SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:51 schreef Ama het volgende:
Trek het zo slecht maar wil me ook niet aanstellen en naar huis gaan.
Laagjes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dit lastig weer om te bepalen wat ik aan moet trekken zonder te blauwbekken of me rot te zweten.
Nu wil ik een croissant.quote:
dat is zonde van mn autoquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:franticdj probeert je ondersteboven te rijden
Geen werkauto die je kan pakken?quote:
kan altijd een vrachtwagen huren voor extra zekerheidquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen werkauto die je kan pakken?
Dan gewoon laagjes en er een kruik tussen verstoppen. Win-win.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
De rode klats zit eraan te komen en ik heb pijn.
Ja, nee, het idee is dat je een laagje afpelt vķķr je begint te zweten.quote:
laat je ombouwen, is hip anno 2021quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
dan loop je te blauwbekkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, het idee is dat je een laagje afpelt vķķr je begint te zweten.
Als je zķ snel afkoelt en oververhit, zou ik even langs een huisarts gaan.quote:
laat iemand anders eten voor je halenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:59 schreef Ama het volgende:
Begin echt chagrijnig te worden want ik kan nu ook geen eten halen of naja kan wel maar doet pijn.
* dud0r geeft chocolaatjequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Kerstshow? Heb ik een paar maanden gemist?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:12 schreef dud0r het volgende:
tijd om het kind van school te halen en te gaan kijken of de kerstshow al open is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |