SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Die van jou is veel en veel beter hoor maar ik moet bij dit kontje in het graan denken aan jou.quote:
Het kan inderdaad zo zijn dat ik ongeveer de zelfde onderbroek hebquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van jou is veel en veel beter hoor maar ik moet bij dit kontje in het graan denken aan jou.
Nee kanniet want dat is dezequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
En uiteraard voor de mooiste vrouw ter wereld![]()
Nah, ik vind die van mij veel en veel mooier en dat is een beetje een kwestie van kennen maar ook gewoon uiterlijk.quote:
quote:
tot op de laatste 2-3 woorden na was het best een speelbaar verhaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso na een avondje met mij is ze tien naar jonger en straalt ze weer als een late puber, klinkt raar en hautain maar is zo.
Je moet al die vrouwen geen drugs voeren joh....quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso na een avondje met mij is ze tien naar jonger en straalt ze weer als een late puber, klinkt raar en hautain maar is zo.
Heh bahquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet al die vrouwen geen drugs voeren joh....
GHB doet z'n werkquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alcohol is funestquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
vervelendquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iemand heeft de dop niet goed dichtgedraaid
Serioesoe ik zou willen dat het beter wasquote:
"HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:26 schreef FranticDJ het volgende:
kak. porto past niet in de portohouder die ik besteld had
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"
jij bent nieuw hier he?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"
Ja maar het is zo lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat moet je sowieso drinken op leuke momenten en niet zomaar op dinsdag uit werk.
oh....quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat moet je sowieso drinken op leuke momenten en niet zomaar op dinsdag uit werk.
niet op Foquevillequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik loop hier al weer bijna tien jaar mijn vrije tijd te verneuken![]()
Krijg je kwabben van, een vette buiklever en later kanker als je net denkt dat je het hebt gemaaktquote:
Ik koop wel een nieuwe lever in één of ander shady derde wereldland.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je kwabben van, een vette buiklever en later kanker als je net denkt dat je het hebt gemaakt
ook ff checken maar is er ook nog zoiets als een enkel lever of een hoofdlever dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je kwabben van, een vette buiklever en later kanker als je net denkt dat je het hebt gemaakt
Nee, gewoon compleet kapot gaan in een cocktailbar, dansen, sjansen, lol trappen en helemaal kapot gaan terwijl je eigenlijk nog maar drie uurtjes hebt tot die hele belangrijke vergadering maar dan toch compleet schijt aan hebben op dat moment gewoon doorgaan met sjansen en dansenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
oh....
en uuuuh... mee naar het werk... kan dat wel?
Maar even... in je eentje is dat toch ook gewoon geen fuck aan....quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
weer zo'n avond dat ik zuipneigingen heb maar dat het me niet zo smaakt
Ik heb laatst proefvindelijk ondervonden dat die niet helemaal meer zo soepeltjes gaatquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, gewoon compleet kapot gaan in een cocktailbar, dansen, sjansen, lol trappen en helemaal kapot gaan terwijl je eigenlijk nog maar drie uurtjes hebt tot die hele belangrijke vergadering maar dan toch compleet schijt aan hebben op dat moment gewoon doorgaan met sjansen en dansen![]()
Dit is wel de meest accurate beschrijving die ik hier ooit van mezelf gegeven heb
Minimaal twee dagen de telefoon uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb laatst proefvindelijk ondervonden dat die niet helemaal meer zo soepeltjes gaat
true truequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar even... in je eentje is dat toch ook gewoon geen fuck aan....
mwha voor een vrijdag voor mij wel hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heel erg 'op tijd' is het al niet meer
deze zag ik nog even.. gewoon niet zo snel koud, dus 19 is zat meestalquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dit een soort van levensstijl of hoe zit het?
Gelukkig kun je DHL makkelijk verzetten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 08:37 schreef FranticDJ het volgende:
Wist niet dat DHL ook zaterdagavond leveringen deed.. Komt wel beetje kut uit
Geen liedje getoeterd?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
ik had om 0655 de wekker gezet voor de boot maar toen was die er al
Heer dud0r.quote:
Geen pics?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. Muisstil is die voorbij gekomen
Vriendjequote:
Meneer fruitquote:
Helaasquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. Muisstil is die voorbij gekomen
Had je toch de wekker om 0600 moeten zetten voor de zekerheidquote:
ja ging mij wat te verquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je toch de wekker om 0600 moeten zetten voor de zekerheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |