SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oppa Riverdancequote:
Iedereen van slag als dat niet gebeurtquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt mij wel anders verzaakt hij zn taak
Zo'n Amerikaans bad waar je het slechtste van beide werelden hebt, je hebt een bad waar je niet in kunt liggen en een douche waar je je nek breekt als je er uit moet stappenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Raar laag bad heeft die jongen in de OP
Mss ingegraven?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Raar laag bad heeft die jongen in de OP
Die is nog aan het werk maar viel negen minuten geleden spontaan in slaap met een kom tomatensoep.quote:
Bij een klant op schoot?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is nog aan het werk maar viel negen minuten geleden spontaan in slaap met een kom tomatensoep.
Je kunt toch gewoon de LP kopen en dan inlijsten? Is toffer dan een foto imho.quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:02 schreef Ama het volgende:
Ik ga mijn favoriete plaat van Nirvana ik de gang hangen. Ik zag dit:
[ link | afbeelding ]
En toen dacht ik kan zelf ook wel goedkoper en idd voor 31 euro klaar haha. Maak wel foto als het hangt.
Wat denk je wat ik ga doen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de LP kopen en dan inlijsten? Is toffer dan een foto imho.
LP's aan de muurquote:Op zondag 10 oktober 2021 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de LP kopen en dan inlijsten? Is toffer dan een foto imho.
Nee ga zelf de lp kopen en een fotolijst.quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon een foto ging inlijsten
Ik vind dit ook leuk.quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa. Is eigenlijk alleen stoer als het je eigen gouden platen zijn.
Ah ok. Das wel leuker dan een poster.quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ga zelf de lp kopen en een fotolijst.
Nou, vinyl picture discs kunnen echt wel gaaf zijn aan de muur.quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa. Is eigenlijk alleen stoer als het je eigen gouden platen zijn.
Ik verzamel geen bomen, maar mensen noemen mij vaak Bos of Bossie. En hier werd dat al snel verbasterd naar bomen verzameling, Dus vandaar deze nickquote:
IRC is echt deaud ja. Niet dat ik daar veel op zat overigens..quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ging uit nostalgie even kijken op IRC maar nee. Dat is echt voorbij.
Dat laatste natuurlijkquote:Op zondag 10 oktober 2021 00:28 schreef SQ het volgende:
Is dat dan omdat ze een splaakgeblek hebben en Bas niet uit kunnen spleken of heet je Bostiaan?
(of je heet gewoon Wouter Bos natuurlijk.)
Eindhoven den gekste?quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wordt wel raar vanmiddag. Het is marathon weekend en voor het eerst in jaren (vorig jaar niet meegerekend) dat ik me niet heb ingeschreven voor welke afstand dan ook. Maar ik ga wel even aan het parcours staan om te kijken. Ik woon dan ook vrijwel aan het parcours..
Ik moest net aan jou denken.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest net aan jou denken.
Ik speel op de telefoon een heel flauw spelletje (Bitlife) en ik wilde een huisdier kopen voor mijn virtuele kinderen en toen kwam ik een Gerbil tegen...
Jawel jawel.quote:
Dan is het niet moeilijk te raden welk bedrijf dat isquote:Op zondag 10 oktober 2021 00:36 schreef SQ het volgende:
[..]
Jawel jawel.
Nou ja, niet helemaal, ik zeg dat welmaar ik ben 2 jaar geleden naar VHV verhuisd
Heb nog wel voor het grootste bedrijf in mijn dorp de 10k gelopen in 2018.
Wel nog steeds Eindhovenaar in mijn hartIk woonde randje stratum / centrum
Ah leuk, ben wel benieuwd waar dan!quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan is het niet moeilijk te raden welk bedrijf dat is![]()
![]()
Ik ben geen echte geboren Eindhovenaar (Geldrop). Woon nu 13 jaar hier. Eerst Stratum en toen naar Woensel en over een maand ga ik in het centrum wonen
Daarom moet je ook thuis op de bank onder een dekentje liggen.quote:
Nee sorry. Al mijn vleesetende planten zijn vegan.quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:43 schreef Ama het volgende:
Wie heeft er hier nog meer weer verstand van vleesetende planten ?
moet brood op de plankquote:Op zondag 10 oktober 2021 00:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom moet je ook thuis op de bank onder een dekentje liggen.
Wel van vlees eten ende planten, maar dat zoek je niet gok ik.quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:43 schreef Ama het volgende:
Wie heeft er hier nog maar weer verstand van vleesetende planten ?
ja denk nu wel eigenlijkquote:Op zondag 10 oktober 2021 00:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch over tien minuten in je mandje.
IJsquote:Op zondag 10 oktober 2021 00:43 schreef Ama het volgende:
Wie heeft er hier nog maar weer verstand van vleesetende planten ?
Vlakbij de Tramstraat zeg maar.quote:
Okeequote:Ik ben ook geen ekte ekte hoor. Mijn man wel, ik ben zelf geboren in Apeldoorn en op mijn 12e naar 040 gekomen.
Wel hier alles gedaan, school studeren werken alles.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig in m'n bed onder m'n sprei. Maar besefte net dat er nog een tompouce in de koelkast ligt en daar heb ik nu stiekem zin in.
Op mijn werk is het soms net de Apenheulquote:Op zondag 10 oktober 2021 00:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gister nog in Apeldoorn. Komt wel dichtbij zo.
Oh leuke buurt wel!quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vlakbij de Tramstraat zeg maar.
[..]
Okee
en over de Marathon. Nadat ik in 2013 in de estafette Marathon heb neegelopen heb ik van 2014 tot 2017 de Halve Marathon gelopen, toen kwam de klad er in en heb ik in 2018 de 5k en in 2019 de 10k gedaan.. Alles vanuit mijn werkgever overigens.
Ik bezorg post en kom overigens wel eens in Veldhoven voor mijn werkquote:Op zondag 10 oktober 2021 00:46 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh leuke buurt wel!
Ja die werkgevers hier...
TDV?quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bezorg post en kom overigens wel eens in Veldhoven voor mijn werk
Nee, Ik werk voor de postbezorging vanuit de sociale werkvoorzieningquote:
Eerst vandaag maar even.quote:
Eens met je vriend.quote:
Komt er toch nog iets verstandigs uit Gergi's mondquote:
quote:
Kan gewoon hoorquote:
"Psssst meisje, wil jij mij kerstboom komen optuigen"quote:Op zondag 10 oktober 2021 08:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kom die van mij maar op zetten dan
Ik heb echt mooie ballen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Psssst meisje, wil jij mij kerstboom komen optuigen"
Mijn vriendinnen nodigen me elk jaar uit om bij hun de kerstversiering te helpen neerzetten/ophangen omdat ze weten dat ik dat zo graag doequote:Op zondag 10 oktober 2021 08:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kom die van mij maar op zetten dan
Ik zet al jaren samen met mn ma de boom bij hun opquote:Op zondag 10 oktober 2021 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen nodigen me elk jaar uit om bij hun de kerstversiering te helpen neerzetten/ophangen omdat ze weten dat ik dat zo graag doeMaar het weer weghalen help ik niet bij uiteraard
![]()
Kwiwi’s Kwerstboomservicequote:Op zondag 10 oktober 2021 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen nodigen me elk jaar uit om bij hun de kerstversiering te helpen neerzetten/ophangen omdat ze weten dat ik dat zo graag doeMaar het weer weghalen help ik niet bij uiteraard
![]()
Haal gelijk de schaatsen uit het vet.quote:
heb ik nietquote:Op zondag 10 oktober 2021 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haal gelijk de schaatsen uit het vet.
Dit is wel wat voor jou dan https://www.bndestem.nl/b(...)erop-tegen~af5ddb14/quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
"het aftuigen laten we aan de rotte appels over"quote:
Goeie pay-offquote:Op zondag 10 oktober 2021 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"het aftuigen laten we aan de rotte appels over"
Had je die geiten al gepost?quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
Prachtige zonsopgang hier vanochtend.quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:21 schreef Karzai het volgende:
ik zie geen mist
Vandaag maar weer eens naar de bioscoop, ben al twee jaar niet geweest
ik zie het, mooie fotoquote:Op zondag 10 oktober 2021 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prachtige zonsopgang hier vanochtend.
Schijnt heel goed te zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:26 schreef Karzai het volgende:
Remake van Dune, weet eigelijk niet of ik de versie uit 1984 ooit heb gezien
https://en.wikipedia.org/wiki/Dune_(2021_film)
is in veel landen zo..quote:
gewoon laten hangen, dat is de juiste instellingquote:Op zondag 10 oktober 2021 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
https://9gag.com/gag/a6EWzXqquote:Op zondag 10 oktober 2021 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ze ook ook niet gezien
Ik vind weghalen eigenlijk niet eens zo'n ramp. Gaat stukken sneller dan het allemaal ophangen. En vooral die tyfus lampjes.quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
Dit was Gergi samen met de geit https://9gag.com/gag/a07mGqZquote:
Wij hebben deze naast de boom staan.quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind weghalen eigenlijk niet eens zo'n ramp. Gaat stukken sneller dan het allemaal ophangen. En vooral die tyfus lampjes.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was Gergi samen met de geit https://9gag.com/gag/a07mGqZ
Eindhovenquote:Op zondag 10 oktober 2021 00:36 schreef SQ het volgende:
[..]
Jawel jawel.
Nou ja, niet helemaal, ik zeg dat welmaar ik ben 2 jaar geleden naar VHV verhuisd
Heb nog wel voor het grootste bedrijf in mijn dorp de 10k gelopen in 2018.
Wel nog steeds Eindhovenaar in mijn hartIk woonde randje stratum / centrum
Van dat muurtje af stampen met je laars, leert ie het zo af dat walgelijke laffe gekwispel.quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie een hont die zijn emoties niet beheerd?
Precies, grommen en aanvallen, dat moet ie die laffe herder.quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van dat muurtje af stampen met je laars, leert ie het zo af dat walgelijke laffe gekwispel.
Klinkt wel lekker. Het stoofpotje danquote:Op zondag 10 oktober 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren kipstoofpotje met kwakveel jalapenos = geluksmomentje met een kopje koffie op het bidet
quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie een hont die zijn emoties niet beheerd?
Jalapenos zijn lekker.quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren kipstoofpotje met kwakveel jalapenos = geluksmomentje met een kopje koffie op het bidet
Ik zou daar de koning zijnquote:
Met 10 vrouwen of zelfs meer.quote:
Hele dorp aan m'n vetjesquote:
Wist je dat buikvet rechtstreeks oestrogeen aanmaakt waardoor je borstontwikkeling krijgt, slappe spieren en huilbuien?quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist je dat buikvet rechtstreeks oestrogeen aanmaakt waardoor je borstontwikkeling krijgt, slappe spieren en huilbuien?
Het is maar goed dat we dat hier niet hebben. Dan zou @Haags het winnen.quote:
Ik vind 1 al lastig.quote:
lig je op het strand? Hoe warm is het?quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets mis met flink kwispelen als je blij bent.
Eindelijk borstenquote:Op zondag 10 oktober 2021 09:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist je dat buikvet rechtstreeks oestrogeen aanmaakt waardoor je borstontwikkeling krijgt, slappe spieren en huilbuien?
Van die vrouwen met snor?quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Vandaar ook al die anwb stelletjes.
Soms zie je echt niet welke de vrouw en welke de man is.
Gisteren welquote:Op zondag 10 oktober 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lig je op het strand? Hoe warm is het?
Gelukkig hebben we met jou nog een échte man hierquote:Op zondag 10 oktober 2021 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag laatst ook zo’n stelletje, de man iel en licht gebogen, de vrouw breed, groot, lompe schoenen en stekeltjes.quote:
Nou ik zit net ff in een huilbuiquote:Op zondag 10 oktober 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we met jou nog een échte man hier
Aantal vrienden van mij hebben ook al een aardig buikje gekregen. Die weg wil ik niet inslaan.quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren wel
Vandaag nog niet echt plannen dus zo maar eens kijken wat we gaan doen.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ik gun iedereen een fijne gemoedstoestand en zal altijd waarschuwen voor buikvet.
Weet ik niet. Ik ga in ieder geval even ontbijten op het Vogeltjeseiland. Nu.quote:
Vanavond eten bij Sublimotion?quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren wel
Vandaag nog niet echt plannen dus zo maar eens kijken wat we gaan doen.
oeh wat is dat?quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ga in ieder geval even ontbijten op het Vogeltjeseiland. Nu.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik zit net ff in een huilbui
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rijsterborgherpark#Vogeleilandquote:
Volgens mij ruikt het daar naar volle luier en Kukident.quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rijsterborgherpark#Vogeleiland
Zit ook een restaurantje. Waar ik 2 weken geleden nog koffie met appeltaart gegeten heb.
Je ouders?quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zag laatst ook zo’n stelletje, de man iel en licht gebogen, de vrouw breed, groot, lompe schoenen en stekeltjes.
In Eindhoven ligt er ook een die erop lijkt. Niet helemaal mijn ding.quote:
Beter dan Axe en bloemkool.quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ruikt het daar naar volle luier en Kukident.
Maak een foto van je ontbijtje.quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit ook een restaurantje. Waar ik 2 weken geleden nog koffie met appeltaart gegeten heb.
Ik denk dat er wel wat verschil zit tussen die in Eindje en dezequote:Op zondag 10 oktober 2021 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Eindhoven ligt er ook een die erop lijkt. Niet helemaal mijn ding.
Zelf nooit bedachtquote:Op zondag 10 oktober 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak een foto van je ontbijtje.
Ik vraag dit voor een snack.
Jij ruikt zelf naar volle luier en kukident.quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
17K? Hoe dan?quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat verschil zit tussen die in Eindje en dezeWij waren iets van 17K kwijt voor een paar uurtjes, het eten is echt wel een feestje maar je krijgt de kans niet om daar van te genieten met die fucking kermis om je heen
voor een heel dorp hoop ik?quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat verschil zit tussen die in Eindje en dezeWij waren iets van 17K kwijt voor een paar uurtjes, het eten is echt wel een feestje maar je krijgt de kans niet om daar van te genieten met die fucking kermis om je heen
Ah nicequote:Op zondag 10 oktober 2021 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En riekt dat?quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twaalf eters, twee sterren en een hoop high-tech onzin om je heen, maar bizar voor een keertje, op de terugweg hebben we nog vier pizza's op de kop getikt voor tijdens het drinken op het terrasquote:
Ik vind dit super interessant.quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twaalf eters, twee sterren en een hoop high-tech onzin om je heen, maar bizar voor een keertje, op de terugweg hebben we nog vier pizza's op de kop getikt voor tijdens het drinken op het terras![]()
Het LIO is eigenlijk nog veel gekker en ook ongemakkelijker op Ibiza vind ik.
Goedemorgen Boom.quote:
Ga ik toch liever naar de Pacha.quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor wat centjes kun je jezelf lekker ordinair voelen voor een avondje.
Dat is ook een hele belevenis als je 18 bent en knapquote:Op zondag 10 oktober 2021 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga ik toch liever naar de Pacha.
Die kermis hoeft van mij nietquote:Op zondag 10 oktober 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ses Bosques, Amanta en die ene in Santa Eularia tegen de berg aan?quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kermis hoeft van mij niet
Heb nog een paar leuke restaurants op het lijstje staan voor deze week.
Dat is toch weer het beste ter wereld?quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ses Bosques, Amanta en die ene in Santa Eularia tegen de berg aan?
Toevallig laatst eens doorheen gelopen toen ik in Deventer ging shoppen met m'n dochter, maar ik heb niks geroken.quote:
Die drie hebben praktisch dezelfde kaart eigenlijk, Amante heb je wel een prachtig uitzicht.quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch weer het beste ter wereld?
Was je verkouden?quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Toevallig laatst eens doorheen gelopen toen ik in Deventer ging shoppen met m'n dochter, maar ik heb niks geroken.
Heb jij een kleine padddenstoelquote:Op zondag 10 oktober 2021 10:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Toevallig laatst eens doorheen gelopen toen ik in Deventer ging shoppen met m'n dochter, maar ik heb niks geroken.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Some people do have actually sex
oh johquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Kleine paddenstoel is niet meer klein.
Tegenwoordig hoef je geen sex meer te hebben om kinderen te hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bonus kids hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoef je geen sex meer te hebben om kinderen te hebben
Ik had -Shii- zelf op 22 ingeschat.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das idd al een flinke paddenstoel![]()
Leuk. Wist k helemaal niet
quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een prima oplossing voor dit probleempje
Bal en ik hebben een puur snacktonische relatie.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een prima oplossing voor dit probleempje
Ook maar ook via je eigen sperma hoef je er niet voor te nuekcenquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal en ik hebben een puur snacktonische relatie.
Ik heb zelf geen kinderen,en hoef ze ook niet.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook maar ook via je eigen sperma hoef je er niet voor te nuekcen
Ik zie haar regelmatig in 40+ posten. Niet dat je perse 40+ hoeft te zijn om daar te posten, maar het gaf me wel het vermoeden dat ze die leeftijd inmiddels wel had bereikt..quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had -Shii- zelf op 22 ingeschat.
IK ook hoor. Is ook beter voor het kind dat ik ze niet hebquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen kinderen,en hoef ze ook niet.
Dat is het niet,jij zou een prima vader kunnen zijn lijkt me.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
IK ook hoor. Is ook beter voor het kind dat ik ze niet heb
Toen ik hier pas kwam wonen kreeg ik de Grand Tour van mijn neefje "Ja en hier woont Melissa en die kun je wippen voor een broodje kroket (wel goulash) en daar even verderop woont snoezelige Brigitte, die is getrouwd maar als haar kerel is stukadoren dan gaat de muziek aan, de fles wijn open en de airfryer aan, moet je maar eens aanbellen, aanradertje hoor"quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal en ik hebben een puur snacktonische relatie.
Echt niet.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had -Shii- zelf op 22 ingeschat.
Dan zou ik toch een broodje kroket bij Melissa gaan etenquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik hier pas kwam wonen kreeg ik de Grand Tour van mijn neefje "Ja en hier woont Melissa en die kun je wippen voor een broodje kroket (wel goulash) en daar even verderop woont snoezelige Brigitte, die is getrouwd maar als haar kerel is stukadoren dan gaat de muziek aan, de fles wijn open en de airfryer aan, moet je maar eens aanbellen, aanradertje hoor"
Nja ik ga liever voor een bescheiden bordje boerenkool thuis dan.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een broodje kroket bij Melissa gaan etenHoewel goulashkroketten natuurlijk niet te eten zijn.
Melissa is wel 110 kilo.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een broodje kroket bij Melissa gaan etenHoewel goulashkroketten natuurlijk niet te eten zijn.
Dan lees je de tekst niet goed.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gingen alleen een broodje eten, toch?
woon jij in duindorp toevallig?quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik hier pas kwam wonen kreeg ik de Grand Tour van mijn neefje "Ja en hier woont Melissa en die kun je wippen voor een broodje kroket (wel goulash) en daar even verderop woont snoezelige Brigitte, die is getrouwd maar als haar kerel is stukadoren dan gaat de muziek aan, de fles wijn open en de airfryer aan, moet je maar eens aanbellen, aanradertje hoor"
Tsja,buitenkansje dit.Zou ze al wakker zijn?quote:
Maar dit zal wel in Dirhams zijn of zoquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze valt nog mee.Ik zag een rekening van Salt Bae.
[ afbeelding ]
nee hij heeft nu ook een nieuwe zaak in londen. Hij vraagt blijkbaar voor een cola 40 pond ofzoquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dit zal wel in Dirhams zijn of zo
Cool.quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon in Dihram?quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze valt nog mee.Ik zag een rekening van Salt Bae.
[ afbeelding ]
Echt hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij heeft nu ook een nieuwe zaak in londen. Hij vraagt blijkbaar voor een cola 40 pond ofzo
Sorry,deze dan.quote:
Dat had ik meestal met dit soort dingen de dag erna.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger had je bij de Fuik in Aalst ook zo'n culinaire middagvullende proeverij incl. wijnarrangement, was ook altijd even schrikken van de rekening
Google.nlquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
zest and juice of 1/2 lemon
Flip and cook for about 3-4 minutes on the other side. Add the garlic and lemon zest. Cook the garlic for just 1-2 minutes or until it begins to brown. Turn off the heat and squeeze half a lemon into the dish.
weet iemand wat die zest is?
Schaafsel van de citroenschil, wel even boenen die schil anders eet je kaarsvet.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
ja met 40 hectare grond en een jaar kuilvoer erbij.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik koop een hele koe voor die prijs.
Ah okequote:Op zondag 10 oktober 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schaafsel van de citroenschil, wel even boenen die schil anders eet je kaarsvet.
Citroen raspquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Flip and cook for about 3-4 minutes on the other side. Add the garlic and lemon zest. Cook the garlic for just 1-2 minutes or until it begins to brown. Turn off the heat and squeeze half a lemon into the dish.
Deze man weet.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met 40 hectare grond en een jaar kuilvoer erbij.
ja ben niet zo van de citroen dus sla dat schaafsel over :pquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n bakje met citroen- en limoenzest in de vriezer staan.
Pak sinaasappelzest dan, met varkensvlees trouwt die smaak als een malle en haalt wat van de weeīge smaak weg.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben niet zo van de citroen dus sla dat schaafsel over :p
ja maar er gaan al citroen over de zalm ookquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak sinaasappelzest dan, met varkensvlees trouwt die smaak als een malle en haalt wat van de weeīge smaak weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
in CUL weten ze er meer van. Denk dat ze daar US zijn eruditie ook nog wat meer waarderen.doen ze ook iets met slangen en serpenten iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En bij uitzondering ook nog weleens met wat andersquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doen ze ook iets met slangen en serpenten idd
quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
in CUL weten ze er meer van. Denk dat ze daar US zijn eruditie ook nog wat meer waarderen.Ik kan ze daar wel eens gaan vervelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij wil ook bij de volgende meet in het schuurtje natuurlijkquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan ze daar wel eens gaan vervelen
Wat?quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij wil ook bij de volgende meet in het schuurtje natuurlijk
Op de olijven na klinkt dit primaquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Er is een mooi Italiaans eenvoudig gerechtje met citroenzest, wat knoflook poffen in de oven met verse salie en prosciutto, spaghetti koken, op een ander pitje cherrytomaatjes en groene olijven op hoog vuur bakken in olijfolie, afblussen met zoete witte Italiaanse wijn en citroenzest, even laten inkoken en dan de spaghetti en de knoflook, prosciutto en salie erdoorheen vouwen, wat Parmezaanse kaas eroverheen raspen, buon appetito
Ik zou ze wel meebakken en daarna aan de kant rollen, heb je wel de smaak maar niet het bolletje in je mond.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de olijven na klinkt dit prima
O ja, dat is een goed ideequote:Op zondag 10 oktober 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou ze wel meebakken en daarna aan de kant rollen, heb je wel de smaak maar niet het bolletje in je mond.
uitknijpen, is zo zacht als menig ruggengraat danquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Als die knoflook is gepoft, snij je het dan in stukjes of wat doe je daarmee?
copainquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:35 schreef Haags het volgende:
Oh wacht.
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uitknijpen, is zo zacht als menig ruggengraat dan
Ik versimpelde het wat, de knoflook moet je eigenlijk apart van de prosciutto en de salie bakken in de oven, dat laatste heeft maar tien minuten nodig op 180 graden, de knoflook veel langer, een hele bol op 180 graden en dan minimaal een uur lang, tot de schil zwart is, dan karamelliseert de knoflook, even af laten koelen en uitknijpen die teentjes.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Als die knoflook is gepoft, snij je het dan in stukjes of wat doe je daarmee?
tijd voor ontbijtquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:35 schreef Haags het volgende:
Oh wacht.
Deze man weet.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uitknijpen, is zo zacht als menig ruggengraat dan
Noem het gewoon ham joh aanstellerquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik versimpelde het wat, de knoflook moet je eigenlijk apart van de prosciutto en de salie bakken in de oven, dat laatste heeft maar tien minuten nodig op 180 graden, de knoflook veel langer, een hele bol op 180 graden en dan minimaal een uur lang, tot de schil zwart is, dan karamelliseert de knoflook, even af laten koelen en uitknijpen die teentjes.
Ook geen droge witte wijn pakken trouwens, dat is niet te vreten, je hebt het zoetje nodig.
weet je wat ook open is? De deur van mijn auto.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:35 schreef Haags het volgende:
Oh wacht.
Denk dat gekookte achterham best goor gaat zijnquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noem het gewoon ham joh aansteller
dit is ook 'ham'quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noem het gewoon ham joh aansteller
GET OUTquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet je wat ook open is? De deur van mijn auto.
hebben we hier een haagslokker in het wildquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet je wat ook open is? De deur van mijn auto.
denk dat iberico weer te vet is.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Maar Iberico ham zou best kunnen of een moffen-hammetje, als het maar dun gesneden gedroogde ham is.
ballie en ik pakken wel een Big MacTMquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Maar Iberico ham zou best kunnen of een moffen-hammetje, als het maar dun gesneden gedroogde ham is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |