin....quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima idee. Waar gaan ze dan geld vandaan halen om alles te betalen![]()
Of denken ze dat ze gewoon bij kunnen drukken bij de munt
Dat is ook wel zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Daar zit de denkfout in je zin....
Arme Thijs Zonneveld, mag nooit meer Utrecht in.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:46 schreef speknek het volgende:
Ik kreeg een FvD flyer door de bus. Helaas was ik net boodschappen doen dus ik kon niet zien wie het was en hem (je weet gewoon zeker hem) met eieren bekogelen. (A propos van dat, op de Vlampijpstraat heeft iemand een Baudetposter uitstekend bewerkt door er een bidet aan te bevestigen).
Kijk deze cartoon villain shit 🤡
[ afbeelding ]
Geen diversiteit, geen cent naar het klimaat vroem vroem door de stad en zeker Rusland blijven helpen.
Zou ook maar één iemand daar serieus op stemmen? Beantwoord dit maar niet.
En de FvD is woke.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
We zijn vanaf nu communistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |