SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dit ligt aan de hipster of de stoere manquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hipster baarden of stoere mannen baarden?
Oh heerlijk spraakverwarringquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet zo erg als wat ik vandaag meemaakte.
Ik kwam op straat een oud-collega tegen. Toen ze door liep zei ze doe de groeten aan Ivo (mijn en in die tijd ook haar leidinggevende) Stond daar een medewerker van de vuilnisophaaldienst en die vroeg aan mij zei ze nou doe de groeten aan je piemel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei natuurlijk in eerste instantie ja.. ..
Als je je het afvraagt dan heb je het waarschijnlijk allebei niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
Wat is het verschil tussen een stoere baard en een hipsterbaard, ligt toch gewoon aan de kerel?
Hipsterbaard:quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
Wat is het verschil tussen een stoere baard en een hipsterbaard, ligt toch gewoon aan de kerel?
Haha het is @Jimboquote:
Dit vind ik wel wat hebben, alleen heeft dat mannetje iele laffe schouders, dat is geen echte man.quote:
Dit is een labiele loser die heel graag een eigen willetje wil uitstralen.quote:
Zo is dat, laat dat maar aan de echte UitStraling overquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is een labiele loser die heel graag een eigen willetje wil uitstralen.
Ik woon daar zowat inquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:24 schreef Ygritte het volgende:
De 'stoere man baard' komt volgens mij ook vaak met jeans en houthakkershemd.
Maar goed, heb er geen studie van gemaakt
Klopt te netjes en meestal een ruitjesbroek, overhemd en bretels ook nog. Beetje butje.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt te netjes en meestal een ruitjesbroek, overhemd en bretels ook nog. Beetje butje.
Is Gronings, ja hè?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik hoor nooit iemand dat woord nog gebruiken
met ruitjesbroek?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik woon daar zowat in![]()
Nou ja of zwart sexy shirt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |