Vertel, wat heb ik gedaanquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:28 schreef potjecreme het volgende:
Door @:dotteke kon ik de TT niet veranderen
ik wilde 'vol' typen voor de laatste post. Toen bleek iemand de laatste post te hebben. Ik dacht wcpot en toen zat er niks anders op om snel een nieuw deel te openen zonder de TT te veranderen. Later zag ik dat jij het was en dat ik waarschijnlijk rustig de TT kon veranderen.quote:
O op die manier,quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
ik wilde 'vol' typen voor de laatste post. Toen bleek iemand de laatste post te hebben. Ik dacht wcpot en toen zat er niks anders op om snel een nieuw deel te openen zonder de TT te veranderen. Later zag ik dat jij het was en dat ik waarschijnlijk rustig de TT kon veranderen.
Zo jammer weer dat jij dacht dat ik het was.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
ik wilde 'vol' typen voor de laatste post. Toen bleek iemand de laatste post te hebben. Ik dacht wcpot en toen zat er niks anders op om snel een nieuw deel te openen zonder de TT te veranderen. Later zag ik dat jij het was en dat ik waarschijnlijk rustig de TT kon veranderen.
Dank je praadjequote:Op zondag 10 oktober 2021 13:05 schreef praadje het volgende:
Ik vind het een leuke tt. Zeker goed voor de herhaling![]()
Happy new topic![]()
![]()
![]()
@:Dotteke wat leuk om je hier wat vaker te zien
Vandaag mooie weersomstandigheden om te racen hopelijk gaat het allemaal goed met Max op een natte baan.quote:
Je bent zeker voor Maxquote:
Hopelijk neemt hij niet te veel risico om Bottas gelijk in te halen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vandaag mooie weersomstandigheden om te racen hopelijk gaat het allemaal goed met Max op een natte baan.
Denk daarbij meer aan een haringkarquote:
Ik hoop het stiekem welquote:Op zondag 10 oktober 2021 13:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk neemt hij niet te veel risico om Bottas gelijk in te halen.
Verstappen kreeg bij de vorige race, in Sotsji, een volledig verse krachtbron; dat betekende dat hij naast een nieuwe verbrandingsmotor ook een nieuwe turbo kreeg en dat alle onderdelen van het hybridesysteem werden vernieuwd. De Red Bull-coureur moest daarom achteraan starten.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:52 schreef WcPot het volgende:
Waarom moest Max achteraan starten na een motorwissel en Hamilton maar 10 plaatsen terug
quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstappen kreeg bij de vorige race, in Sotsji, een volledig verse krachtbron; dat betekende dat hij naast een nieuwe verbrandingsmotor ook een nieuwe turbo kreeg en dat alle onderdelen van het hybridesysteem werden vernieuwd. De Red Bull-coureur moest daarom achteraan starten.
Lewis Hamilton krijgt een gridstraf van tien plaatsen voor de Grand Prix van Turkije. De concurrent van Max Verstappen krijgt in Istanboel de beschikking over een nieuwe verbrandingsmotor.
Hier ook of een poep start of ergens van de baan af. En Lewis zal wel weer alle geluk van de wereld hebbenquote:
Wat voor voorgevoel heb jij dan?quote:
Net zoals Max vorige week van plaats 6 ineens naar 2 omdat er een paar van de baan gledenquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hier ook of een poep start of ergens van de baan af. En Lewis zal wel weer alle geluk van de wereld hebben
Hamilton is voor mijn manager wel goedquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zoals Max vorige week van plaats 6 ineens naar 2 omdat er een paar van de baan gleden
Hamilton( sorry ben fan van hem
)
Hoezo voor jou manager wel goed?quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hamilton is voor mijn manager wel goed
quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
https://managers.fok.nl/f1/f1-2021/profile/id/252747
Die spelen mee in een spel op het topic over de Formule1quote:
Thnx Praadje, had het inmiddels begrepen door de linkquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Die spelen mee in een spel op het topic over de Formule1
Maakt niet uit toch, overkomt mij ook heel vaakquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Die spelen mee in een spel op het topic over de Formule1
Mosterd. Eerst even verversen voortaan.
Het blijft altijd een gok.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Jammer dat ik sainz verkocht hebt
Veldrijden in Amerika (Waterloo)quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:30 schreef potjecreme het volgende:
Ben benieuwd wat er vanavond op tv is. Helaas geen HHB meer.
Dit lijkt mij leukerquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Veldrijden in Amerika (Waterloo)
https://www.maxvandaag.nl/aria/quote:ARIA
Het programma ARIA gaat op zoek naar de nieuwe operaster van Nederland. In de 8-delige serie wordt de kandidaten wekelijks het vuur aan de vocale schenen gelegd met uitdagende zangopdrachten. De presentatie is in handen van Dionne Stax, de 3 juryleden zijn Tania Kross, Henk Poort en Rosemary Joshua.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border security VER
19.30; Help, mijn man is klusser RTL5
Amusement;
19.55; Miljoenenjacht SBS6
20.30; Expeditie Robinson RTL4
Serie;
22.25; Maud en Babs NPO1
Filmtip;
20.00; The Italian Job RTL7 https://www.tvgids.nl/fil(...)n-kraken-in-een-mini
Sport;
20.35; NOS Voetbal Nations League NPO3
Aktueel;
21.30 Humberto RTL4
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
Typefouten onder voorbehoud![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border security VER
19.30; Help, mijn man is klusser RTL5
Amusement;
19.55; Miljoenenjacht SBS6
20.30; Expeditie Robinson RTL4
Serie;
22.25; Maud en Babs NPO1
Filmtip;
20.00; The Italian Job RTL7 https://www.tvgids.nl/fil(...)n-kraken-in-een-mini
Sport;
20.35; NOS Voetbal Nations League NPO3
Aktueel;
21.30 Humberto RTL4
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
Typefouten onder voorbehoud![]()
Forum Opties | |