SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oppa Riverdancequote:
Iedereen van slag als dat niet gebeurtquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt mij wel anders verzaakt hij zn taak
Zo'n Amerikaans bad waar je het slechtste van beide werelden hebt, je hebt een bad waar je niet in kunt liggen en een douche waar je je nek breekt als je er uit moet stappenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Raar laag bad heeft die jongen in de OP
Mss ingegraven?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Raar laag bad heeft die jongen in de OP
Die is nog aan het werk maar viel negen minuten geleden spontaan in slaap met een kom tomatensoep.quote:
Bij een klant op schoot?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is nog aan het werk maar viel negen minuten geleden spontaan in slaap met een kom tomatensoep.
Je kunt toch gewoon de LP kopen en dan inlijsten? Is toffer dan een foto imho.quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:02 schreef Ama het volgende:
Ik ga mijn favoriete plaat van Nirvana ik de gang hangen. Ik zag dit:
[ link | afbeelding ]
En toen dacht ik kan zelf ook wel goedkoper en idd voor 31 euro klaar haha. Maak wel foto als het hangt.
Wat denk je wat ik ga doen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de LP kopen en dan inlijsten? Is toffer dan een foto imho.
LP's aan de muurquote:Op zondag 10 oktober 2021 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de LP kopen en dan inlijsten? Is toffer dan een foto imho.
Nee ga zelf de lp kopen en een fotolijst.quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon een foto ging inlijsten
Ik vind dit ook leuk.quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa. Is eigenlijk alleen stoer als het je eigen gouden platen zijn.
Ah ok. Das wel leuker dan een poster.quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ga zelf de lp kopen en een fotolijst.
Nou, vinyl picture discs kunnen echt wel gaaf zijn aan de muur.quote:Op zondag 10 oktober 2021 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa. Is eigenlijk alleen stoer als het je eigen gouden platen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |