abonnement Unibet Coolblue
pi_201707033
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Rates among persons.

Sorry hoor maar tis per 100.000 per subgroep.
Dat laatste verzin je. Dat staat nergens.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201707034
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jezusmina.

Deel even je hoogstgenoten opleiding. Kword moe van je.
Hoezo?
Jij bent degene die moeite heeft de cijfers te duiden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201707046
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat laatste verzin je. Dat staat nergens.
Klopt, maar dat komt kennelijk door het opleidingsniveau.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201707054
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 16:36 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201707093
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jezusmina.

Deel even je hoogstgenoten opleiding. Kword moe van je.
Hoogstgenoten opleiding zegt amper wat... ga lekker ergens anders het spelletje: "wie heeft de langste" spelen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 10 oktober 2021 @ 17:29:19 #206
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_201707094
per 100duizend met prik: 700 (ongeveer) positief, per 100duizend zonder: 500. Twee dingen die ik me dan afvraag:
1. waarom laten mensen met prik zich testen?
2. hoe verloopt de besmetting/ de ziekte?
Volgens mij is dat tweede het belangrijkste, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Prrrrr
pi_201707124
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:29 schreef mspoez het volgende:
per 100duizend met prik: 700 (ongeveer) positief, per 100duizend zonder: 500. Twee dingen die ik me dan afvraag:
1. waarom laten mensen met prik zich testen?
2. hoe verloopt de besmetting/ de ziekte?
Volgens mij is dat tweede het belangrijkste, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
En dat zelfde rapport toont gelukkig aan dat gevarieerden nog steeds veel minder kans lopen om in het ziekenhuis te belanden.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 10 oktober 2021 @ 17:33:47 #208
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_201707157
Oh sorry, ik had niet verder gekeken dan het plaatje. Dank voor de aanvulling!

Gisteren had ik trouwens een soort van aanvaring met een bewust niet gevaccineerde kennis. Er was gisteravond een event waar ze graag heen wilde en daarvoor had ze zich laten testen. Ik zei iets als, prima, dat is ook een keuze, waarop me toegebeten werd dat NIEMAND haar ging weerhouden van naar dat event gaan. Begrijpelijk, zei ik. Toch voelde ik me er naar onder, alsof ik haar zou hebben verweten moreel zwak te zijn ofzo. Ik vind dat lastig. Hoe kan ik daar nou goed mee omgaan?
Prrrrr
pi_201707262
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:33 schreef mspoez het volgende:
Oh sorry, ik had niet verder gekeken dan het plaatje. Dank voor de aanvulling!

Gisteren had ik trouwens een soort van aanvaring met een bewust niet gevaccineerde kennis. Er was gisteravond een event waar ze graag heen wilde en daarvoor had ze zich laten testen. Ik zei iets als, prima, dat is ook een keuze, waarop me toegebeten werd dat NIEMAND haar ging weerhouden van naar dat event gaan. Begrijpelijk, zei ik. Toch voelde ik me er naar onder, alsof ik haar zou hebben verweten moreel zwak te zijn ofzo. Ik vind dat lastig. Hoe kan ik daar nou goed mee omgaan?
Dat blijven moeilijke dingen. Persoonlijk ken ik maar één iemand die niet gevaccineerd is omdat die persoon het niet nodig denkt te hebben. Dat respecteer ik gewoon, alleen wel aangegeven waarom het slimmer is wel te doen. Persoon doet overigens ook niet echt moeilijk over het QR gebeuren verder.

Als die persoon met allemaal complotten was aangekomen had ik wss een bezoek aan de psych aangeraden..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 10 oktober 2021 @ 17:46:52 #210
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201707288
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:33 schreef mspoez het volgende:
Oh sorry, ik had niet verder gekeken dan het plaatje. Dank voor de aanvulling!

Gisteren had ik trouwens een soort van aanvaring met een bewust niet gevaccineerde kennis. Er was gisteravond een event waar ze graag heen wilde en daarvoor had ze zich laten testen. Ik zei iets als, prima, dat is ook een keuze, waarop me toegebeten werd dat NIEMAND haar ging weerhouden van naar dat event gaan. Begrijpelijk, zei ik. Toch voelde ik me er naar onder, alsof ik haar zou hebben verweten moreel zwak te zijn ofzo. Ik vind dat lastig. Hoe kan ik daar nou goed mee omgaan?
Gewoon accepteren.

Of geen -al dan niet bewust- betuttelende opmerkingen maken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 10 oktober 2021 @ 17:46:59 #211
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_201707291
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:43 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat blijven moeilijke dingen. Persoonlijk ken ik maar één iemand die niet gevaccineerd is omdat die persoon het niet nodig denkt te hebben. Dat respecteer ik gewoon, alleen wel aangegeven waarom het slimmer is wel te doen. Persoon doet overigens ook niet echt moeilijk over het QR gebeuren verder.

Als die persoon met allemaal complotten was aangekomen had ik wss een bezoek aan de psych aangeraden..
Nou dat. Deze mevrouw heeft tien jaar allerlei vruchtbaarheidsklinieken platgelopen omdat ze niet zwanger kon worden maar vertrouwt in dit coronageval liever op haar eigen lijf. Dat vind ik al een dingetje, zeg maar. En dat ze dan nu dus wel gaat testen om ergens heen te kunnen vind ik dan nog weer ingewikkelder.
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Gewoon accepteren.

Of geen -al dan niet bewust- betuttelende opmerkingen maken.
Hoe betuttel ik hier? (Serieuze vraag)
Prrrrr
  zondag 10 oktober 2021 @ 17:49:44 #212
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201707304
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:43 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat blijven moeilijke dingen. Persoonlijk ken ik maar één iemand die niet gevaccineerd is omdat die persoon het niet nodig denkt te hebben. Dat respecteer ik gewoon, alleen wel aangegeven waarom het slimmer is wel te doen. Persoon doet overigens ook niet echt moeilijk over het QR gebeuren verder.

Als die persoon met allemaal complotten was aangekomen had ik wss een bezoek aan de psych aangeraden..
Waarom zou je dit doen?

De morele verhevendheid an sich is al stuitend.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 10 oktober 2021 @ 17:53:31 #213
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201707332
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:46 schreef mspoez het volgende:

[..]
Nou dat. Deze mevrouw heeft tien jaar allerlei vruchtbaarheidsklinieken platgelopen omdat ze niet zwanger kon worden maar vertrouwt in dit coronageval liever op haar eigen lijf. Dat vind ik al een dingetje, zeg maar. En dat ze dan nu dus wel gaat testen om ergens heen te kunnen vind ik dan nog weer ingewikkelder.
[..]
Hoe betuttel ik hier? (Serieuze vraag)
"Dat is ook een keuze"

Ja nogal wiedes dat het een keuze is.

Maar wat je eigenlijk zegt: "Dat is in mijn perceptie een afwijkende edoch toereikende manier om jezelf toegang te verschaffen. Maar het wordt niet ondersteund door mijn zienswijze."

En niet iedereen zit om approval van anderen verlegen of te wachten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 10 oktober 2021 @ 18:01:48 #214
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201707413


We gaan het zien
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201707683
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waarom zou je dit doen?

De morele verhevendheid an sich is al stuitend.
Wat is dit nou voor een debiele reactie.. waarom zou iemand vertellen waarom ik, je laten vaccineren slim vind; duiden op morele verhevenheid?

Is hetzelfde als je kinderen uitleggen waarom elke dag tandenpoetsen slimmer is dan niet poetsen....
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 10 oktober 2021 @ 19:31:23 #216
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201708462
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 18:28 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Wat is dit nou voor een debiele reactie.. waarom zou iemand vertellen waarom ik, je laten vaccineren slim vind; duiden op morele verhevenheid?

Is hetzelfde als je kinderen uitleggen waarom elke dag tandenpoetsen slimmer is dan niet poetsen....
Naast het feit dat jij klaarblijkelijk tegen iedereen praat alsof het je kinderen zijn. (Wat al een mate van verhevendheid impliceert)

Ga ik toch ook niet iedereen uitleggen waarom ik het slimmer vind om je niet te vaccineren? Dat is een zelfbeschikkingsrecht, daar heb jij, ik, of Hugo de Jonge zich niet mee te bemoeien.

Blijkbaar vind jij dat je de 'moral high grond' bezet en kun je mensen onderwijzen in hun keuze rondom hun lichamelijke integriteit.

Sla je ook aan bij alcohol, roken, fastfood en e-nummers in producten? Of beman je momenteel de covid-hypetrain?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201708843
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Naast het feit dat jij klaarblijkelijk tegen iedereen praat alsof het je kinderen zijn. (Wat al een mate van verhevendheid impliceert)

Ga ik toch ook niet iedereen uitleggen waarom ik het slimmer vind om je niet te vaccineren? Dat is een zelfbeschikkingsrecht, daar heb jij, ik, of Hugo de Jonge zich niet mee te bemoeien.

Blijkbaar vind jij dat je de 'moral high grond' bezet en kun je mensen onderwijzen in hun keuze rondom hun lichamelijke integriteit.

Sla je ook aan bij alcohol, roken, fastfood en e-nummers in producten? Of beman je momenteel de covid-hypetrain?
Wtf het zou eerder moreel verwerpelijk zijn als ik die persoon niet had verteld dat vaccinatie toch echt goed beschermd tegen een heftige covid infectie en long covid...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 10 oktober 2021 @ 20:41:01 #218
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201709387
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:03 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Wtf het zou eerder moreel verwerpelijk zijn als ik die persoon niet had verteld dat vaccinatie toch echt goed beschermd tegen een heftige covid infectie en long covid...
Nee. het is moreel verwerpelijk dat jij jouw visie (zwartgedrukt) opdringt aan een ander. Zelfbeschikkingsrecht is absoluut en komt aan dat individu toe.

Bemoei je gewoon met je eigen zaken. Lijkt me ook prettiger voor het gesprek.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201709976
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee. het is moreel verwerpelijk dat jij jouw visie (zwartgedrukt) opdringt aan een ander. Zelfbeschikkingsrecht is absoluut en komt aan dat individu toe.


Oh? Dus de politie mag jou niet fouilleren? Bloedproef als je verdacht wordt van dronken rijden?
Een arts mag jou niet reanimeren zonder toestemming?

Etcetera
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201710018
quote:
10s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij klaarblijkelijk ook. Immers is bijna 85% van de bevolking gevaccineerd en stel jij dat dit niet het geval is.
Klopt tenzij je kinderen niet als bevolking ziet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201710193
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat laatste verzin je. Dat staat nergens.
Rates amongst persons vaccinated.

Wat verzin ik in hemelsnaam.....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 10 oktober 2021 @ 21:57:24 #222
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201710354
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Oh? Dus de politie mag jou niet fouilleren? Bloedproef als je verdacht wordt van dronken rijden?
Een arts mag jou niet reanimeren zonder toestemming?

Etcetera
Nee, tenzij.

Een willekeurige hansworst mag me niet fouilleren, geen bloed afnemen of aanraken.

Lijkt me ook zinloos trouwens om er weer allerlei verschillende thema's van het recht bij te betrekken met bijbehorende discussies.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 10 oktober 2021 @ 21:58:14 #223
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201710365
quote:
DEN HAAG (ANP) - Het aantal sterfgevallen lag in het grootste deel van september hoger dan gebruikelijk is voor de tijd van het jaar. Dat is te zien in alle leeftijdsgroepen, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

In vier van de vijf weken in september was er sprake van oversterfte. Dat houdt in dat er duidelijk meer mensen overleden dan te verwachten viel op basis van sterftecijfers in voorgaande jaren en demografische trends. Dat is te zien bij mensen van boven de 80 jaar, tussen de 65 en 80 jaar en mensen onder die leeftijd maar het verschilde per week in welke leeftijdsgroep oversterfte was.

Vorige week overleden naar schatting bijna 3100 mensen, 300 meer dan verwacht voor deze periode. Dat mensen stierven door het coronavirus lijkt maar een deel van de verklaring. Van 20 mensen is bekend dat ze zijn overleden aan Covid-19, melden de onderzoekers op basis van cijfers van het RIVM. Wat verder de onderliggende oorzaken zijn van de oversterfte is niet bekend.

Tijdens de uitbraak van het coronavirus overleden maandenlang veel mensen die langdurige zorg ontvingen. De afgelopen maanden is juist bij deze groep geen sprake van oversterfte.
Meer mensen dan normaal overleden in september

OhOh
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201710616
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:57 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee, tenzij.

dus niet absoluut... Dank je voor de bevestiging
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 10 oktober 2021 @ 22:27:19 #225
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201710811
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]
dus niet absoluut... Dank je voor de bevestiging
Uhh jawel. Jouw zakelijke recht op jouw woning/grond/auto is ook absoluut. Edoch kunnen deze zaken worden onteigend.

Maakt dat het eigendomsrecht an sich minder absoluut? Nee.

En om even tot de essentie terug te keren: jouw (recht op) lichamelijke integriteit heb ik in ieder geval niets over in te brengen. Bovenstaande discussie over absoluut en relatief recht is dus, nogmaals, zinloos.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')