SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al heel lang. Maakt niet uit in welk segment je koekeloert het is gewoon kut. Achteraf waren er 2 jaar geleden best wel toffe huizen geweest waar we wel wat mee gekund hadden maar ja... dat is achterafquote:
Mis je je bomen niet in hartje Den Bosch? In Hongarije zit ik op een bankje in de tuin vaak te luisteren naar het zoemen van insecten. Ook erg rustgevend.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik had ooit eens zo'n doorsnee woning met een tuintje van 15 meter, nog redelijk fors in deze tijd maar het mooie eraan was dat daarna niets kwam als alleen maar bos en 100 jaar oude bomen, ik zat daar vaak buiten te staren en te luisteren naar de toppen van die bomen, daarna kocht ik een groot huis aan het bos (daarom wel denk ik) maar die bomen stonden veel te ver weg naar mijn zin en toen heb ik voor duizenden euro's volwassen bomen laten platen achterin de tuin en toen ging het wel weer een beetje.
Beetje links en rechts swipen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders eigenlijk
Ik wil dit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik had ooit eens zo'n doorsnee woning met een tuintje van 15 meter, nog redelijk fors in deze tijd maar het mooie eraan was dat daarna niets kwam als alleen maar bos en 100 jaar oude bomen, ik zat daar vaak buiten te staren en te luisteren naar de toppen van die bomen, daarna kocht ik een groot huis aan het bos (daarom wel denk ik) maar die bomen stonden veel te ver weg naar mijn zin en toen heb ik voor duizenden euro's volwassen bomen laten platen achterin de tuin en toen ging het wel weer een beetje.
Oh heerlijk is datquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mis je je bomen niet in hartje Den Bosch? In Hongarije zit ik op een bankje in de tuin vaak te luisteren naar het zoemen van insecten. Ook erg rustgevend.
Ja, same hier. Ik kon een paar jaar geleden voor 210K een prachtig vrijstaand huis kopen in een dorpje hier in de buurt. Moest alleen het jaren negentig interieur uit gesloopt worden. Nog altijd spijt dat ik dat destijds niet heb gedaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Al heel lang. Maakt niet uit in welk segment je koekeloert het is gewoon kut. Achteraf waren er 2 jaar geleden best wel toffe huizen geweest waar we wel wat mee gekund hadden maar ja... dat is achteraf
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh heerlijk is dat![]()
Zolang ze niet te dichtbij komen
krekelsquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mis je je bomen niet in hartje Den Bosch? In Hongarije zit ik op een bankje in de tuin vaak te luisteren naar het zoemen van insecten. Ook erg rustgevend.
Prachtige oude bomen hier in de binnenstad wel hoor maar goed daar moet ik de deur voor uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aargh jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, same hier. Ik kon een paar jaar geleden voor 210K een prachtig vrijstaand huis kopen in een dorpje hier in de buurt. Moest alleen het jaren negentig interieur uit gesloopt worden. Nog altijd spijt dat ik dat destijds niet heb gedaan
Meeste vielen toen ook af want 'moet te veel aan gebeuren'.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, same hier. Ik kon een paar jaar geleden voor 210K een prachtig vrijstaand huis kopen in een dorpje hier in de buurt. Moest alleen het jaren negentig interieur uit gesloopt worden. Nog altijd spijt dat ik dat destijds niet heb gedaan
Ik bedoel ik hoop toch dat tegenwoordig ook uit huis geplaatste kinderen gewoon worden beoordeelt op intelligentie en gedrag en niet “standaard” in speciaal onderwijs worden gedrukt.quote:
Jupquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meeste vielen toen ook af want 'moet te veel aan gebeuren'.
Nu is er gewoon überhaupt niks wat enigszins in de buurt komt van wat ik zoek
Ik heb ooit op kamers gezeten in een oud landgoed achter Utrecht. Enkel glas en totaal niet geïsoleerd, geen CV ook, verwarmen deden we met een benzinekacheltje. Record binnentemperatuur was -4,3 gr Cquote:
Zou kopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:04 schreef kwiwi het volgende:
Goed idee voor investeerders: bos aanleggen en er houten huisjes in bouwen, zodanig dat je de buren niet ziet. Klein riviertje met wat watervalletjes.. dat verkoopt toch als een tierelier
O ja ik zat dit daarstraks ook te lezen, wat een bizarre situatie als dat niet gebeurtquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bedoel ik hoop toch dat tegenwoordig ook uit huis geplaatste kinderen gewoon worden beoordeelt op intelligentie en gedrag en niet “standaard” in speciaal onderwijs worden gedrukt.
Een schoenendoos van 16m2 verkoopt net zo snel en bouw je er tig meer van per km2quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:04 schreef kwiwi het volgende:
Goed idee voor investeerders: bos aanleggen en er houten huisjes in bouwen, zodanig dat je de buren niet ziet. Klein riviertje met wat watervalletjes.. dat verkoopt toch als een tierelier
Yup. De overheid zal deze huisjes vervolgens aanwijzen als "recreatiewoning" en permanente bewoning verbieden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:04 schreef kwiwi het volgende:
Dit heeft mijn zusje in de tuin in twee huizen, ik ben geen jaloers type maar somsquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:04 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Yup. De overheid zal deze huisjes vervolgens aanwijzen als "recreatiewoning" en permanente bewoning verbieden.
Geen idee hoe dat werkt. Ze hebben mij daar natuurlijk niet op intelligentie getest maar waarschijnlijk gedacht dat dat beter is voor mij. Maar goed als een kind uit huis wordt geplaatst en daar dan terecht komt dan is er ook wel echt wat aan de hand. Het zijn dan geen 'normale' kinderen als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bedoel ik hoop toch dat tegenwoordig ook uit huis geplaatste kinderen gewoon worden beoordeelt op intelligentie en gedrag en niet “standaard” in speciaal onderwijs worden gedrukt.
Ik wil binnenkort wel stoppen met werken, ga ik wel wat anders doen maar een stuk grond wil ik best in investeren hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Kunnen we samen met een paar Foquevilleintroverten niet een stukje land kopen?
Ik weet niet of ik dat tof had gevonden als student. Maar wil nu graaaaaaaaaaggggg de stad uit. Helemaal klaar meequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ooit op kamers gezeten in een oud landgoed achter Utrecht. Enkel glas en totaal niet geïsoleerd, geen CV ook, verwarmen deden we met een benzinekacheltje. Record binnentemperatuur was -4,3 gr CIn de zomer haalde er altijd wel iemand een kist appels bij de buren en bakten we drie vier appeltaarten in de week
Lag ook een landgoed achter, een soort bos maar daar kwamen we eigenlijk nooit.
Waarom kwam je eigenlijk in een kindertehuis als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt. Ze hebben mij daar natuurlijk niet op intelligentie getest maar waarschijnlijk gedacht dat dat beter is voor mij. Maar goed als een kind uit huis wordt geplaatst en daar dan terecht komt dan is er ook wel echt wat aan de hand. Het zijn dan geen 'normale' kinderen als je begrijpt wat ik bedoel
3 week naar Spanje en dan weer lekker wonenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Yup. De overheid zal deze huisjes vervolgens aanwijzen als "recreatiewoning" en permanente bewoning verbieden.
En dan betalen we jou pacht?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort wel stoppen met werken, ga ik wel wat anders doen maar een stuk grond wil ik best in investeren hoor
Nou ja heel handig was het niet hoor. Sowieso 20 minuten lopen naar een bushalte. EN dan nog overstappen in Oude Dorp.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat tof had gevonden als student. Maar wil nu graaaaaaaaaaggggg de stad uit. Helemaal klaar mee
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heeft mijn zusje in de tuin in twee huizen, ik ben geen jaloers type maar soms![]()
https://www.robdeboomhuttenbouwer.com/
Ik zou mee hebben gedaan als ik in Nederland woonde. Heerlijk, dorpje van rustige introvertenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Kunnen we samen met een paar Foquevilleintroverten niet een stukje land kopen?
Hear hear.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat tof had gevonden als student. Maar wil nu graaaaaaaaaaggggg de stad uit. Helemaal klaar mee
Nee dat hoeft niet eens, gewoon geen ruzie maken en iets leuks, moois en warms neerzetten en dan vind ik het al prima.quote:
Slaat dit op voor toekomstige projecten naast jacuzzi, buiten sauna en zwembadquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heeft mijn zusje in de tuin in twee huizen, ik ben geen jaloers type maar soms![]()
https://www.robdeboomhuttenbouwer.com/
Het is niet landgebonden. Een EU project.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou mee hebben gedaan als ik in Nederland woonde. Heerlijk, dorpje van rustige introverten
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou mee hebben gedaan als ik in Nederland woonde. Heerlijk, dorpje van rustige introverten
Deze is het hier in de buurt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil ik?! Die in Ruinen met sauna.
Oh hoi, ik mag niet komen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#FoquevilleNLquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is niet landgebonden. Een EU project.
O, maar ik wil best pacht betalen hoor. Ik was gewoon benieuwd naar de constructie. Kom je er dan zelf ook wonen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet eens, gewoon geen ruzie maken en iets leuks, moois en warms neerzetten en dan vind ik het al prima.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan hadden we ‘s morgens in alle vroegte puntjes taart voor onze deur gevonden.
Landrover, drie honden achterin en tuuteren als een dolle als ik aan kom rijden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hij ondertussen de land lord uithangen
Kan me voorstellen, woon hier aan de rand van een dorp met achter ons huis een echt groot natuurgebied waar je zeg maar een half uur kunt lopen zonder mensen te zien. En 4 parkeerplaatsen op de grond. Dat zou ik in de stad wel missen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tot de 13e, dus we kunnen wel even proberen te meeten voor een drankje aan zee als het uitkomtquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar kwiwi hoe lang bljven jullie op Cyprus?
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
3 week naar Spanje en dan weer lekker wonen
Heb je dan ook zo'n schoffel hunting vest?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Landrover, drie honden achterin en tuuteren als een dolle als ik aan kom rijden.
een wappie op werk is toch overstag gegaan en heeft zich laten vaccineren met jansen gisteren. Hij vond het vervelend dat iedereen leuke dingen mocht doen en hij nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou al die stinkende kutwappies nog
Mwa met een beetje geld heb je daar compleet schijt aan in dat soort landenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Volgens mij mag je maximaal 6 maanden per kalenderjaar in een recreatiewoning vertoeven.
jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot de 13e, dus we kunnen wel even proberen te meeten voor een drankje aan zee als het uitkomt
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n schoffel hunting vest?
Dit zijn de regels in NLquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwa met een beetje geld heb je daar compleet schijt aan in dat soort landen
Ja ik ook, ik vlieg zondagmiddag naar AMS met Transavia. julliequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Oh tot de 14e zie ik nu @:Dr_Flash, de zondag.
Ygritte is gelukkig getrouwdquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Voor US en Ygritte kunnen we ook een hoekje creëren
Ligt er aan waar. Ik ken ze zelfs op parken die permanente bewoning zowat toestaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Volgens mij mag je maximaal 6 maanden per kalenderjaar in een recreatiewoning vertoeven.
De bus?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
janou ja wij hebben geen huurauto en jullie ook niet, dus ja dat wordt wel een dingetje
Mooie dikke bomenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#FoquevilleNL
#FoquevilleCH
#FoquevilleFR met crv aan het hoofd![]()
Ik zie het wel zitten
Lekker principieelquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een wappie op werk is toch overstag gegaan en heeft zich laten vaccineren met jansen gisteren. Hij vond het vervelend dat iedereen leuke dingen mocht doen en hij niet
Zal even kijken of ik een taxi naar Larnaca kan nemen op kosten van de baas, want we hebben daar personeel op het vliegveldquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
janou ja wij hebben geen huurauto en jullie ook niet, dus ja dat wordt wel een dingetje
ja moest echt lachen. En hij was ook echt fel tegenstander eerstquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker principieel![]()
Niet dat die QR codes dan oke zijn hoor.
Fort Oranje ofzoiets zeker?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er aan waar. Ik ken ze zelfs op parken die permanente bewoning zowat toestaan.
Wij vliegen naar Zurich rond 18:30quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik vlieg zondagmiddag naar AMS met Transavia. jullie
nope... hogere segment zelfsquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fort Oranje ofzoiets zeker?
Oh well ja dat zou kunnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal even kijken of ik een taxi naar Larnaca kan nemen op kosten van de baas, want we hebben daar personeel op het vliegveld
zegmaar sowieso de enige dagen dat Liesje en ik er allebei zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
Zou dan beste op donderdagavond, vrijdag of zaterdag kunnen.
Lol ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zegmaar sowieso de enige dagen dat Liesje en ik er allebei zijn
Sorry wel hoor, is het wel eens gelukt op mij? Please say yes?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg blijf met je tengels af van mijn imaginary sorcery
Ja zat ik ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Of anders ergens in een dorpje in het midden afspreken ofzo?
Watquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry wel hoor, is het wel eens gelukt op mij? Please say yes?
Nee wij vliegen naar Zurich (18:30+/- vanaf LCA).quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh well ja dat zou kunnenzondag 14 moet ik uiteindelijk ook naar het vliegveld. Hebben we dezelfde terugvlucht dan?
oh stomquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee wij vliegen naar Zurich (18:30+/- vanaf LCA).
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zat ik ook al aan te denken![]()
Maar dat gaat helemaal niet want er zit een britse militaire basis tussen. Ofturkije
Oh ik ken iemand van de uni die in het strandhuisje van zijn ouders wou wonen en dat mocht maar 6 maanden per jaar.quote:
nou zeg het maar danquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
Zou dan beste op donderdagavond, vrijdag of zaterdag kunnen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik probeer gewoon naar jullie te komenWelke dagen kan dat? Vrijdag/Zaterdag?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou zeg het maar dan![]()
Zit gergi wel op een paar internetgekkies te wachten? Of heb je ons gewoon nodig om aan te tonen dat dutchies allemaal zo leuk als jij zijn?
haha US is op 4EBEquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik zeg lekker niet voor wie deze is![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die heeft toch al een rela met wattenstaafje?
Heb je het over hem of haarquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
Het hoeft niet perse autistisch en introvert te zijn om vreemd maar toch geil te zijn.
Plain jane.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Impliceert dit dat jij normaal bent?
bahquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een soort van appeltaart thee 👀
Kots.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
ik had vandaag op kantoor citroengras-gember "thee" godverdomme dat was me toch lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had vandaag op kantoor citroengras-gember "thee" godverdomme dat was me toch lekker![]()
volgende keer je plus boer dus citroengras en een stuk gember mee laten nemenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had vandaag op kantoor citroengras-gember "thee" godverdomme dat was me toch lekker![]()
'die' had ik laatst ook in zo'n pakje met 'wintersmaken'.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
ja gewoon van kantoor jatten denkquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volgende keer je plus boer dus citroengras en een stuk gember mee laten nemen
Muurbloempje die even achterom kijkt of iemand naar haar kont kijkt als ze het zwembadtrapje op klautert.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt. Mij zul je niet horen. Altijd rustig ook.
wat moet je plakken dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
welke dubbelzijdige tape raden jullie kwa plakkracht aan?
Ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Snel handdoek omslaan en beetje schichtig terug lopen naar ligbedquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muurbloempje die even achterom kijkt of iemand naar haar kont kijkt als ze het zwembadtrapje op klautert.
3mquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
goudkleurig galeriedraadquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
zon haakje wil ik tijdelijk plakkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat moet je plakken dan?
3m sowieso
Half uur boos kijken naar iedereen daarna vanaf zo'n vies bedje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Snel handdoek omslaan en beetje schichtig terug lopen naar ligbed![]()
Eigenlijk zwem ik meestal in burkini om dit soort taferelen te voorkomen.
Ah. succesquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
zon
[..]
zon haakje wil ik tijdelijk plakken
https://www.hornbach.nl/s(...)3AAS5JxoCp1AQAvD_BwE
ohja? wat allemaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
morgen weer gouden sieraden kopen jwz
uch..... ja... iedereen ligt met z'n zweetbakkes op die dingen he....quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half uur boos kijken naar iedereen daarna vanaf zo'n vies bedje.
ik heb een zilveren anker rond mn nek.. en een gouden ketting met mn sterrenbeeldquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nog wat bedels denk ik... of zegelringen
Vies is dat wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
uch..... ja... iedereen ligt met z'n zweetbakkes op die dingen he....
uhm daar heb ik nog niet helemaal over nagedachtquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijdelijk inderdaad![]()
Hoe tijdelijk zit je precies aan te denken?
ffs ygrittequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zitten ook vast schaamharen en borstharen in die gaatjes
Van Henk met zijn drie ongewenste kinderen en Sjannie van de friettent.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zitten ook vast schaamharen en borstharen in die gaatjes
Jij wil ook nooit meer gladgeschoren met je fluwelen slippetjes op zo'n vierdehands bedje liggenquote:
niemand komt aan mijn baardquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij wil ook nooit meer gladgeschoren met je fluwelen slippetjes op zo'n vierdehands bedje liggen
Zo'n rooie he, met pyjama jas en slaapmutsquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
ik wil zon satijnendekbed hoes maar vind ze duur
Je meisje bewonderend met zachte hand ook niet terwijl ze haar heupen naar je draait en je weet wat er de komende tien minuten staat te gebeuren?quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind dat vies voelen. Perkal/ Egyptisch katoenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
meh... Meer Dennis Wilson circa 1976quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
jij hebt denk ik wel een hipstervariant
Die mag allesquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je meisje bewonderend met zachte hand ook niet terwijl ze haar heupen naar je draait en je weet wat er de komende tien minuten staat te gebeuren?
weet niet of ik al onder egyptisch katoen heb geslapenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat vies voelen. Perkal/ Egyptisch katoen![]()
en fluffie dekbedden
Lilysilkquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
Ook met 'zulks' haar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meh... Meer Dennis Wilson circa 1976
Vast wel. Meeste Hotels hebben dit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet of ik al onder egyptisch katoen heb geslapen
Koop een litter robotquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ik moet de kattenbak nog doen
ohhhquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast wel. Meeste Hotels hebben dit.
ok.... beeld hercalibreren......quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, heb mijn mat eraf gehaald... vind ik too much
nee neequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht je dat die rupsen gratis werken?
Duurde hier ook een paar week... was wel een bevallingquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kennis had die gekocht. Kat durfde er niet in.
Nee... is voor mij en mij alleenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ja dit wil niet zo heel veel zeggen, go on.
Kom op johquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee... is voor mij en mij alleen
Jij vind altijd alles vies.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half uur boos kijken naar iedereen daarna vanaf zo'n vies bedje.
Dit is accuraat. Alle bedjes meuren overigens. Combi van chloor, putwater, zonnebrand en zweet of combi van zeewater, zilte vismeur, zonnebrand en zweet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij vind altijd alles vies.
Zeker ook een geur bij zo’n bedje?
Ik ben vrij hygiënisch ja maar ook wel een berige wildeman als het mag en moet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij vind altijd alles vies.
Zeker ook een geur bij zo’n bedje?
Heb ik echt niks bijquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is accuraat. Alle bedjes meuren overigens. Combi van chloor, putwater, zonnebrand en zweet of combi van zeewater, zilte vismeur, zonnebrand en zweet.
Ok geil nuquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is accuraat. Alle bedjes meuren overigens. Combi van chloor, putwater, zonnebrand en zweet of combi van zeewater, zilte vismeur, zonnebrand en zweet.
Was inderdaad erg lekker vandaagquote:
Jammer alleen dat het zo lang duurde voor de mist weg was, was best frisjes met lopenquote:
Sorry manquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Komt die totaal nietszeggende domme slijmpreut weer aan, heeft iemand slakkenzout bij de hand?
Grapje hoor, eigenlijk ben je best lief en aardig.
Over wie gaat dit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Komt die totaal nietszeggende domme slijmpreut weer aan, heeft iemand slakkenzout bij de hand?
Grapje hoor, eigenlijk ben je best lief en aardig.
Worden vrouwen nou aan het zwembad met de zon op hun huid ook weleens opgewonden?quote:
je hebt er zelf thuis eentje. Vraag het.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Worden vrouwen nou aan het zwembad met de zon op hun huid ook weleens opgewonden?
oh nicequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nieuwe bed is vandaag geleverd met op maat ingestelde bodem en matras.
Ik heb sinds recent fluffy ganzendons dekbed. Ook aanraderquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moordenaar!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb sinds recent fluffy ganzendons dekbed. Ook aanrader
Moet je dat niet eerst een dag laten staan om het matras te laten 'rusten'?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Inb4: "Dat matras gaan niet één dag rust hebben. huehuehue"quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je dat niet eerst een dag laten staan om het matras te laten 'rusten'?
Ik zie dit voor me.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is echt nice overigensquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me.
Gaat ook op zoek.
Wist niet dat ze die gebruikten om bioscopen te makenquote:
Heh?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je dat niet eerst een dag laten staan om het matras te laten 'rusten'?
Das normaal toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:
quote:Laat een nieuw matras na het uitpakken minstens 72 uur luchten. Liefst buiten of anders in een goed geventileerde ruimte, bijvoorbeeld een ruimte met open ramen. Eventueel aanwezige chemische stoffen vervliegen dan gedeeltelijk.
https://waarzitwatin.nl/producten/matrassen
Bizonkit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ballie, ik denk dat die tape niet gaat werken, want ik verwacht dat die dingen hol aan de onderkant zijn. Daardoor heb je dan alleen de randjes (van vast zware metalen) onderdelen en die moeten toch wel best een beetje kracht kunnen dragen. Ik vind het wel een handig ding en zou het ook wel willen voor mijn achterdeuren. Is het omdat je niet in de kunststof kozijnen wil boren? Want dat wil ik ook niet. Ik zou denk ik eerder denken aan een oplossing met een lijmpistool. Al lijkt dat ook niet ideaal.
Nee het is hout maar heb niks om te borenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ballie, ik denk dat die tape niet gaat werken, want ik verwacht dat die dingen hol aan de onderkant zijn. Daardoor heb je dan alleen de randjes (van vast zware metalen) onderdelen en die moeten toch wel best een beetje kracht kunnen dragen. Ik vind het wel een handig ding en zou het ook wel willen voor mijn achterdeuren. Is het omdat je niet in de kunststof kozijnen wil boren? Want dat wil ik ook niet. Ik zou denk ik eerder denken aan een oplossing met een lijmpistool. Al lijkt dat ook niet ideaal.
pssssst......quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben al aan het googelen, altijd als jij met iets komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Een klein deel van de matrassen komt uit Azië. De inhoud van containers die matrassen vanuit Azië naar Nederland vervoeren, wordt vaak voorafgaand aan de reis behandeld met middelen tegen ongedierte (biocide-gassen). Voorbeelden van veel voorkomende biocide-gassen zijn fosfine, chloorpicrine en 1, 2-dichloorethaan. Bij aankomst in de haven worden de containers weer gelucht. Er kunnen altijd nog resten van de gassen in het matras achterblijven. Door het matras voor gebruik 72 uur te luchten zullen deze vrijwel geheel uitdampen.
Goeie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bizonkit.
kamajajajipiejipiejee.
Dan zou ik denk ik gewoon een goedkoop accuboormachinetje aanschaffen. Ik denk echt dat je meer ellende van die tape hebt dan plezier.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is hout maar heb niks om te boren
Jawel zijn speciale tape haken voor, zit muurvast als je goed ontvetquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
pssssst......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja heb je misschien ook wel gelijk in iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goeie.
[..]
Dan zou ik denk ik gewoon een goedkoop accuboormachinetje aanschaffen. Ik denk echt dat je meer ellende van die tape hebt dan plezier.
Geen idee. Ik slaap in hotels altijd brak, kut en ellendig. Weet ik veel wat de referentie voor normaal isquote:
[..]
pssssst......Uiteraard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier zit een huehue in maar heb geen zin om hem te makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is hout maar heb niks om te boren
LInkje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel zijn speciale tape haken voor, zit muurvast als je goed ontvet
https://www.tesa.com/nl-n(...)ken/powerstrip-haken
allergiesquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Booh boohquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zit een huehue in maar heb geen zin om hem te maken
[..]
pssssst......Daarvoor zou ik een sponsor moeten zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Steek je piemel nou maar in haar op een lieve langzame manier in plaats van te heuheu-en.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zit een huehue in maar heb geen zin om hem te maken
Maar hoe ga je daar zoiets https://www.hornbach.nl/s(...)3AAS5JxoCp1AQAvD_BwE mee vastmaken dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hallo premium matrassen worden gewoon in NL gemaakt.
Ja ook al heb je een perfect bed, die kamers zijn vaak veel te warmquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee. Ik slaap in hotels altijd brak, kut en ellendig. Weet ik veel wat de referentie voor normaal is
Die werken wel goed ja, zijn alleen wel echt een bitch als je ze er een keertje af gaat halenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel zijn speciale tape haken voor, zit muurvast als je goed ontvet
https://www.tesa.com/nl-n(...)ken/powerstrip-haken
Met een matras lukt dat nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar hoe ga je daar zoiets https://www.hornbach.nl/s(...)3AAS5JxoCp1AQAvD_BwE mee vastmaken dan?
Ja sorry dat ik maar gewoon een pauper ben die het bij Ikea haaltquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hallo premium matrassen worden gewoon in NL gemaakt.
ganzendons kan ik niet handelen iigquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja same... maar schijnt dus dat bijna niemand daar allergisch voor is.
Ai... ja... dan ben jij in ieder geval niet 'de meeste'quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ganzendons kan ik niet handelen iig
al paar keer met dikke ogen bij een hotel receptie gestaan
Ikea moet je toch geen bed halen? Kan je net zo goed een matras van een junk gappen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik maar gewoon een pauper ben die het bij Ikea haalt
nopequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ai... ja... dan ben jij in ieder geval niet 'de meeste'
Heb gewoon een prima boxspring hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ikea moet je toch geen bed halen? Kan je net zo goed een matras van een junk gappen.
Nee uiteraard kan je zo’n uitzetter, waar veel kracht opkomt, niet lijmen of plakken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee was te lui om naar boven te scrollen naar de goeie post van je. Maar je snapt me best.
Een zeikende darm lijkt me niet heel praktischquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope
naja
iig lijkt er schot in het darm gezeik te komen
Daarom bij aankomst altijd eerst:quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ook al heb je een perfect bed, die kamers zijn vaak veel te warm
Veel hotels aan drukke wegen kan het raam niet open.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom bij aankomst altijd eerst:
1. Verwarming uit
2. Raam open
Dat laatste gaat helaas niet overal als ze zo'n gesloten luchtsysteem hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom bij aankomst altijd eerst:
1. Verwarming uit
2. Raam open
Ja maar ik heb een huurhuis en wil eigenlijk geen gaten in die kunststof kozijnen maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee uiteraard kan je zo’n uitzetter, waar veel kracht opkomt, niet lijmen of plakken.
Maar met zelfborende schroeven zo in het kunststof boren.
Tja enige manier. En de volgende heeft toch ook baat bij de raam uitzetter?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een huurhuis en wil eigenlijk geen gaten in die kunststof kozijnen maken.
Iets met 'in originele staat terugbrengen'.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja enige manier. En de volgende heeft toch ook baat bij de raam uitzetter?
Mijn huurbaas is nogal kritisch op....quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja enige manier. En de volgende heeft toch ook baat bij de raam uitzetter?
Dit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met 'in originele staat terugbrengen'.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat laatste gaat helaas niet overal als ze zo'n gesloten luchtsysteem hebben
Die was hier redelijk snel weg vanochtendquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het zo lang duurde voor de mist weg was, was best frisjes met lopen
Hier pas rond een uurtje of 1, toen ik net terug kwam van het lopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die was hier redelijk snel weg vanochtend
Dat is wel laat inderdaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier pas rond een uurtje of 1, toen ik net terug kwam van het lopen
Ergens wel een mooi beestjequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet blij met z'n photoshop glow up. Zo kijkt ie....
Gewoon even een “gidsje doen”.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn huurbaas is nogal kritisch op....
[..]
Dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |