SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:51 schreef Ama het volgende:
Trek het zo slecht maar wil me ook niet aanstellen en naar huis gaan.
Laagjes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dit lastig weer om te bepalen wat ik aan moet trekken zonder te blauwbekken of me rot te zweten.
Nu wil ik een croissant.quote:
dat is zonde van mn autoquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:franticdj probeert je ondersteboven te rijden
Geen werkauto die je kan pakken?quote:
kan altijd een vrachtwagen huren voor extra zekerheidquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen werkauto die je kan pakken?
Dan gewoon laagjes en er een kruik tussen verstoppen. Win-win.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
De rode klats zit eraan te komen en ik heb pijn.
Ja, nee, het idee is dat je een laagje afpelt vķķr je begint te zweten.quote:
laat je ombouwen, is hip anno 2021quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
dan loop je te blauwbekkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, het idee is dat je een laagje afpelt vķķr je begint te zweten.
Als je zķ snel afkoelt en oververhit, zou ik even langs een huisarts gaan.quote:
laat iemand anders eten voor je halenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:59 schreef Ama het volgende:
Begin echt chagrijnig te worden want ik kan nu ook geen eten halen of naja kan wel maar doet pijn.
* dud0r geeft chocolaatjequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Kerstshow? Heb ik een paar maanden gemist?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:12 schreef dud0r het volgende:
tijd om het kind van school te halen en te gaan kijken of de kerstshow al open is
Hij is alweer ingestort joh.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
Zo eens naar de crypto loeren. hoorde dat Shiba inu hard is gegaan
Nais.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt, maar m'n verkoop triggers hebben gewerkt
Oh, moet ik 'r dáár van kennen. Ik krijg al een tijdje bericht dat het hier in de buurt komt spelen.quote:
ja zou anders ook niet weten waarvan andersquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, moet ik 'r dáár van kennen. Ik krijg al een tijdje bericht dat het hier in de buurt komt spelen.
Nee want ik ben alleen maar chagrijnig en ik kan alleen maar huilen enzquote:
De kerstshows bij de tuincentra beginnen altijd in oktoberquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kerstshow? Heb ik een paar maanden gemist?
TYP TYP TYP gedaan en haar collega's konden het niet meer aan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
En waar is @:4everblackeyed gebleven?
Borekquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
Jumbo heeft nieuwe broodjes. Iets met spinazie en feta.
Bejaard nummer dat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:14 schreef Karzai het volgende:
Reet peteet de finest Girl you,ll ever gonna meet
Het stond op 1 toen ik geboren werd, vandaar dat ik weet hoe oud het moet zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ohoh ohoooh, ja beetje wel. Wel vrolijk
Zo oud al, klinkt ook wel als een nummer uit de sixtiesquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het stond op 1 toen ik geboren werd, vandaar dat ik weet hoe oud het moet zijn.
Hmm, klinkt als iets wat ik zou eten. Volgens mij hebben ze wel al eens zoiets gehad ook.quote:
Je bent zelf een croissant!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:54 schreef kwiwi het volgende:
Onze IT support in India probeert al 3u m'n laptop te fixen
Limburgggggggs?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
Wat een zaaddodend taaltje is dat toch hier
Dik twee uur. Was prima te doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja?Toen ik ging duurde het uren
Maar toen had het gesneeuwd.
Heb je je vermaakt in Pécs?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dik twee uur. Was prima te doen.
Ja was prima. Dat gebergte in geweest, stadje verkennen, was ook een festival gaande. Was leuk.quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja was prima. Dat gebergte in geweest, stadje verkennen, was ook een festival gaande. Was leuk.
Indiërs moet je dan ook zelf als complete stront behandelen, dat is duidelijker voor ze en prettiger.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan hier echt zo slecht tegen he.. die Indische IT'er geeft me halve instructies door niet de juiste woorden en leestekens te gebruiken, en dan doet ie geīrriteerd tegen mij als het niet goed gaatgvd zeg.
Oh je bedoelt natuurlijk Intercity met IC, ik was al aan het nadenken wat een verbinding met het ziekenhuis te maken hadquote:
n00b !!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh je bedoelt natuurlijk Intercity met IC, ik was al aan het nadenken wat een verbinding met het ziekenhuis te maken had
Ik heb een binnendoorweggetje naar iemand in Breda gevonden. Kwam er met Delhi en Paramaribo ook niet uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan hier echt zo slecht tegen he.. die Indische IT'er geeft me halve instructies door niet de juiste woorden en leestekens te gebruiken, en dan doet ie geīrriteerd tegen mij als het niet goed gaatgvd zeg.
Iedereen heeft zijn prikje toch gehad?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 15:27 schreef LTVDK het volgende:
We zijn weer een kleine 2 weken na de laatste versoepelingen en de coronacijfers beginnen weer te stijgen
Was te verwachten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 15:27 schreef LTVDK het volgende:
We zijn weer een kleine 2 weken na de laatste versoepelingen en de coronacijfers beginnen weer te stijgen
proost en eet smakelijkquote:
"Advocaat en neef van Ridouan T., is vrijdag aangehouden in de Extra Beveiligde Instelling (EBI) in Vught"quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
Oh wacht de push van Nu.nl is tegenstrijdig..
De neef en diens advocaat zijn aangehouden.
ja is al aangepastquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:21 schreef mschol het volgende:
[..]
"Advocaat en neef van Ridouan T., is vrijdag aangehouden in de Extra Beveiligde Instelling (EBI) in Vught"
de neef is advocaat... aldus bericht...
pizza restjes of burrito restjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:47 schreef dud0r het volgende:
Wat staat er op het menu vanavond vriendjes en vriendinnetjes?
andijviestamppotquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:47 schreef dud0r het volgende:
Wat staat er op het menu vanavond vriendjes en vriendinnetjes?
rauw andijvie of gekookte?quote:
dat eerste m'n jong. ben gek maar niet gestoordquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
rauw andijvie of gekookte?
in het eerste geval, omnomnom
in het tweede geval
oke oke.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat eerste m'n jong. ben gek maar niet gestoord
ja m'n pa ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke oke.
Je weet het maar nooit. hoorde laatst iemand en die kookte het
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als m'n pa 't moet kauwen moet ie 't niet
hij heeft geen gebit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als m'n pa 't moet kauwen moet ie 't niet
hier gaat wat misquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
om dat ik niet [ afbeelding ] wil zijn
wie komen erquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:58 schreef Ama het volgende:
Zin in de halftime show van de super bowl volgend jaar.
quote:
Ik ga vooral kijken voor de eerste 3 namen.quote:Dr. Dre, Eminem, Snoop Dogg, Mary J. Blige and Kendrick Lamar to headline 2022 Super Bowl halftime show
ik las zit en had zoiets vanquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:58 schreef Ama het volgende:
Zin in de halftime show van de super bowl volgend jaar.
ohquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ik ga vooral kijken voor de eerste 3 namen.
Meh, liever dan deze remix van The Viper, deze was echt geweldig live op Decibelquote:
dat zie je inderdaad vaker bij mensen met een kunstgebit. helemaal als die niet goed zit.quote:
Begrijpelijk en terecht. Hoewel Eminem de laatste jaren wel een beetje afgegleden is en mij teveel politiek in de nummers heeft gestopt die ik gehoord hebquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Ik ga vooral kijken voor de eerste 3 namen.
Oh geen idee luister vooral de oudere liedjes. Mockingbird enz.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Begrijpelijk en terecht. Hoewel Eminem de laatste jaren wel een beetje afgegleden is en mij teveel politiek in de nummers heeft gestopt die ik gehoord heb
Ice cube er nog bijquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:59 schreef Ama het volgende:
Dr. Dre, Eminem en Snoop Dogg samen is wel epic.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:59 schreef Ama het volgende:
Eminem is een irrelevante hasbeen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Begrijpelijk en terecht. Hoewel Eminem de laatste jaren wel een beetje afgegleden is en mij teveel politiek in de nummers heeft gestopt die ik gehoord heb
snap ik wel, tandartsen zijn eigenlijk satanistenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat zie je inderdaad vaker bij mensen met een kunstgebit. helemaal als die niet goed zit.
ipv naar de tandarts te gaan en het te laten fixen nee gewoon stug er mee doorlopen en dan maar alleen dingen eten die uit elkaar vallen als je er in hapt
dat was een reactie op dit nummer tochquote:
zullen wel een bak geld krijgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:59 schreef Ama het volgende:
Duhquote:
Beste rapper ever ooit blijft 2Pac maar die gaat weinig rappen ben ik bang.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:01 schreef Haags het volgende:
Eminem is de enige rapper die ik kan waarderen.
Die ging wel erg rap dood.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Beste rapper ever ooit blijft 2Pac maar die gaat weinig rappen ben ik bang.
misschien als hij samen met Biggie eens van dat tropische eiland af komt waar ze zittenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zit natuurlijk lekker op een eiland van zijn pensioen te genieten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de klassieker Changes blijft ook altijd goed.quote:
toen ze elkaar nog lief vondenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de klassieker Changes blijft ook altijd goed.
heb jij ooit dat bootleg album gehoord van zo'n kerel die ook een heel koor had ingehuurd om sommige nummers aan te vullen?quote:
Uuuuh nee?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb jij ooit dat bootleg album gehoord van zo'n kerel die ook een heel koor had ingehuurd om sommige nummers aan te vullen?
ik moet het ergens op een cd hebben liggen. grote kans dat er rot in zit maar god wat was dat een geweldig album
als ik zin heb om te zoeken zal ik dit weekend eens kijken of ik het kan vindenquote:
Oke okequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik zin heb om te zoeken zal ik dit weekend eens kijken of ik het kan vinden
Obama was gewoon een blanke neger hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:07 schreef Ama het volgende:
Ze hebben alleen inmiddels een gekleurde president gehad.
Okequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Obama was gewoon een blanke neger hoor.
moest je kakken tekort?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:10 schreef Haags het volgende:
Ik moest net plassen maar kwam niet aan kaketoe
voordat hij auto's om ging laten bouwen voor mtvquote:
pimp my ridequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:11 schreef Ama het volgende:
Hij deed ook programma op mtv toch toen wij snotjeugd waren?
beste vervoerder!quote:
DHL express is prima, dhl parcel is wat minder..quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog steeds liever hun dan DHL of GLS
Of UPS ...quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog steeds liever hun dan DHL of GLS
Yo dude I heard you like to drive while you drive, so we put a car in your car.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
voordat hij auto's om ging laten bouwen voor mtv
Toen was hij ook nog wel een tijdje cool maar daarna was het wel afgelopen volgens mij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
voordat hij auto's om ging laten bouwen voor mtv
oh dat werkt wel aardigquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:12 schreef mschol het volgende:
vanavond ook nog andere bezorger budbee ofzo
Ja die nadert ondertussen ook alweer de 50 gok ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Toen was hij ook nog wel een tijdje cool maar daarna was het wel afgelopen volgens mij.
bol heeft ook redjepakketje gehad maar van de 3 keer dat ik er gebruik van heb gemaakt, ging het 2x misquote:
ja dat doen ze allemaal. snoop is 49 ,dre 56. eminem is 48.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die nadert ondertussen ook alweer de 50 gok ik
er werd niks gered dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
bol heeft ook redjepakketje gehad maar van de 3 keer dat ik er gebruik van heb gemaakt, ging het 2x mis
hmm ja nee budbee werkt wel goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
bol heeft ook redjepakketje gehad maar van de 3 keer dat ik er gebruik van heb gemaakt, ging het 2x mis
Kunnen ze straks een ouwe mannen bandje oprichten en gaan mopperen over hoe vroeger alles beter wasquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat doen ze allemaal. snoop is 49 ,dre 56. eminem is 48.
Gezellig op de veranda zitten en schreeuwen naar de jeugd dat ze van het gazon af moetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze straks een ouwe mannen bandje oprichten en gaan mopperen over hoe vroeger alles beter was
Tegenwoordig komt die jeugd alleen wel gelijk met messen wild gebarend vragen wat het probleem isquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezellig op de veranda zitten en schreeuwen naar de jeugd dat ze van het gazon af moeten
ze komen uit de ghetto ze zijn wel wat gewend.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt die jeugd alleen wel gelijk met messen wild gebarend vragen wat het probleem is
wat is jouw probleem met champignonsquote:
Goed opgevoedquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:21 schreef dud0r het volgende:
ik ga maar eens langs de supermarkt om te kijken wat ik voor voer ga verorberen vanavond.
kind wil champignonsoep in ieder geval
* dud0r noteert op lijstje voor het snackpakketquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze komen uit de ghetto ze zijn wel wat gewend.
Zo los ben ik er ook geen fan van, champignonsaus daarentegenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:25 schreef Karzai het volgende:
ik lustte vroeger geen champignons, vind ze nog steeds niet echt lekker
Ik zit al drie jaar bij de voordeur te wachten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r noteert op lijstje voor het snackpakket
Zou het nog goed zijn 3 jaar na dato?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit al drie jaar bij de voordeur te wachten.
Probeer eensquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou het nog goed zijn 3 jaar na dato?
Volgens mij heb ik daar gisteren nog wat over gezegdquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
Jumbo heeft nieuwe broodjes. Iets met spinazie en feta.
En toen zei je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar gisteren nog wat over gezegd
Is goed.quote:
quote:
Oke misschien is je kind zo gek nog niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is goed.![]()
Kind kwam onderweg met een beter idee. Dus ik zit nu bij de Italiaan
Soms heeft hij wel goede ideeën.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke misschien is je kind zo gek nog niet.
Zal wel op de moeder lijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke misschien is je kind zo gek nog niet.
Het is geen kutwijf dus nopequote:
Ik weet niet wie gekker is.. @dud0r of mevrouw dud0r want ik ken haar niet.quote:
quote:
Ken je mij wel danquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet wie gekker is.. @:dud0r of mevrouw dud0r want ik ken haar niet.
Vooruit dan maarquote:
Nou nou nou meteen weer die oordelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oei gescheiden?
Gefaald als man dus.
Nee daarom het vraagteken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou nou meteen weer die oordelen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:59 schreef Ygritte het volgende:
Wel liken, niks zeggen.
Stelletje dooien. Vuige introverten enz.![]()
Kom haten joh kutquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:59 schreef Ygritte het volgende:
Wel liken, niks zeggen.
Is dat alleen op mobiel dat je dat zo kan zien?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:52 schreef Ygritte het volgende:
STOP WORKING START DRINKING!![]()
It'ssss weeeekend!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ tiktok ]
Stiekem ben jij er ook eenquote:
Alles klopt behalve de witte onderbroeken, die vertrouw ik al vijf jaar niet meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stiekem ben jij er ook een![]()
Helemaal geen paradijsvogel. Heet je gewoon Fred de Vries, heb je een snor, hou je van witte onderbroeken en heb je leren sloffen
Geen idee? Mijn laptop zegt jaaaahaaaaquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat alleen op mobiel dat je dat zo kan zien?
Welke heb je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles klopt behalve de witte onderbroeken, die vertrouw ik al vijf jaar niet meer
Terug naar normaal heet datquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb gewoon iets van vijf uur in files gestaan vandaag, echt ontelbaar keer de neiging moeten onderdrukken om over de vluchtstrook te blazen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
God wat zou ik graag de eerste zeggen
Jaar lang de tijd gehad om alle wegen zestien keer te asfalteren maar laten we beginnen als iedereen weer gaat forenzen jongensquote:
zat te frettenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:59 schreef Ygritte het volgende:
Wel liken, niks zeggen.
nee dat kon niet want door corona konden ze niet werken, jij snapt het niet..quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaar lang de tijd gehad om alle wegen zestien keer te asfalteren maar laten we beginnen als iedereen weer gaat forenzen jongens
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:52 schreef Ygritte het volgende:
[ tiktok ]
Fred de fret.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat denk k altijd als k de naam fred. Behalve bij het dier
Ik hoef pas op 15 november weer te werkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:52 schreef Ygritte het volgende:
[ tiktok ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoef pas op 15 november weer te werken![]()
![]()
Lekker geplandquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaar lang de tijd gehad om alle wegen zestien keer te asfalteren maar laten we beginnen als iedereen weer gaat forenzen jongens
Nee, wel op baardenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij zo'n vrouw die op snorren valt?
Ja ik ook maar dan nog speel ik het klaar om ze allemaal te pakkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker gepland![]()
Ik rijdt altijd precies de goede kant op en doe niet aan spitstijden.
YOLO eigen werktijden bepalen
ik moet nog 54 dagen voor ik verhuizen echt kan gaan plannenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker lang vakantie + verhuizing
Vakantie bosquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
kssssquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Zonnig. En vooral relaxt. Bijzonder weinig gedaan nog.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoest daar op het hippe eiland?
In Veldhoven heb je de straat Fret, vorige week moest ik daar bezorgen. Stond er op 1 brief Fred,quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat denk k altijd als k de naam fred. Behalve bij het dier
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonnig. En vooral relaxt. Bijzonder weinig gedaan nog.
Sow een maand vakantie, lekker hoor. Geniet ervan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Zaterdag de 16e van deze maand. Kom dan de 26ste weer terug, Een week later op 1 November is dan de verhuizingquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
kssss![]()
Heeeeeeerlijk! Wanneer ga je?
Normaal gesproken heb ik niet dit soort vakanties. Dus vandaag in het zonnetje een boek gelezen. Paar drankjes gedronken en wat gegeten. Vind het wel best zo.quote:
Mooie dingen in het vooruitzicht!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaterdag de 16e van deze maand. Kom dan de 26ste weer terug, Een week later op 1 November is dan de verhuizing
Heerlijk, beetje relaxen in de zonquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik niet dit soort vakanties. Dus vandaag in het zonnetje een boek gelezen. Paar drankjes gedronken en wat gegeten. Vind het wel best zo.
Toch te oud voor al die hippe feestjes.
Lekker toch, welk plaatsje ook alweer, in het noorden toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonnig. En vooral relaxt. Bijzonder weinig gedaan nog.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik niet dit soort vakanties. Dus vandaag in het zonnetje een boek gelezen. Paar drankjes gedronken en wat gegeten. Vind het wel best zo.
Toch te oud voor al die hippe feestjes.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Veldhoven heb je de straat Fret, vorige week moest ik daar bezorgen. Stond er op 1 brief Fred,
90's schuimpartyquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ook niet een kleintje... poolparty-tje ofzo
Centimeter of 8 schat ik zo inquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hoeveel cm?![]()
dit voelt echt bijna als een ranzige vraag
Niet zo erg als wat ik vandaag meemaakte.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hoeveel cm?![]()
dit voelt echt bijna als een ranzige vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |