Zo bedoel ik het niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:40 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dit soort reacties zijn dus precies de reden waarom het een taboe onderwerp is wat ik probeer te doorbreken. Maar ik vind het wel moeilijk.
Het was er altijd al, het was altijd aan dingen werken. Maar ik ben nu op het punt dat ik er niet meer aan mee wil doen. Als dit as good as it gets is...quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:39 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vet lastig.
Was dat altijd al of dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dit vind ik wel echt super interessant.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een herkenbaar artikel gelezen over libido-verlies bij je partner. Dit verhaal past niet bij SQ. Sorry. Maar het ging vooral over kind-loze/vrije stellen. Het vrouwelijk lichaam is gemaakt om kinderen te krijgen en als je die niet krijgt, dan is blijkbaar (volgens je lijf/brein) de huidige partner niet geschikt en moet je dus een nieuwe vinden. Dag libido voor partner en hallo libido voor mannen die niet je eigen man zijn. Ik weet niet meer in hoeverre dit op wetenschap was gebaseerd![]()
Ik ben 4 kg lichter dan 2 weken geleden(ok, toen had ik een absurde piek nav te veel eten en drinken op een verjaardag
)
Hey, mijn oma had er 11 zonder gebruik van voorbehoedsmiddelen want katholiekquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:46 schreef SQ het volgende:
Haha isa. Ik denk dat dat wel een factor is hoor, mijn lichaam heeft zich voldoende voortgeplant en derhalve is seks niet meer interessant!
En yay voor de mooie drop!
Ja maar in die tijd was seks vooral nog een recht van de man in plaats van een leuke activiteit voor 2quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, mijn oma had er 11 zonder gebruik van voorbehoedsmiddelen want katholiek![]()
Ik val overigens heel langzaam af hoor, maar Cronometer staat standaard op gewichtsverlies in de afgelopen 2 weken en ik moest vanmorgen lachenKomt dus vooral doordat ik 2 weken terug zoveel was aangekomen dat het nu op -4 kg stond
We hebben het er nooit over gehadquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:58 schreef SQ het volgende:
Ja maar in die tijd was seks vooral nog een recht van de man in plaats van een leuke activiteit voor 2
Heb eerlijk is eerlijk ook vaak het idee dat het voor de man in die tijd ook maar netan masturbatie+ was. Niemand werd geleerd dat het ook jolig kon zijn en dat je met een lijf kon en mocht spelen en dat dat het voor alle betrokken partijen alleen maar 3000 keer leuker zou maken.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:58 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar in die tijd was seks vooral nog een recht van de man in plaats van een leuke activiteit voor 2
Hoe heette die Netflix serie over dat super conservatieve Joodse milieu in NY. Unorthodox! Die seksscenesquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb eerlijk is eerlijk ook vaak het idee dat het voor de man in die tijd ook maar netan masturbatie+ was. Niemand werd geleerd dat het ook jolig kon zijn en dat je met een lijf kon en mocht spelen en dat dat het voor alle betrokken partijen alleen maar 3000 keer leuker zou maken.
Unorthodox!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe heette die Netflix serie over dat super conservatieve Joodse milieu in NY. Unorthodox! Die seksscenes![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik had blijkbaar m'n Garmin even afgedaan voor ik wegging en NIET MEER OMGEDAAN.
Voor niks gelopenZo word ik natuurlijk nooit dun.
Dit is óók herkenbaarquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar tegenover zit ik al een uur met mn schoenen aan te wachten op divine intervention ofzo
Dit heb ik ook weleens gedaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit hetzelfde rondje nog een keer gelopen, want dan pas zou het meetellen. Ik had eigenlijk dubbel zoveel gelopen, dus je blijft in de war in je hoofd
Als je nu gaat, kun je eerder weer op de bank zitten, maar dan met een relaxt gevoel.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar tegenover zit ik al een uur met mn schoenen aan te wachten op divine intervention ofzo
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je nu gaat, kun je eerder weer op de bank zitten, maar dan met een relaxt gevoel.
Oja. Zo ging het bij mij ook altijd. Ik heb al bijna 2 jaar geen tracker meer om omdat hij problemen gaf, en in fases mis ik het echt om te weten wat ik loop en de motivatie die het meebrengt om nog een extra rondje te lopen. Maar ik mis niet hoe obsessief mijn hoofd is met dingen tracken, dus ik heb nog steeds geen nieuwe.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit hetzelfde rondje nog een keer gelopen, want dan pas zou het meetellen. Ik had eigenlijk dubbel zoveel gelopen, dus je blijft in de war in je hoofd
Klinkt eigenlijk als een veel betere instelling op die manier. Ik vind het fijn dat het me extra motivatie geeft zo'n teller, maar tegelijkertijd vind ik die focus op de nummertjes soms ook wel vermoeiend. Ik wil gewoon gezonder zijn, dat zit niet in de ronde aantallen, extra punten of whatever, dat zit gewoon in de verandering in de gehele mindset.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jullie zijn wel echt prestatie gerichter dan ik zeg
Ik weet als ik zo met mn eten omga en dit rondje 5x per week loop, val ik in een acceptabel tempo af en vind het dan al heel snel gescheten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |