Tegen wie? Tegen VER?quote:Op zondag7 10 oktober 2021 15:23 schreef quo_ het volgende:
Nieuwe kans voor PER om een beuk uit te delen.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:24 schreef heywoodu het volgende:
Perez die Leclerc pakt is bijzonder jammer voor Verstappen.
PER is eerder bereid te vechten tegen HAMquote:
Dat gun ik Bottas dan ook wel.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:26 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En uitgerekend dan heb je Bottas voor je
Het was veel beter geweest om Perez op P4 te hebben, als buffer tegen Hamilton. Dit levert Hamilton een positie op, uiteindelijk.quote:
Perez rijdt al 5 seconden los van Leclercquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
PER is eerder bereid te vechten tegen HAM
Ah, zoquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
PER is eerder bereid te vechten tegen HAM
En punten laten liggen?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:25 schreef AMDB het volgende:
Was het voor Max niet voordeliger geweest als Perez achter Leclerc was gebleven? Hadden we een betrouwbare barrier.
Ja maar niet alles draait om Max, RB heeft er ook liever 2 op het podium denk ik.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het was veel beter geweest om Perez op P4 te hebben, als buffer tegen Hamilton. Dit levert Hamilton een positie op, uiteindelijk.
Tuurlijk, maar één van de twee titels is een stuk realistischer dan de ander.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar niet alles draait om Max, RB heeft er ook liever 2 op het podium denk ik.
Dit ja. Wat nu gebeurd is zijn eigen schuld.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:28 schreef DKUp het volgende:
Hamilton had veel eerder naar binnen moeten gaan
Dat denk ik nietquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar niet alles draait om Max, RB heeft er ook liever 2 op het podium denk ik.
Als ze er samen af vliegen hang ik een Gasly poster boven m'n bed.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:28 schreef Monolith het volgende:
Als Gasly hem hier pakt ga ik echt stuk.
U zei?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:11 schreef Nattekat het volgende:
RB gooit gewoon gigantisch veel punten weg hier. Goed bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |