SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schöffel.... dat lillike jasje... je weet....quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf honden, alpinopet voor in het tekenbos en schoffels raak ik niet aan
Ja, precies!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Raar is dat inderdaad. Hier ging dan ook de blik op 'ergens in nergensland'
Duurde ook altijd heeeel lang want dang.... het ligt er nog steeds.... Ja domme koe.... dat heb je als je maar wat in het luchtledige loopt te vegen
Ja kloptquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies!Tijdens het poepen zelf begint dat al trouwens, die niet-thuis-stand.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schöffel.... dat lillike jasje... je weet....
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Jezus dat past toch niet bij mij, die onderste zou nog wel kunnen om in het bos rond te wiebelen als ik zeker weet dat ik geen bosnimf tegenkomquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schöffel.... dat lillike jasje... je weet....
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
landrover... jachthonden.... alpino pet..... liefde voor ruitjes....quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus dat past toch niet bij mij, die onderste zou nog wel kunnen om in het bos rond te wiebelen als ik zeker weet dat ik geen bosnimf tegenkom
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
landrover... jachthonden.... alpino pet..... liefde voor ruitjes....
Daar past maar 1 plaatje bijpunt.
Burlington sokken zijn geweldig.quote:
Mijn ex dusquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
Bij bosnimf denk ik overigens meer aan een groenig takkenwijf....
Nou ja zeg.quote:
Volgens mij kreeg ik die laatst ook aangeraden in YouTube.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Budapestenaar ik zit nou heel de tijd van die filmpjes te kijken van die gast die in Japan op die boten reist. Vet interessant terwijl er eigenlijk helemaal niets gebeurt
Mannen met lange regenjassen....quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
serieus, gewoon ouwe lullen kleding
Ik heb een houtje touwtje jas gekocht.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Budapestenaar ik zit nou heel de tijd van die filmpjes te kijken van die gast die in Japan op die boten reist. Vet interessant terwijl er eigenlijk helemaal niets gebeurt
Die was wel graag in de bossen op zoek naar takken altijdquote:
Volgens mij heb ik er ook eentje die dat doet maar dan niet in houtje touwtje jas model.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een houtje touwtje jas gekocht.
Voor jezelf?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was wel graag in de bossen op zoek naar takken altijd![]()
Ik was op zoek naar mijn ruitenbroek met bretels kom ik dit tegen, hoeneer draag je zoiets?
https://www.uwantisell.nl(...)EEAQYAyABEgICFPD_BwE
Enige wat ik kan bedenken is de Sky Bar
Shinkansen heb ik zelf ook vette filmpjes van, ben ik op de grond gaan liggen net buiten het perron om de vertrekkende trein te filmen, vonden de Japjes erg tof ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat doe ik ook. Zijn captions zijn soms wel grappig. Hij heeft trouwens twee kanalen: Solo Travel Japan en Kuga’s Travel. Ook filmpjes van de shinkansen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar mijn ruitenbroek met bretels kom ik dit tegen, hoeneer draag je zoiets?
Volgende keer als hij doorgaat, we varen altijd wel met een boot mee met het bedrijfquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor jezelf?![]()
Gaypride zou ook kunnen
Ja, door die filmpjes wil ik nu echt dolgraag naar Japanquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shinkansen heb ik zelf ook vette filmpjes van, ben ik op de grond gaan liggen net buiten het perron om de vertrekkende trein te filmen, vonden de Japjes erg tof ook
Genoeg feesten waar dit kan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
hullie hadden toch ook die mega ad op het kantoor?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer als hij doorgaat, we varen altijd wel met een boot mee met het bedrijf
Ja, vreselijk:quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, wat een sjappie site ook
Ik vaag mij soms echt af hoe je aan al die obscure meuk komtquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, wat een sjappie site ook
Dit niet normaal vindenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vreselijk:
https://www.uwantisell.nl(...)ousen-neon-roze.html
Bukken in de metroquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, door die filmpjes wil ik nu echt dolgraag naar Japan![]()
Al zei mijn Thaise vriend vandaag wel heel terecht dat ik “will stick out like a sore thumb” met mijn lengte
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vreselijk:
https://www.uwantisell.nl(...)ousen-neon-roze.html
Das handig als je moet pissen in de bosjesquote:
ik dacht al wel ben je nu tochquote:
Had jij eerst een andere username?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht al wel ben je nu toch![]()
maar heb je gevonden
Ik was op zoek naar mijn punkbroekquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vaag mij soms echt af hoe je aan al die obscure meuk komt
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op die feestjes ruikt het naar Axe deodorant en bloemkool.
Zo werd ik vroeger wel eens genoemd. Bosnimf...quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
Bij bosnimf denk ik overigens meer aan een groenig takkenwijf....
Yep maar volgens mij is die campagne inmiddels wel voorbij, bedrijf waar we samen mee werken bestaat uit stugge boeren en die moeten niets hebben van joelende mannen in strakke pakjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hullie hadden toch ook die mega ad op het kantoor?
obscuurquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar mijn punkbroek
Ach,ik vond de Roxy bijv. niet echt goedkope mensen.En toen bestond Axe nog niet eens volgens mij.quote:
Wil je mijn jas zien die ik heb besteld?quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil je mijn jas zien die ik heb besteld?
Greysquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht al wel ben je nu toch![]()
maar heb je gevonden
quote:
Deze figuur heeft trouwens ook wel leuke filmpjes vanuit Rusland en voormalige Sovjetstaten:quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Alles goed?quote:
oehhhhhhhquote:
btwquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
Die site is trouwens best goedkoop.
Jawel.quote:
klinkt niet helemaal lekker?quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze figuur heeft trouwens ook wel leuke filmpjes vanuit Rusland en voormalige Sovjetstaten:
Wel jammer dat ze niet meer het labeltje op de schouder doen.quote:
maar wel een mooi kwaliteits merkquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet meer het labeltje op de schouder doen.
Is er ook dure Axe dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Het ruikt hier ineens naar bloemkool en goedkope Axe.
Ik verzamel het ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel een mooi kwaliteits merk
axe cookiedough ruikt anders best okquote:
Een exclusieve limited edition?quote:
Is dat serieus een geur ervan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
axe cookiedough ruikt anders best ok
zoonlief misbruikt die ook
Baldquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze figuur heeft trouwens ook wel leuke filmpjes vanuit Rusland en voormalige Sovjetstaten:
Ja, beetje een rare vogel! Hij heeft ook een behoorlijke obsessie met baboeshka's en Sovjet mozaīeken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd zo arrogant. Hij maakt wel allemaal toffe reizen.
welke dure deo gebruik jij danquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Het ruikt hier ineens naar bloemkool en goedkope Axe.
Chocolade hebben ze ook ooit gedaan.quote:
Hij heeft een Fok account zo te horen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, beetje een rare vogel! Hij heeft ook een behoorlijke obsessie met baboeshka's en Sovjet mozaīeken.
Ik wist hetquote:
Denk dat hij goed verdiend met zijn filmpjes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, beetje een rare vogel! Hij heeft ook een behoorlijke obsessie met baboeshka's en Sovjet mozaīeken.
Ow, dacht al. Ik kreeg serieus kippenvel bij de gedachtequote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
het heet alleen zo
ruikt gewoon naar deo![]()
Walgelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chocolade hebben ze ook ooit gedaan.
ook Chocolat ruikt gewoon naar Deoquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow, dacht al. Ik kreeg serieus kippenvel bij de gedachte
[..]
Walgelijk
Ooit een douchegel gekregen met chocoladegeur. Leek best een goed idee, want gek op chocolade.
Tot ik het in de douche rook. Direct weggetieft want wat walgelijk is dat joh, onder de douche
want....quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet meer het labeltje op de schouder doen.
Snap ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow, dacht al. Ik kreeg serieus kippenvel bij de gedachte
[..]
Walgelijk
Ooit een douchegel gekregen met chocoladegeur. Leek best een goed idee, want gek op chocolade.
Tot ik het in de douche rook. Direct weggetieft want wat walgelijk is dat joh, onder de douche
Dat was een soort signature.quote:
Zijn solovlogs blijven geweldigquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wist het
[..]
Denk dat hij goed verdiend met zijn filmpjes.
Dat weet ik wel zeker. Het komt soms een beetje over alsof-ie aan het werk is. Ik vind hem vaak iets te geforceerd. Volgens mij heeft hij gezegd dat-ie er over niet al te lange tijd ook mee kapt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat hij goed verdiend met zijn filmpjes.
Die was soort van beter, weer naar school geweest en deze week weer ziekquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
klinkt niet helemaal lekker?
zoon al weer beter?
Geen enkele, deo is slecht een dun plastic laagje dat je op je zweetklieren spuit zodat het zweet niet eruit kan sijpelen, lekker gezond zo in de buurt van je lymfeklierenquote:
hmmm vervelendquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die was soort van beter, weer naar school geweest en deze week weer ziek![]()
Gisteren toch nog een dagje naar school gedaan want het ging weer beter.
Hopelijk blijft het nu zo.
zo'n deo kristalroller dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen enkele, deo is slecht een dun plastic laagje dat je op je zweetklieren spuit zodat het zweet niet eruit kan sijpelen, lekker gezond zo in de buurt van je lymfeklieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |