SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al heel lang. Maakt niet uit in welk segment je koekeloert het is gewoon kut. Achteraf waren er 2 jaar geleden best wel toffe huizen geweest waar we wel wat mee gekund hadden maar ja... dat is achterafquote:
Mis je je bomen niet in hartje Den Bosch? In Hongarije zit ik op een bankje in de tuin vaak te luisteren naar het zoemen van insecten. Ook erg rustgevend.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik had ooit eens zo'n doorsnee woning met een tuintje van 15 meter, nog redelijk fors in deze tijd maar het mooie eraan was dat daarna niets kwam als alleen maar bos en 100 jaar oude bomen, ik zat daar vaak buiten te staren en te luisteren naar de toppen van die bomen, daarna kocht ik een groot huis aan het bos (daarom wel denk ik) maar die bomen stonden veel te ver weg naar mijn zin en toen heb ik voor duizenden euro's volwassen bomen laten platen achterin de tuin en toen ging het wel weer een beetje.
Beetje links en rechts swipen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders eigenlijk
Ik wil dit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik had ooit eens zo'n doorsnee woning met een tuintje van 15 meter, nog redelijk fors in deze tijd maar het mooie eraan was dat daarna niets kwam als alleen maar bos en 100 jaar oude bomen, ik zat daar vaak buiten te staren en te luisteren naar de toppen van die bomen, daarna kocht ik een groot huis aan het bos (daarom wel denk ik) maar die bomen stonden veel te ver weg naar mijn zin en toen heb ik voor duizenden euro's volwassen bomen laten platen achterin de tuin en toen ging het wel weer een beetje.
Oh heerlijk is datquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mis je je bomen niet in hartje Den Bosch? In Hongarije zit ik op een bankje in de tuin vaak te luisteren naar het zoemen van insecten. Ook erg rustgevend.
Ja, same hier. Ik kon een paar jaar geleden voor 210K een prachtig vrijstaand huis kopen in een dorpje hier in de buurt. Moest alleen het jaren negentig interieur uit gesloopt worden. Nog altijd spijt dat ik dat destijds niet heb gedaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Al heel lang. Maakt niet uit in welk segment je koekeloert het is gewoon kut. Achteraf waren er 2 jaar geleden best wel toffe huizen geweest waar we wel wat mee gekund hadden maar ja... dat is achteraf
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh heerlijk is dat![]()
Zolang ze niet te dichtbij komen
krekelsquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mis je je bomen niet in hartje Den Bosch? In Hongarije zit ik op een bankje in de tuin vaak te luisteren naar het zoemen van insecten. Ook erg rustgevend.
Prachtige oude bomen hier in de binnenstad wel hoor maar goed daar moet ik de deur voor uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aargh jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, same hier. Ik kon een paar jaar geleden voor 210K een prachtig vrijstaand huis kopen in een dorpje hier in de buurt. Moest alleen het jaren negentig interieur uit gesloopt worden. Nog altijd spijt dat ik dat destijds niet heb gedaan
Meeste vielen toen ook af want 'moet te veel aan gebeuren'.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, same hier. Ik kon een paar jaar geleden voor 210K een prachtig vrijstaand huis kopen in een dorpje hier in de buurt. Moest alleen het jaren negentig interieur uit gesloopt worden. Nog altijd spijt dat ik dat destijds niet heb gedaan
Ik bedoel ik hoop toch dat tegenwoordig ook uit huis geplaatste kinderen gewoon worden beoordeelt op intelligentie en gedrag en niet “standaard” in speciaal onderwijs worden gedrukt.quote:
Jupquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meeste vielen toen ook af want 'moet te veel aan gebeuren'.
Nu is er gewoon überhaupt niks wat enigszins in de buurt komt van wat ik zoek
Ik heb ooit op kamers gezeten in een oud landgoed achter Utrecht. Enkel glas en totaal niet geïsoleerd, geen CV ook, verwarmen deden we met een benzinekacheltje. Record binnentemperatuur was -4,3 gr Cquote:
Zou kopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:04 schreef kwiwi het volgende:
Goed idee voor investeerders: bos aanleggen en er houten huisjes in bouwen, zodanig dat je de buren niet ziet. Klein riviertje met wat watervalletjes.. dat verkoopt toch als een tierelier
O ja ik zat dit daarstraks ook te lezen, wat een bizarre situatie als dat niet gebeurtquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bedoel ik hoop toch dat tegenwoordig ook uit huis geplaatste kinderen gewoon worden beoordeelt op intelligentie en gedrag en niet “standaard” in speciaal onderwijs worden gedrukt.
Een schoenendoos van 16m2 verkoopt net zo snel en bouw je er tig meer van per km2quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:04 schreef kwiwi het volgende:
Goed idee voor investeerders: bos aanleggen en er houten huisjes in bouwen, zodanig dat je de buren niet ziet. Klein riviertje met wat watervalletjes.. dat verkoopt toch als een tierelier
Yup. De overheid zal deze huisjes vervolgens aanwijzen als "recreatiewoning" en permanente bewoning verbieden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:04 schreef kwiwi het volgende:
Dit heeft mijn zusje in de tuin in twee huizen, ik ben geen jaloers type maar somsquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:04 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Yup. De overheid zal deze huisjes vervolgens aanwijzen als "recreatiewoning" en permanente bewoning verbieden.
Geen idee hoe dat werkt. Ze hebben mij daar natuurlijk niet op intelligentie getest maar waarschijnlijk gedacht dat dat beter is voor mij. Maar goed als een kind uit huis wordt geplaatst en daar dan terecht komt dan is er ook wel echt wat aan de hand. Het zijn dan geen 'normale' kinderen als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bedoel ik hoop toch dat tegenwoordig ook uit huis geplaatste kinderen gewoon worden beoordeelt op intelligentie en gedrag en niet “standaard” in speciaal onderwijs worden gedrukt.
Ik wil binnenkort wel stoppen met werken, ga ik wel wat anders doen maar een stuk grond wil ik best in investeren hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Kunnen we samen met een paar Foquevilleintroverten niet een stukje land kopen?
Ik weet niet of ik dat tof had gevonden als student. Maar wil nu graaaaaaaaaaggggg de stad uit. Helemaal klaar meequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ooit op kamers gezeten in een oud landgoed achter Utrecht. Enkel glas en totaal niet geïsoleerd, geen CV ook, verwarmen deden we met een benzinekacheltje. Record binnentemperatuur was -4,3 gr CIn de zomer haalde er altijd wel iemand een kist appels bij de buren en bakten we drie vier appeltaarten in de week
Lag ook een landgoed achter, een soort bos maar daar kwamen we eigenlijk nooit.
Waarom kwam je eigenlijk in een kindertehuis als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt. Ze hebben mij daar natuurlijk niet op intelligentie getest maar waarschijnlijk gedacht dat dat beter is voor mij. Maar goed als een kind uit huis wordt geplaatst en daar dan terecht komt dan is er ook wel echt wat aan de hand. Het zijn dan geen 'normale' kinderen als je begrijpt wat ik bedoel
3 week naar Spanje en dan weer lekker wonenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Yup. De overheid zal deze huisjes vervolgens aanwijzen als "recreatiewoning" en permanente bewoning verbieden.
En dan betalen we jou pacht?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort wel stoppen met werken, ga ik wel wat anders doen maar een stuk grond wil ik best in investeren hoor
Nou ja heel handig was het niet hoor. Sowieso 20 minuten lopen naar een bushalte. EN dan nog overstappen in Oude Dorp.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat tof had gevonden als student. Maar wil nu graaaaaaaaaaggggg de stad uit. Helemaal klaar mee
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heeft mijn zusje in de tuin in twee huizen, ik ben geen jaloers type maar soms![]()
https://www.robdeboomhuttenbouwer.com/
Ik zou mee hebben gedaan als ik in Nederland woonde. Heerlijk, dorpje van rustige introvertenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Kunnen we samen met een paar Foquevilleintroverten niet een stukje land kopen?
Hear hear.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat tof had gevonden als student. Maar wil nu graaaaaaaaaaggggg de stad uit. Helemaal klaar mee
Nee dat hoeft niet eens, gewoon geen ruzie maken en iets leuks, moois en warms neerzetten en dan vind ik het al prima.quote:
Slaat dit op voor toekomstige projecten naast jacuzzi, buiten sauna en zwembadquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heeft mijn zusje in de tuin in twee huizen, ik ben geen jaloers type maar soms![]()
https://www.robdeboomhuttenbouwer.com/
Het is niet landgebonden. Een EU project.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou mee hebben gedaan als ik in Nederland woonde. Heerlijk, dorpje van rustige introverten
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou mee hebben gedaan als ik in Nederland woonde. Heerlijk, dorpje van rustige introverten
Deze is het hier in de buurt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil ik?! Die in Ruinen met sauna.
Oh hoi, ik mag niet komen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#FoquevilleNLquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is niet landgebonden. Een EU project.
O, maar ik wil best pacht betalen hoor. Ik was gewoon benieuwd naar de constructie. Kom je er dan zelf ook wonen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet eens, gewoon geen ruzie maken en iets leuks, moois en warms neerzetten en dan vind ik het al prima.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan hadden we ‘s morgens in alle vroegte puntjes taart voor onze deur gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |