Gas brandde wel!!quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:00 schreef Dven het volgende:
Knap dat je een pan kan laten aanbranden met gas dat niet brandt. Je bent zeker een vrouw?
Nee, dit kan totaal geen kwaad. Hier kan niks mee gebeuren.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:55 schreef Tattoorose het volgende:
Ik heb een keer een hele nacht en de helft van de avond 1 pit van het gasfornuis aan laten staan met een pan erop (alleen water in).
Toen ik wakker werd, rook ik een sterke gaslucht plus pan was helemaal aangebrand.
Ik heb me altijd afgevraagd. Had dit erger kunnen aflopen? Ik heb geen verstand van brandingen etc.
Weet iemand dit?
Weer een spottende opmerkingquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:01 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nee, dit kan totaal geen kwaad. Hier kan niks mee gebeuren.
Hierom check ik altijd tig keer het gasfornuis voordat ik ga slapen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:55 schreef Tattoorose het volgende:
Ik heb een keer een hele nacht en de helft van de avond 1 pit met vlam van het gasfornuis aan laten staan met een pan erop (alleen water in).
Toen ik wakker werd, rook ik een sterke gaslucht plus pan was helemaal aangebrand.
Ik heb me altijd afgevraagd. Had dit erger kunnen aflopen? Ik heb geen verstand van brandingen etc.
Weet iemand dit?
Hoe kan je dan een sterke gaslucht ruikenquote:
Weet ik veel. Misschien omdat het 8 uur lang aanstond. Het kan ook de geur van de pan zijn geweest. Ik weet het niet meerquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kan je dan een sterke gaslucht ruiken
Mwah, helemaal geen kwaad zou ik ook niet zeggen. Maar de kans dat er iets fout gaat is heel klein.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:01 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nee, dit kan totaal geen kwaad. Hier kan niks mee gebeuren.
Oh ligt de woningnood ook aan mij? En dure boodschappen? Dank jullie klote rechtse overheid maar.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dankzij TS zitten we nu dus met hoge gasprijzen opgeschept.
Bedankt TS!
Het is ook jouw overheid he?quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:16 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Oh ligt de woningnood ook aan mij? En dure boodschappen? Dank jullie klote rechtse overheid maar.
Ja, schijnbaar heb je links gestemdquote:Op zondag 10 oktober 2021 13:16 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Oh ligt de woningnood ook aan mij? En dure boodschappen? Dank jullie klote rechtse overheid maar.
U verwacht dat hij een Banshee als bedpartner heeftquote:Op zondag 10 oktober 2021 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ben maar blij dat de vonken er vannacht in de slaapkamer niet vanaf vlogen anders hadden ze je in paar duizend stukken kunnen oprapen.
Sorry man, wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:16 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |