abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:41:31 #176
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201739472
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:40 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja dit soort reacties zijn dus precies de reden waarom het een taboe onderwerp is wat ik probeer te doorbreken. Maar ik vind het wel moeilijk.
Zo bedoel ik het niet.

Ik vind het niet vreemd in de zin van dat het raar zou zijn.
Meer omdat ik in een dieet topic binnenval en dit zo allemaal opeens lees.
pi_201739518
Ooit een herkenbaar artikel gelezen over libido-verlies bij je partner. Dit verhaal past niet bij SQ. Sorry. Maar het ging vooral over kind-loze/vrije stellen. Het vrouwelijk lichaam is gemaakt om kinderen te krijgen en als je die niet krijgt, dan is blijkbaar (volgens je lijf/brein) de huidige partner niet geschikt en moet je dus een nieuwe vinden. Dag libido voor partner en hallo libido voor mannen die niet je eigen man zijn. Ik weet niet meer in hoeverre dit op wetenschap was gebaseerd :D

Ik ben 4 kg lichter dan 2 weken geleden *O* (ok, toen had ik een absurde piek nav te veel eten en drinken op een verjaardag :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:46:17 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_201739552
Haha isa. Ik denk dat dat wel een factor is hoor, mijn lichaam heeft zich voldoende voortgeplant en derhalve is seks niet meer interessant :')!

En yay voor de mooie drop!
disclaimer
pi_201739567
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:39 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Vet lastig.
Was dat altijd al of dat niet?
Het was er altijd al, het was altijd aan dingen werken. Maar ik ben nu op het punt dat ik er niet meer aan mee wil doen. Als dit as good as it gets is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201739579
*O* ISA *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:52:59 #181
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201739652
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een herkenbaar artikel gelezen over libido-verlies bij je partner. Dit verhaal past niet bij SQ. Sorry. Maar het ging vooral over kind-loze/vrije stellen. Het vrouwelijk lichaam is gemaakt om kinderen te krijgen en als je die niet krijgt, dan is blijkbaar (volgens je lijf/brein) de huidige partner niet geschikt en moet je dus een nieuwe vinden. Dag libido voor partner en hallo libido voor mannen die niet je eigen man zijn. Ik weet niet meer in hoeverre dit op wetenschap was gebaseerd :D

Ik ben 4 kg lichter dan 2 weken geleden *O* (ok, toen had ik een absurde piek nav te veel eten en drinken op een verjaardag :') )
Dit vind ik wel echt super interessant.

Ik heb twee kinderen met mijn huidige partner (en ik zou er nog wel 1000 willen en hij ook, ware het niet dat onbetaalbaar is en we dan geen vrije tijd meer hebben :') ) We waren 16 bij de eerste en wij hebben daartussen beide een andere lange relatie gehad, maar (bleek later) viel het dus een beetje samen met de theorie hierboven. Ik heb mijn ex partner nooit echt aantrekkelijk gevonden en ben altijd verliefd op mijn huidige partner gebleven (en andersom ook, godzijdank :P ).

O ja en jaloers op de kilo's ;(
pi_201739717
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:46 schreef SQ het volgende:
Haha isa. Ik denk dat dat wel een factor is hoor, mijn lichaam heeft zich voldoende voortgeplant en derhalve is seks niet meer interessant :')!

En yay voor de mooie drop!
Hey, mijn oma had er 11 zonder gebruik van voorbehoedsmiddelen want katholiek :+

Ik val overigens heel langzaam af hoor, maar Cronometer staat standaard op gewichtsverlies in de afgelopen 2 weken en ik moest vanmorgen lachen :+ Komt dus vooral doordat ik 2 weken terug zoveel was aangekomen dat het nu op -4 kg stond :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:58:40 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_201739731
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hey, mijn oma had er 11 zonder gebruik van voorbehoedsmiddelen want katholiek :+

Ik val overigens heel langzaam af hoor, maar Cronometer staat standaard op gewichtsverlies in de afgelopen 2 weken en ik moest vanmorgen lachen :+ Komt dus vooral doordat ik 2 weken terug zoveel was aangekomen dat het nu op -4 kg stond :P
Ja maar in die tijd was seks vooral nog een recht van de man in plaats van een leuke activiteit voor 2 :')
disclaimer
pi_201739736
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:58 schreef SQ het volgende:

Ja maar in die tijd was seks vooral nog een recht van de man in plaats van een leuke activiteit voor 2 :')
We hebben het er nooit over gehad :7 Maar zou best kunnen, opa was wel wat autoritair.
pi_201739762
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:58 schreef SQ het volgende:

[..]
Heb eerlijk is eerlijk ook vaak het idee dat het voor de man in die tijd ook maar netan masturbatie+ was. Niemand werd geleerd dat het ook jolig kon zijn en dat je met een lijf kon en mocht spelen en dat dat het voor alle betrokken partijen alleen maar 3000 keer leuker zou maken.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 12:03:43 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201739793
Libido wat is dat _O-

Geen behoefte aan en nooit gehad ook.
pi_201739799
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

Heb eerlijk is eerlijk ook vaak het idee dat het voor de man in die tijd ook maar netan masturbatie+ was. Niemand werd geleerd dat het ook jolig kon zijn en dat je met een lijf kon en mocht spelen en dat dat het voor alle betrokken partijen alleen maar 3000 keer leuker zou maken.
Hoe heette die Netflix serie over dat super conservatieve Joodse milieu in NY. Unorthodox! Die seksscenes :X :X :X
pi_201739828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hoe heette die Netflix serie over dat super conservatieve Joodse milieu in NY. Unorthodox! Die seksscenes :X :X :X
Unorthodox!
Jaaaa *rillerderil* :r
pi_201740299
Ik had blijkbaar m'n Garmin even afgedaan voor ik wegging en NIET MEER OMGEDAAN.

Voor niks gelopen ;( Zo word ik natuurlijk nooit dun. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201740355
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik had blijkbaar m'n Garmin even afgedaan voor ik wegging en NIET MEER OMGEDAAN.

Voor niks gelopen ;( Zo word ik natuurlijk nooit dun. ;(
O+

Ik heb ooit hetzelfde rondje nog een keer gelopen, want dan pas zou het meetellen. Ik had eigenlijk dubbel zoveel gelopen, dus je blijft in de war in je hoofd :')
pi_201740379
Daar tegenover zit ik al een uur met mn schoenen aan te wachten op divine intervention ofzo :')
pi_201740577
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar tegenover zit ik al een uur met mn schoenen aan te wachten op divine intervention ofzo :')
Dit is óók herkenbaar ;)

Hup, naar buiten jij. ~O>
pi_201740585
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:51 schreef Isabeau het volgende:

O+

Ik heb ooit hetzelfde rondje nog een keer gelopen, want dan pas zou het meetellen. Ik had eigenlijk dubbel zoveel gelopen, dus je blijft in de war in je hoofd :')
Dit heb ik ook weleens gedaan. :D

Ik heb dat door die ASR-vitality ook met de hartslag. Vanaf een hartslag van 133 krijg ik na 30 minuten 200 punten. Gisteren had ik bij het boksen een hartslag van 132. Dan voelt die hele work-out ineens nog maar de helft zo goed.

En daarna baal ik van mezelf, want het gaat natuurlijk eigenlijk helemaal niet om die punten.
pi_201740595
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je nu gaat, kun je eerder weer op de bank zitten, maar dan met een relaxt gevoel.
pi_201740608
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:08 schreef Myraela het volgende:

[..]
Als je nu gaat, kun je eerder weer op de bank zitten, maar dan met een relaxt gevoel.
O+ Ik voel me gesnapt O+
pi_201741210
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
O+

Oja. Zo ging het bij mij ook altijd. Ik heb al bijna 2 jaar geen tracker meer om omdat hij problemen gaf, en in fases mis ik het echt om te weten wat ik loop en de motivatie die het meebrengt om nog een extra rondje te lopen. Maar ik mis niet hoe obsessief mijn hoofd is met dingen tracken, dus ik heb nog steeds geen nieuwe. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201741281
Jullie zijn wel echt prestatie gerichter dan ik zeg :D

Ik weet als ik zo met mn eten omga en dit rondje 5x per week loop, val ik in een acceptabel tempo af en vind het dan al heel snel gescheten :D
pi_201741314
Even een paar uurtjes niet lezen en ik mis van alles :o Maar het verhaal van SQ is heel herkenbaar ;(
Kan ook niet zeggen dat ik er veel behoefte aan heb. Sinds kind is het gedaald tot nulpunt. Kan bij mijn man ook niet veel initiatieven bespeuren in die richting. Punt van aandacht inderdaad.

En trackers: gisteren tijdens mijn wandeling had ik op mijn linkerpols een hartslag van 125 en rechts van 175. :') Lekker betrouwbaar dus. Maar leuke gadget :P
pi_201741613
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jullie zijn wel echt prestatie gerichter dan ik zeg :D

Ik weet als ik zo met mn eten omga en dit rondje 5x per week loop, val ik in een acceptabel tempo af en vind het dan al heel snel gescheten :D
Klinkt eigenlijk als een veel betere instelling op die manier. Ik vind het fijn dat het me extra motivatie geeft zo'n teller, maar tegelijkertijd vind ik die focus op de nummertjes soms ook wel vermoeiend. Ik wil gewoon gezonder zijn, dat zit niet in de ronde aantallen, extra punten of whatever, dat zit gewoon in de verandering in de gehele mindset.

Maarja, ik heb me al sinds m'n vakantie niet gewogen. Dat is tenminste al één nummertje minder waar ik me overdreven mee bezig kan houden. Want zolang ik van mezelf weet dat ik goed bezig ben, is het eigenlijk ook helemaal niet zo belangrijk. Ik ga me wel weer wegen zodra ik het gevoel dat ik weer de verkeerde kant opga of gewoon vlak voor Kerstmis oid.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 14:44:05 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_201741629
Ik wilde vanavond iets met kastanjes eten maar die klote dingen zitten alweer vol larven dus ik flikker zo die hele handel in de groenbak en ga wel naar de kipgrill, joe.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')