SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Die van jou is veel en veel beter hoor maar ik moet bij dit kontje in het graan denken aan jou.quote:
Het kan inderdaad zo zijn dat ik ongeveer de zelfde onderbroek hebquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van jou is veel en veel beter hoor maar ik moet bij dit kontje in het graan denken aan jou.
Nee kanniet want dat is dezequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
En uiteraard voor de mooiste vrouw ter wereld![]()
Nah, ik vind die van mij veel en veel mooier en dat is een beetje een kwestie van kennen maar ook gewoon uiterlijk.quote:
quote:
tot op de laatste 2-3 woorden na was het best een speelbaar verhaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso na een avondje met mij is ze tien naar jonger en straalt ze weer als een late puber, klinkt raar en hautain maar is zo.
Je moet al die vrouwen geen drugs voeren joh....quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso na een avondje met mij is ze tien naar jonger en straalt ze weer als een late puber, klinkt raar en hautain maar is zo.
Heh bahquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet al die vrouwen geen drugs voeren joh....
GHB doet z'n werkquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alcohol is funestquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
vervelendquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iemand heeft de dop niet goed dichtgedraaid
Serioesoe ik zou willen dat het beter wasquote:
"HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:26 schreef FranticDJ het volgende:
kak. porto past niet in de portohouder die ik besteld had
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"
jij bent nieuw hier he?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"
Ja maar het is zo lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat moet je sowieso drinken op leuke momenten en niet zomaar op dinsdag uit werk.
oh....quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat moet je sowieso drinken op leuke momenten en niet zomaar op dinsdag uit werk.
niet op Foquevillequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik loop hier al weer bijna tien jaar mijn vrije tijd te verneuken![]()
Krijg je kwabben van, een vette buiklever en later kanker als je net denkt dat je het hebt gemaaktquote:
Ik koop wel een nieuwe lever in één of ander shady derde wereldland.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je kwabben van, een vette buiklever en later kanker als je net denkt dat je het hebt gemaakt
ook ff checken maar is er ook nog zoiets als een enkel lever of een hoofdlever dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je kwabben van, een vette buiklever en later kanker als je net denkt dat je het hebt gemaakt
Nee, gewoon compleet kapot gaan in een cocktailbar, dansen, sjansen, lol trappen en helemaal kapot gaan terwijl je eigenlijk nog maar drie uurtjes hebt tot die hele belangrijke vergadering maar dan toch compleet schijt aan hebben op dat moment gewoon doorgaan met sjansen en dansenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
oh....
en uuuuh... mee naar het werk... kan dat wel?
Maar even... in je eentje is dat toch ook gewoon geen fuck aan....quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
weer zo'n avond dat ik zuipneigingen heb maar dat het me niet zo smaakt
Ik heb laatst proefvindelijk ondervonden dat die niet helemaal meer zo soepeltjes gaatquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, gewoon compleet kapot gaan in een cocktailbar, dansen, sjansen, lol trappen en helemaal kapot gaan terwijl je eigenlijk nog maar drie uurtjes hebt tot die hele belangrijke vergadering maar dan toch compleet schijt aan hebben op dat moment gewoon doorgaan met sjansen en dansen![]()
Dit is wel de meest accurate beschrijving die ik hier ooit van mezelf gegeven heb
Minimaal twee dagen de telefoon uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb laatst proefvindelijk ondervonden dat die niet helemaal meer zo soepeltjes gaat
true truequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar even... in je eentje is dat toch ook gewoon geen fuck aan....
mwha voor een vrijdag voor mij wel hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heel erg 'op tijd' is het al niet meer
deze zag ik nog even.. gewoon niet zo snel koud, dus 19 is zat meestalquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dit een soort van levensstijl of hoe zit het?
Gelukkig kun je DHL makkelijk verzetten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 08:37 schreef FranticDJ het volgende:
Wist niet dat DHL ook zaterdagavond leveringen deed.. Komt wel beetje kut uit
Geen liedje getoeterd?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
ik had om 0655 de wekker gezet voor de boot maar toen was die er al
Heer dud0r.quote:
Geen pics?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. Muisstil is die voorbij gekomen
Vriendjequote:
Meneer fruitquote:
Helaasquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. Muisstil is die voorbij gekomen
Had je toch de wekker om 0600 moeten zetten voor de zekerheidquote:
ja ging mij wat te verquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je toch de wekker om 0600 moeten zetten voor de zekerheid
dan is die in halloween sferenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ging mij wat te ver![]()
maar de 31ste komt die weer
Had je deze al?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ging mij wat te ver![]()
maar de 31ste komt die weer
Ja had buda gisteren laten zienquote:
Hoi Braddiequote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan is die in halloween sferen
pizza voor ontbijt want er was nog een stukje over van gisteren
Hail buda.quote:
Wat lief dat ik weer apart sta omdat ik je BESTE vriend benquote:
Hier welquote:
quote:Internet, Bellen, Digitale TV, Kabel TV
actief
Sinds: Zaterdag 9-10 om 04:53
Wat is er aan de hand?
Door een storing kun je op dit moment mogelijk geen gebruik maken van je dienst(en) van Ziggo. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Ja afgelopen maanden heeft die er veel te vaak uit gelegenquote:
tijd om over te stappen danquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja afgelopen maanden heeft die er veel te vaak uit gelegen
Ja ze gaan hier in de gemeente volgend jaar beginnen met de aanleg van glasvezel, wacht daar wel even opquote:
dat is wel verstandig ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze gaan hier in de gemeente volgend jaar beginnen met de aanleg van glasvezel, wacht daar wel even op
water is nat.quote:
en toen werd je wakker en viel het wel mee?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
droomde vannacht dat ik heel dik was
jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
en toen werd je wakker en viel het wel mee?
alleen een beetje dik?quote:
Gewoon een balletje ipv een balquote:
het verschil tussen een mini gehaktbal en een gewone gehaktbalquote:
Zo heerlijk Nederlands dit weer, alles autistisch tot in het detail willen controleren en documenteren ipv de natuur het gewoon zelf laten oplossenquote:In de afgelopen drie maanden zijn er op de Veluwe 5000 wilde zwijnen afgeschoten, een record. Nooit eerder werden er in zo korte tijd zo veel dieren gedood in het natuurgebied. De wildbeheerders zeggen dat het afschieten dit jaar relatief gemakkelijk gaat: er is weinig voedsel, waardoor de zwijnen vaker de bossen uit komen.
Dit seizoen leven er ongeveer 10.000 wilde zwijnen in het natuurgebied en dat zijn er veel te veel. Het is de bedoeling dat er maximaal 1350 overblijven.
https://nos.nl/artikel/24(...)rt-in-veluwse-bossen
Allebei lekker op een broodje met pindasausquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
het verschil tussen een mini gehaktbal en een gewone gehaktbal
als je alle natuurlijke vijanden weg haalt gaat de natuur het niet corrigerenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heerlijk Nederlands dit weer, alles autistisch tot in het detail willen controleren en documenteren ipv de natuur het gewoon zelf laten oplossen
dit is zeker waarquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allebei lekker op een broodje met pindasaus
Die natuurlijke vijanden worden uiteraard ook gewoon nauwkeurig gecontroleerdquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je alle natuurlijke vijanden weg haalt gaat de natuur het niet corrigeren
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
Maar als er zoveel wilde zwijnen worden geschoten binnenkort maar bij de boer kijken of die wat heeft liggen.
Die krijgt ook geschoten wild binnen om te verkopen.
Als ze er al zijn. Wat hebben we hier nou rondlopen wat wilde zwijnen vreet?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die natuurlijke vijanden worden uiteraard ook gewoon nauwkeurig gecontroleerd
De wolven hebben liever tamme schaapjes die niet zo moeilijk doen met terugvechten, beetje alsof je het eten afhaalt of dat je eerst nog 3 uur in de keuken staat te kokenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze er al zijn. Wat hebben we hier nou rondlopen wat wilde zwijnen vreet?
snap ik wel. lekker shoarma eten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De wolven hebben liever tamme schaapjes die niet zo moeilijk doen met terugvechten, beetje alsof je het eten afhaalt of dat je eerst nog 3 uur in de keuken staat te koken
Nog niet. Over 100 jaar waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
snap ik wel. lekker shoarma eten.
En zoveel wolven lopen er nou ook niet rond hier. niet genoeg om 8500 wilde zwijnen op te vreten
dan bestaat de aarde niet meerquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog niet. Over 100 jaar waarschijnlijk wel
Zodra die wilde zwijnen een beetje honger krijgen gaan we ze hier ook bijvoeren natuurlijk want dan zijn ze zielig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
snap ik wel. lekker shoarma eten.
En zoveel wolven lopen er nou ook niet rond hier. niet genoeg om 8500 wilde zwijnen op te vreten
De aarde wel maar het grootste gedeelte van de mensheid niet meer, post-apocalyptische wastelandquote:
Ja, dan wonen we allemaal op Mars en Venus (wij natuurlijk niet, maar wel de mensheid)quote:
En zodra er ook maar een wolf in de buurt komt wil iedereen die weg hebben want die eet die zielige beestjes allemaal opquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra die wilde zwijnen een beetje honger krijgen gaan we ze hier ook bijvoeren natuurlijk want dan zijn ze zielig.
Ik zag van de week een filmpje op Youtube oid van een vos aan een riem. Ik had echt iets van wtfquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zodra er ook maar een wolf in de buurt komt wil iedereen die weg hebben want die eet die zielige beestjes allemaal op
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
sprak net vriendin uit thailand. Ze wilde naar de crematie toe maar ze was helaas net te laat.
2048 is het einde.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De aarde wel maar het grootste gedeelte van de mensheid niet meer, post-apocalyptische wasteland
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hijgt overigens in mijn nek
# 67 Bomenverzameling 174.205
# 68 bitterbal 173.218
Dat is overigens wel teringverslavendquote:
geez wat een verslaafden :/quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hijgt overigens in mijn nek
# 67 Bomenverzameling 174.205
# 68 bitterbal 173.218
Ik heb gemiddeld 26 posts per dag. Valt nog wel mee, imoquote:
De pest is alleen dat ze gaan zwerven op zoek naar eten en dan voor je auto lopen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra die wilde zwijnen een beetje honger krijgen gaan we ze hier ook bijvoeren natuurlijk want dan zijn ze zielig.
helemaalniet, zit heel veel bouillon in en zetmeel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gepureerde en gefrituurde dooie koe
ik moet december een nieuw contract afsluiten, yayquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah mijn gascontract loopt nog tot december 2023. Mooi
https://www.ad.nl/economi(...)-meer-over~a3ac1212/quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet december een nieuw contract afsluiten, yay
ja dan ben je het bokjequote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet december een nieuw contract afsluiten, yay
hoe dan, met verhuizing..quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/economi(...)-meer-over~a3ac1212/
en geplukt of in blokjes gesneden vleesquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
helemaalniet, zit heel veel bouillon in en zetmeel.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CSREX0LDU2H/?utm_medium=copy_link
en stukken paardquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en geplukt of in blokjes gesneden vlees
jij komt echt op rare plekken op internet hequote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CSREX0LDU2H/?utm_medium=copy_link
Instagram?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij komt echt op rare plekken op internet he
Ah.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afgekeurd voor hondenvoer, laten we er kroketten en bitterballen van maken
goed, tijd om te ontbijtenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:18 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
eindelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:18 schreef Haags het volgende:
Is dit het weekendschema?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:18 schreef Haags het volgende:
Noem je ballie nou afgekeurd hondenvoer?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afgekeurd voor hondenvoer, laten we er kroketten en bitterballen van maken
Ballie is een speciaaltje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noem je ballie nou afgekeurd hondenvoer?
quote:Zoetermeer - Hulpdiensten zijn zaterdagochtend uitgerukt nadat diverse mensen babygeluiden hadden gehoord uit een ondergrondse container.
Uit een van de ondergrondse containers op het parkeerterrein aan de Van Stolberglaan kwamen babygeluiden.
Een vrouw met kinderen die de geluiden hoorden twijfelde geen moment en heeft de meldkamer ingeschakeld. De meldkamer stuurde meteen de hulpdiensten erop af.
Toen de brandweer ter plaatse kwam stopte het geluid. De brandweer heeft toch in de ondergrondse container gezocht en daarbij veel vuilniszakken uit de container gehaald.
Uiteindelijk bleek het te gaan om een Bluetooth-speaker gewikkeld in een vuilniszak waarop babygeluiden werden afgespeeld. De Bluetooth-speaker werd op afstand bediend.
De brandweerlieden baalden enorm en voelen zich in de maling genomen. Agenten hebben de Bluetooth-speaker meegenomen en gaan proberen te achterhalen van wie deze is.
Gisteren werd er in een ondergrondse container aan de Sanne van Havelteplein in Zoetermeer ook al babygeluiden gehoord. De brandweer heeft toen ook de ondergrondse container doorzocht maar heeft toen niets kunnen vinden.
https://regio15.nl/nieuws(...)Pc449fWlA_BjImHkwJ5Y
Ik had net een vers stokbroodje met geplukte langzaam gegaarde kipdijbeen in Thaise curryquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Restje Thaise curry van gisteren op. Lekker pittig hapje
Best ziek dan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:44 schreef Haags het volgende:
[..]dit zou ook een troll actie van mij kunnen zijn
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:44 schreef Haags het volgende:
[..]dit zou ook een troll actie van mij kunnen zijn
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had net een vers stokbroodje met geplukte langzaam gegaarde kipdijbeen in Thaise curry
ik moet de parkeeplaats nog bladblazeren. Maar er ligt bijna niksquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Boodschappen gedaan. Vrees dat het daar bij blijft voor vandaag
Is daar een rooster voor?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik moet de parkeeplaats nog bladblazeren. Maar er ligt bijna niks
ja, elke twee weken doet iemand het. We zijn met 6 eigenaren in de VVE dus iedereen kom ongeveer 2 keer per winter aan de beurt.quote:
Dat valt mee. Kom je goed weg vandaagquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, elke twee weken doet iemand het. We zijn met 6 eigenaren in de VVE dus iedereen kom ongeveer 2 keer per winter aan de beurt.
nou ja op zich wel. Maar het is zo'n gedoe steeds, verlengsnoer uitrollen, ding eraan, alles in een hoek blazen, en dan opzuigen. Aan de andere kant, verder heb ik vandaag helemaal niks te doen, dus heb ik in ieder geval dat nog om nuttig te zijn. Heb verder ook al de afwas gedaan en een machine was gedraaid. En dus de boodschappen besteld.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt mee. Kom je goed weg vandaag
geen zin?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Boodschappen gedaan. Vrees dat het daar bij blijft voor vandaag
lekkere dingen ook fles?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja op zich wel. Maar het is zo'n gedoe steeds, verlengsnoer uitrollen, ding eraan, alles in een hoek blazen, en dan opzuigen. Aan de andere kant, verder heb ik vandaag helemaal niks te doen, dus heb ik in ieder geval dat nog om nuttig te zijn. Heb verder ook al de afwas gedaan en een machine was gedraaid. En dus de boodschappen besteld.
Nee alleen maar smerige gorigheid nou goedquote:
quote:PLUS Malse kipdijspiesjes
bak 100 gram
2.50
2
PLUS Indische gehaktballetjes
bak 110 gram
5.00
1
Président Brie L'Intense
stuk 200 gram
Korting
2.25
-0.46
2
Campina Halfvolle milde yoghurt
pak 1 liter
2.58
1
PLUS Boeren bruin tijger heel
zak 800 gram
1.09
3
Heineken 0.0% krat
krat 720 cl
46.47
1
PLUS Aardbeien
doos 225 gram
1.59
2
PLUS Ananas
Nee ook nog pedaalemmerzakken en tissues.quote:
Nee ik ga pizza bakken bejjenoulekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verwacht je vrouwen op bezoek, dat je ananas besteld? [/US]
dat vraagt om een kookvlogquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga pizza bakken bejjenoulekker
aardbeien op pizzaquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga pizza bakken bejjenoulekker
stroopwafels?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:48 schreef Haags het volgende:
Weer prijs met de postcodeloterij @:wereldgozer @:zipportal
Vorige maand ook al prijs. Lekker man.
beter gewoon harde dinero's winnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:50 schreef Haags het volgende:
[..]
nee 4 bioscoop tickets
Vorige maand 2 blokker bonnen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:26 schreef bitterbal het volgende:
zie net foto op fb waarbij Hans, haar man helemaal alleen voor de kist zit
het is opzich wel mooi weer voor een wandeling?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik nu. Beetje hoofdpijn ook
Dat zou eigenlijk een nationale feestdag moeten zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Lekker broodjes kroket voor de lunch om de Nationale Kroketdag te vieren
Ja, geen zin in. Het is overal ook bizar drukquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is opzich wel mooi weer voor een wandeling?
ja of weekquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk een nationale feestdag moeten zijn
Ja en dan in het centrum allemaal kraampjes waar je kroketten kunt etenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk een nationale feestdag moeten zijn
Oke dan binnen blijvenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, geen zin in. Het is overal ook bizar druk
En je als kroket verkleed gaatquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan in het centrum allemaal kraampjes waar je kroketten kunt eten
Wat een goed planquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan in het centrum allemaal kraampjes waar je kroketten kunt eten
Lekker door het paneermeel rollenquote:
En dan hier de rest van de maand janken over brandblarenquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan hier de rest van de maand janken over brandblaren
Denk dat we in Foqueville Kroketdag tot nationale feestdag gaan benoemenquote:
oh wow.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:09 schreef Haags het volgende:
Ik dacht laat ik vanavond gezellig uiteten gaan. Na bij 6 verschillende restaurants telefonisch te horen te krijgen dat het vol zit laat ik mijn plan maar varen.
Als ze er een hebben waarbij je je op kunt rollen had het durum kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ik wil deze kopen. Alleen jammer van die darum tekst. Maar hij ziet er echt comfi uit
[ afbeelding ]
https://www.dekbed-discou(...)Ebg39fhQrGMJBn685mHQ
Checkquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke dan binnen blijven![]()
en je smurfkleding aan
Wordt dus een maccie voor jou vanavond. Wel de McKroket nemen danquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:09 schreef Haags het volgende:
Ik dacht laat ik vanavond gezellig uiteten gaan. Na bij 6 verschillende restaurants telefonisch te horen te krijgen dat het vol zit laat ik mijn plan maar varen.
Denk dat Haags meer van andere macci is. Macaroniquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt dus een maccie voor jou vanavond. Wel de McKroket nemen dan
pex ken ik nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:12 schreef Haags het volgende:
[..]
2 verschillende Grieken
Chinees
Italiaan
Hudson
Pex
Die Griek bij Centraal is goed. Die al geprobeerd?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:12 schreef Haags het volgende:
[..]
2 verschillende Grieken
Chinees
Italiaan
Hudson
Pex
Hier zit er zelfs geen een in heel de gemeentequote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
de mac hier is echt veel te ver weg. Helemaal aan de A1 is dat.
Hm voor mij is het nu 20min met de auto.. Was eerst 45.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
de mac hier is echt veel te ver weg. Helemaal aan de A1 is dat.
Wij hebben er driequote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
laatste dorp van Nederland met maar één mac
Bosjes van Pex. Leuke tent. Ook voor feestjes en trouwerijen. Kom daar graag, met name voor een goede lunch.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pex ken ik niet
Blijft hudson hele jaar op strand?
Ho ho ho. Vorige regio waar ik woonde was er ook maar 1 voor zowat de helft van de provinciequote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
laatste dorp van Nederland met maar één mac
Die bij jou is voor mij denk ik nog het dichtste bijquote:
Nee. Ik heb 1 vaste Griek waar ik eigenlijk altijd heen ga, daarnaast een reserve Griek die ook prima is maar kut is qua parkeren, maar dan ook echt heel erg ontiechelijk KUT.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Griek bij Centraal is goed. Die al geprobeerd?
Dus wat ga je nu eten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Ik heb 1 vaste Griek waar ik eigenlijk altijd heen ga, daarnaast een reserve Griek die ook prima is maar kut is qua parkeren, maar dan ook echt heel erg ontiechelijk KUT.
Das toch een burger king?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bij jou is voor mij denk ik nog het dichtste bijof misschien die bij Borchwerf
Moet je op z'n Grieks er in zekerquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Ik heb 1 vaste Griek waar ik eigenlijk altijd heen ga, daarnaast een reserve Griek die ook prima is maar kut is qua parkeren, maar dan ook echt heel erg ontiechelijk KUT.
Ik had liever één mac ingeruild voor een Burger Kingquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bij jou is voor mij denk ik nog het dichtste bijof misschien die bij Borchwerf
ik zou liever al die bezorgturken inruilen voor 1 Mac of 1 bkquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had liever één mac ingeruild voor een Burger King
Die zit volgens mij een afslag verder, zit ook een Subwayquote:
ja bij mij op werk loopt ook geod met reserveringen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:17 schreef Haags het volgende:
het is eigenlijk ook niet heel erg gek natuurlijk dat restaurants vol zitten op zaterdagavond. Maar dat ik rond 14.00 uur in de middag al niks meer kan reserveren bij diverse tenten heb ik niet vaak meegemaakt.
Ik vind die vegan crispy mac and cheese echt te lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Gister bij de Mac gegeten. Ik was okay.
wat heb je op?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Kom bij allebei zelden, BK zou ik niet eens meer weten wanneer ik daar voor het laatst ben geweest, zal 10+ jaar geleden zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had liever één mac ingeruild voor een Burger King
kipnuggets?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Mooi, dat is een goed teken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bij mij op werk loopt ook geod met reserveringen.
Was dat de Mac?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind die vegan crispy mac and cheese echt te lekker
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:18 schreef kwiwi het volgende:
Zit hier op de top van een berg op een terras, lopen er ineen 2 steenbokken op de rotsen langsEerste keer dat ik ze zie.
warme choco mit sahne?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:18 schreef kwiwi het volgende:
Zit hier op de top van een berg op een terras, lopen er ineen 2 steenbokken op de rotsen langsEerste keer dat ik ze zie.
Athene Palace is echt goed hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:14 schreef Haags het volgende:
[..]
uhm... nou ja ik dacht dus dat het zo heet. Maar crispy chicken vegan of iets dergelijks was het wel ja.quote:
Ja geloof dat mac ook echt controleert op de coronapasquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veggie BBQ dinges. Die hele McDrive stond vastBinnen zaten nog geen tien mensen.
Tofquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:18 schreef kwiwi het volgende:
Als je die in Wateringen bedoelt, dan heb je mijn favoriete Griek meteen te pakken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Athene Palace is echt goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |