Wetenschap is hoe altijd geweest?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:53 schreef Billy-jazz het volgende:
Wetenschap is altijd al zo geweest, alleen wappies geloven er heilig in.
Cannot spread =/= kans is kleiner. Verder ben je ‘beter’ beschermd. Nooit volledig. Dus Biden heeft geen gelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 15:59 schreef Megumi het volgende:
Als je gevaccineerd bent ben je inderdaad beschermt tegen een besmetting met het covid virus. Daar heeft Biden gewoon gelijk in TS. En is de kans dat je dan vervolgens ook anderen besmet kleiner. Ik zou dit topic een schopje BNW geven?
Probleem is dus dat die vaccins maar tijdelijk werken en iedereen straks minimaal 1 keer per jaar een prik kan gaan halen. Als het daar uberhaupt bij blijft, want je kan er op rekenen dat dat virus nog wel een aantal keer gaat muteren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 15:59 schreef Megumi het volgende:
Als je gevaccineerd bent ben je inderdaad beschermt tegen een besmetting met het covid virus. Daar heeft Biden gewoon gelijk in TS. En is de kans dat je dan vervolgens ook anderen besmet kleiner. Ik zou dit topic een schopje BNW geven?
Stel dat we inderdaad jaarlijks een prik moeten halen - wat mij stug lijkt. Wat dan nog?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Probleem is dus dat die vaccins maar tijdelijk werken en iedereen straks minimaal 1 keer per jaar een prik kan gaan halen. Als het daar uberhaupt bij blijft, want je kan er op rekenen dat dat virus nog wel een aantal keer gaat muteren.
Gewoon als cocktail samen met het griepvaccin.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stel dat we inderdaad jaarlijks een prik moeten halen - wat mij stug lijkt. Wat dan nog?
Op zich weinig, maar ik ga er niet elk jaar een halen. Net als de griepprik, ook nog nooit gehaald.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stel dat we inderdaad jaarlijks een prik moeten halen - wat mij stug lijkt. Wat dan nog?
Griepprik is dan ook voor bejaarden en mensen met een zwakke gezondheid.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Op zich weinig, maar ik ga er niet elk jaar een halen. Net als de griepprik, ook nog nooit gehaald.
Biden zegt letterlijk dat je niet besmet kunt raken 2 dagen terug, terwijl de CDC director in augustus nog zei dat dit niet zo is. En iedereen die gewoon eerlijk is, weet inmiddels ook dat je met een vaccinatie gewoon besmet kunt raken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 15:59 schreef Megumi het volgende:
Social mediaquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik snap niet dat sommige mensen zo enorm spastisch doen over dat coronavaccin.
Ben je serieus? Ik ken mensen die gewoon besmet zijn geraakt ook na vaccinatie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 15:59 schreef Megumi het volgende:
Besmet wel. Maar de kans op een IC opname voor een gevaccineerde is wel heel erg klein, gelukkig.quote:Op zondag 10 oktober 2021 08:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ben je serieus? Ik ken mensen die gewoon besmet zijn geraakt ook na vaccinatie.
Daar heeft Biden gewoon geen gelijk in, poster.
Don't feed the reli-fundi-wappie-troll.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Wetenschap is hoe altijd geweest?
Maar dat is het punt niet en niet wat geclaimd wordt door Biden. Daar ben ik het mee eens, niet met het nepnieuws wat Biden verspreid.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:25 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Besmet wel. Maar de kans op een IC opname voor een gevaccineerde is wel heel erg klein, gelukkig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |