SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schöffel.... dat lillike jasje... je weet....quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf honden, alpinopet voor in het tekenbos en schoffels raak ik niet aan
Ja, precies!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Raar is dat inderdaad. Hier ging dan ook de blik op 'ergens in nergensland'
Duurde ook altijd heeeel lang want dang.... het ligt er nog steeds.... Ja domme koe.... dat heb je als je maar wat in het luchtledige loopt te vegen
Ja kloptquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies!Tijdens het poepen zelf begint dat al trouwens, die niet-thuis-stand.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schöffel.... dat lillike jasje... je weet....
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Jezus dat past toch niet bij mij, die onderste zou nog wel kunnen om in het bos rond te wiebelen als ik zeker weet dat ik geen bosnimf tegenkomquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schöffel.... dat lillike jasje... je weet....
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
landrover... jachthonden.... alpino pet..... liefde voor ruitjes....quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus dat past toch niet bij mij, die onderste zou nog wel kunnen om in het bos rond te wiebelen als ik zeker weet dat ik geen bosnimf tegenkom
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
landrover... jachthonden.... alpino pet..... liefde voor ruitjes....
Daar past maar 1 plaatje bijpunt.
Burlington sokken zijn geweldig.quote:
Mijn ex dusquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
Bij bosnimf denk ik overigens meer aan een groenig takkenwijf....
Nou ja zeg.quote:
Volgens mij kreeg ik die laatst ook aangeraden in YouTube.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Budapestenaar ik zit nou heel de tijd van die filmpjes te kijken van die gast die in Japan op die boten reist. Vet interessant terwijl er eigenlijk helemaal niets gebeurt
Mannen met lange regenjassen....quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
serieus, gewoon ouwe lullen kleding
Ik heb een houtje touwtje jas gekocht.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Budapestenaar ik zit nou heel de tijd van die filmpjes te kijken van die gast die in Japan op die boten reist. Vet interessant terwijl er eigenlijk helemaal niets gebeurt
Die was wel graag in de bossen op zoek naar takken altijdquote:
Volgens mij heb ik er ook eentje die dat doet maar dan niet in houtje touwtje jas model.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een houtje touwtje jas gekocht.
Voor jezelf?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was wel graag in de bossen op zoek naar takken altijd![]()
Ik was op zoek naar mijn ruitenbroek met bretels kom ik dit tegen, hoeneer draag je zoiets?
https://www.uwantisell.nl(...)EEAQYAyABEgICFPD_BwE
Enige wat ik kan bedenken is de Sky Bar
Shinkansen heb ik zelf ook vette filmpjes van, ben ik op de grond gaan liggen net buiten het perron om de vertrekkende trein te filmen, vonden de Japjes erg tof ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat doe ik ook. Zijn captions zijn soms wel grappig. Hij heeft trouwens twee kanalen: Solo Travel Japan en Kuga’s Travel. Ook filmpjes van de shinkansen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was wel graag in de bossen op zoek naar takken altijd![]()
Ik was op zoek naar mijn ruitenbroek met bretels kom ik dit tegen, hoeneer draag je zoiets?
https://www.uwantisell.nl(...)EEAQYAyABEgICFPD_BwE
Enige wat ik kan bedenken is de Sky Bar
Volgende keer als hij doorgaat, we varen altijd wel met een boot mee met het bedrijfquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor jezelf?![]()
Gaypride zou ook kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |