SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dit ligt aan de hipster of de stoere manquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hipster baarden of stoere mannen baarden?
Oh heerlijk spraakverwarringquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet zo erg als wat ik vandaag meemaakte.
Ik kwam op straat een oud-collega tegen. Toen ze door liep zei ze doe de groeten aan Ivo (mijn en in die tijd ook haar leidinggevende) Stond daar een medewerker van de vuilnisophaaldienst en die vroeg aan mij zei ze nou doe de groeten aan je piemel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei natuurlijk in eerste instantie ja.. ..
Als je je het afvraagt dan heb je het waarschijnlijk allebei niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
Wat is het verschil tussen een stoere baard en een hipsterbaard, ligt toch gewoon aan de kerel?
Hipsterbaard:quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
Wat is het verschil tussen een stoere baard en een hipsterbaard, ligt toch gewoon aan de kerel?
Haha het is @Jimboquote:
Dit vind ik wel wat hebben, alleen heeft dat mannetje iele laffe schouders, dat is geen echte man.quote:
Dit is een labiele loser die heel graag een eigen willetje wil uitstralen.quote:
Zo is dat, laat dat maar aan de echte UitStraling overquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is een labiele loser die heel graag een eigen willetje wil uitstralen.
Ik woon daar zowat inquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:24 schreef Ygritte het volgende:
De 'stoere man baard' komt volgens mij ook vaak met jeans en houthakkershemd.
Maar goed, heb er geen studie van gemaakt
Klopt te netjes en meestal een ruitjesbroek, overhemd en bretels ook nog. Beetje butje.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt te netjes en meestal een ruitjesbroek, overhemd en bretels ook nog. Beetje butje.
Is Gronings, ja hè?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik hoor nooit iemand dat woord nog gebruiken
met ruitjesbroek?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik woon daar zowat in![]()
Nou ja of zwart sexy shirt dan.
Heel af en toequote:
Ik denk dat je die blikken dan verkeerd interpreteertquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel af en toe![]()
Soms is het gewoon fijn om even te paradijsvogelen en vrouwenblikken te vangen.
Bestaan die eigenlijk nog die LOM scholen en wat was het, lagere huishoudschool toch of zoiets?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat klopt. Komt waarschijnlijk van de 'Butjesstraat' waar vroegert een LOM school zat.
LHNO Lager Huishoudelijk en Nijverheids-Onderwijsquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaan die eigenlijk nog die LOM scholen en wat was het, lagere huishoudschool toch of zoiets?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat je die blikken dan verkeerd interpreteert
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ik ga ook nog met flamingo’s knuffelen volgende week.
Dit missen we wel eigenlijk in de huidige tijd, genoeg vrouwen die nog geen ei kunnen koken en niet weten hoe te stofzuigenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LHNO Lager Huishoudelijk en Nijverheids-Onderwijs
Tegenwoordig zijn dit de 'speciaal onderwijs' of cluster 1/2/3/4 scholen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaan die eigenlijk nog die LOM scholen en wat was het, lagere huishoudschool toch of zoiets?
ja terwijl we tweehonderd keer teveel carrièrekutjes in mantelpakjes hebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit missen we wel eigenlijk in de huidige tijd, genoeg vrouwen die nog geen ei kunnen koken en niet weten hoe te stofzuigen
Deze kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn dit de 'speciaal onderwijs' of cluster 1/2/3/4 scholen.
Die doen 'helpende zorg en welzijn' of iets in die geest.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit missen we wel eigenlijk in de huidige tijd, genoeg vrouwen die nog geen ei kunnen koken en niet weten hoe te stofzuigen
Vetquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:36 schreef bitterbal het volgende:
ik had vannochtend nog een foto gemaakt onderweg naar werk van de euromast
[ afbeelding ]
oh wauw dit is bijna creepyquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ditto voor mannen hoor.. klein goudmijntje..quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was voor US en mij ook wel wat geweestquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:37 schreef bitterbal het volgende:
ik heb op speciaal onderwijs gezeten. Had wel interessante kinderen in de klas altijd
vet he.quote:
Bang dat ze je opvreten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja terwijl we tweehonderd keer teveel carrièrekutjes in mantelpakjes hebben.
Echt serieus, lijkt wel een enorm gebouw van 8 kilometer hoogte met kwade bedoelingen in de mist zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan een ei koken en ik weet hoe de roomba aangaatquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja meest bijzondere vond ik eigenlijk dat je de basis dus niet echt zagquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt serieus, lijkt wel een enorm gebouw van 8 kilometer hoogte met kwade bedoelingen in de mist zo.
nee gewoon nutteloze wichten die veel te veel verwachten zonder het leven zelf iets te bieden te hebben.quote:
Lijkt me eigenlijk best prima zo'n simpel poetswijfje in huis en in bed, zo voor een weekje of zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die doen 'helpende zorg en welzijn' of iets in die geest.
Natuurlijk ga ik foto’s makenquote:
vertelquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:37 schreef bitterbal het volgende:
ik heb op speciaal onderwijs gezeten. Had wel interessante kinderen in de klas altijd
hoest op ibiza?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik foto’s maken![]()
Maar je mag ze niet knuffelen denk ik, ze zijn daar om te overwinteren.
Ja en orde, tucht, deugdzaamheid en onderdanige gehoorzaamheid dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan een ei koken en ik weet hoe de roomba aangaat
mja autistische kinderen natuurlijk. ADHD achtige kinderen. kinderen met trauma's en kinderen die zeer agressief konden worden.quote:
Waarom zat jij daar eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja autistische kinderen natuurlijk. ADHD achtige kinderen. kinderen met trauma's en kinderen die zeer agressief konden worden.
Die dragen geen mantelpak want die komen er toch niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee gewoon nutteloze wichten die veel te veel verwachten zonder het leven zelf iets te bieden te hebben.
ja logisch dat ze jou daarbij zetten natuurlijk. Wat gaf de doorslag eigenlijk? US en ik kunnen zo 50 redenen bedenken waarom jij daarbij hoort hoor, maak je geen illusiesquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja autistische kinderen natuurlijk. ADHD achtige kinderen. kinderen met trauma's en kinderen die zeer agressief konden worden.
Dat noemen ze uitbuiting en misbruik USquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk best prima zo'n simpel poetswijfje in huis en in bed, zo voor een weekje of zo.
Ja niet op kostschool gezetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en orde, tucht, deugdzaamheid en onderdanige gehoorzaamheid dan?
Tot wederzijds genoegen uiteraard, ik ben geen engerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat noemen ze uitbuiting en misbruik US
Altijd weer die Danny's, Joëlles en Kevin'squote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb toch in een kindertehuis gewoond en daar was het eigenlijk standaart dat de kinderen daar vanwege alles wat ze hadden meegemaakt naar speicaal onderwijs gingen en ik had ook een leerachterstand opgelopen.quote:
nee deugdzaamheid is Talibanistanquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en orde, tucht, deugdzaamheid en onderdanige gehoorzaamheid dan?
Daar wilden ze mij ook heen sturen maar ik ging mooi niet, dikke doei ermeequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja niet op kostschool gezeten
welke allemaal dan fles ?:pquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja logisch dat ze jou daarbij zetten natuurlijk. Wat gaf de doorslag eigenlijk? US en ik kunnen zo 50 redenen bedenken waarom jij daarbij hoort hoor, maak je geen illusies
Heeft je vader je daar niet naartoe gestuurd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja niet op kostschool gezeten
quote:
mijn vader had dat ook graag gewild met mijquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar wilden ze mij ook heen sturen maar ik ging mooi niet, dikke doei ermee
Oh okee. Geen grappen nuquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb toch in een kindertehuis gewoond en daar was het eigenlijk standaart dat de kinderen daar vanwege alles wat ze hadden meegemaakt naar speicaal onderwijs gingen en ik had ook een leerachterstand opgelopen.
En toen van basisonderwijs naar middelbare werd ik op de reguliere middelbaren ook niet aangenomen want ze namen liever geen kinderen van speciaal onderwijs dus ging ik vervolgens naar mavo speciaal onderwijsen dan in de 3e weer naar een reguliere middelbare school
Tegenwoordig hebben ze dat nu wat meer uit elkaar getrokken. Alles met gedrag mag naar cluster 4, heb je iets lichamelijks mag je naar 3 enz enzquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
en middelbare ook 2 jaar nog speciaal onderwijs, in de 3e moest ik toch naar regulier want was toch te normaal voor zeMaar daar zat bv een meisje op school die als kind van top tot teen verbrand is geweest
En nog andere kinderen ook met fysieke en mentale dingen ook
Soms roep je bij mij dit gevoel opquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb toch in een kindertehuis gewoond en daar was het eigenlijk standaart dat de kinderen daar vanwege alles wat ze hadden meegemaakt naar speicaal onderwijs gingen en ik had ook een leerachterstand opgelopen.
En toen van basisonderwijs naar middelbare werd ik op de reguliere middelbaren ook niet aangenomen want ze namen liever geen kinderen van speciaal onderwijs dus ging ik vervolgens naar mavo speciaal onderwijsen dan in de 3e weer naar een reguliere middelbare school
Wat is jouw afwijking dan, behalve dat je snacktistisch bent?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:43 schreef bitterbal het volgende:
en middelbare ook 2 jaar nog speciaal onderwijs, in de 3e moest ik toch naar regulier want was toch te normaal voor zeMaar daar zat bv een meisje op school die als kind van top tot teen verbrand is geweest
En nog andere kinderen ook met fysieke en mentale dingen ook
Hij zal wel naar een speciale privéschool in een historisch kasteel in de Schotse hooglanden zijn gestuurd met een helikopterquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft je vader je daar niet naartoe gestuurd?
jawelquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Geen grappen nuDan is het nog best goed gekomen met je
oh johquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze dat nu wat meer uit elkaar getrokken. Alles met gedrag mag naar cluster 4, heb je iets lichamelijks mag je naar 3 enz enz
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuchtschoolquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent niet de domste hierquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawelDenk dat het ook wel oke was voor mij. Waren veel kleinere klassen dan normaal en je kreeg veel meer aandacht ook van de docent. En als klein kind ben ik heel vaak niet naar school gestuurd dus weet ook niet of ik had mee kunnen komen
Ja teveel om op te noemen ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is jouw afwijking dan, behalve dat je snacktistisch bent?
Nee ik was gewenstquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft je vader je daar niet naartoe gestuurd?
Owquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja teveel om op te noemen ?![]()
nee gewoon standaart dat kinderen in het kindertehuis naar speciaal onderwijs gingen
Alexia zou als een blok voor me vallen ja, heb ik misschien toch iets verkeerd gedaan, had ik nu een beetje biertjes kunnen zuipen met Willem en vragen of Maxima zich scheert.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]Maar wat nou als het Hogwarts was?
En dinges Alexia doet vast ook niets anders dan feesten
nee neequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwGelukkig ben je niet als een halvegare bal uit de frituur gekomen
Alexia is 16quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alexia zou als een blok voor me vallen ja, heb ik misschien toch iets verkeerd gedaan, had ik nu een beetje biertjes kunnen zuipen met Willem en vragen of Maxima zich scheert.
Oké Fred.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alexia zou als een blok voor me vallen ja, heb ik misschien toch iets verkeerd gedaan, had ik nu een beetje biertjes kunnen zuipen met Willem en vragen of Maxima zich scheert.
nou wel vaker dan "soms" ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms roep je bij mij dit gevoel op [ afbeelding ]
Dat is toch eigenlijk heel raar? Klopt dat dan wel Bal?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja teveel om op te noemen ?![]()
nee gewoon standaart dat kinderen in het kindertehuis naar speciaal onderwijs gingen
quote:
twijfels nuquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot wederzijds genoegen uiteraard, ik ben geen engerd
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk heel raar? Klopt dat dan wel Bal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |