SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is 't ookquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofSint Petersburg vond ik echt een prachtige stad
Baklavaquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt er misschien aan waar je gaat, maar de traditionele in de dorpen zijn vooral vlees. En dan van die pure suikerdingen als desert. Die waar het glazuur bij van je tanden springtMaar misschien dat ze in de stad modernere versies hebben.
En @TaMiekequote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen Cherry, Fles en Bos eigenlijk
heb ook wel eens Meze op met van alles, gebakken kaas, rijst in wijnbladeren etcquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Baklava
Ik zag op plaatjes gewoon hele tafels vol bakjes en dingetjes en dipjes enzo.
Russische vrouwenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is 't ook
liepen zowaar hele regimenten (best wel knappe) vrouwen te paraderen..
nee dat is erg apartquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het vrij uniek dat Koen en ik nooit gemeet hebben, terwijl wij beiden denk ik enorm veel gemeet hebben. Maar ik meette vooral veel ABO en sjoelmeets enzo.
Tamieke is een van de zeldzame fokkers die ik heb gemeetquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep maar die komt hier nog zelden. Net als @:molo en @:arch-indar
Zit wel een verschilletje inquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wist dat als ik 'm niet ging maken, dat jij dat wel zou doen
Steekvlees?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet op steekvleespoppetjes viel?
In dat geval is het meetenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:56 schreef Koen66 het volgende:
@:uitstraling lijkr me ook wel eens een uitdaging om die irl te meeten
Ja hier ook welquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:58 schreef Koen66 het volgende:
meesten van KSC die ik gemeet heb staan intussen op het monument bij de burgermeester
Was ooit zo'n topic waar ik een lijst bijhield. Denk dat ik wel op de 150-200 zit. Maar iig 100+quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:58 schreef Ama het volgende:
Heb wel wat FOK!kers gemeet. Best veel eigenlijk.
Challenge accepted.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:56 schreef Koen66 het volgende:
@:uitstraling lijkr me ook wel eens een uitdaging om die irl te meeten
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, keer flapperen met autosleutels van een duur merk en ze springen kirrend op je piel.
Ik ook niet, maar als het een keer toevallig zo uitkomt dan vind ik het wel leuk.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat ik die 'meet-drang' ook nooit echt gehad heb online..
dan moet ik weer fors vreten en aankomenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer alleen dat Koen zijn borsten niet zo groot zijn.
ja pciesquote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als het een keer toevallig zo uitkomt dan vind ik het wel leuk.
Ja dat is hun brood en toevlucht ook, nou ja nu nog wel, over tien jaar zijn alle Russen schatrijk van de gasbaten.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, daar hou ik niet van
Maar dat neemt niet weg dat Russiche vrouwen wel aantrekkelijk zijn.
Mooie, krachtige vrouwen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, daar hou ik niet van
Maar dat neemt niet weg dat Russiche vrouwen wel aantrekkelijk zijn.
Lol geen idee, denk dat ik gewoon een pauperhotelletje neem.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook vijfsterrenhotels?
Ja heb ik ook een tijd bijgehoudenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was ooit zo'n topic waar ik een lijst bijhield. Denk dat ik wel op de 150-200 zit. Maar iig 100+
wut, 3 uurquote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:04 schreef kwiwi het volgende:
Oh shit kwiwi bedtijd is al 3u voorbij. Snel slapen![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:04 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:04 schreef kwiwi het volgende:
ŋQue?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep maar die komt hier nog zelden. Net als @:molo en @:arch-indar
Ja blijkbaar, al word ik goddank vrijwel nooit aangehaaldquote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:06 schreef Koen66 het volgende:
zijn er toch nog mensen die de quote alerts aan hebben
Zekers! Lekker druk jeweetz. Met jou?quote:
ben morgen nog bij je in de buurtquote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, al word ik goddank vrijwel nooit aangehaald
Oh nee, die was die mention die de trigger gaf
[..]
Zekers! Lekker druk jeweetz. Met jou?
In de haven?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben morgen nog bij je in de buurt
Ik ken het gevoel, busy busy busy.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, al word ik goddank vrijwel nooit aangehaald
Oh nee, die was die mention die de trigger gaf
[..]
Zekers! Lekker druk jeweetz. Met jou?
quote:
Ah!quote:
Ow, ja, dat kun je er ook nog bij krijgen... Matig. Fijn dat dat nu rustiger is!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, busy busy busy.
Goddank dat het project ' moeder ' weer even een stuk relaxter is nu
Leuk setje/kleedje datquote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze hangt ook bij jouw boven je bed Fles?
[ afbeelding ]
ja is voor mij ook maar even een flitsbezoek hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ik blijf lekker in mijn werkhok morgen vrees ik
zit nu op een nieuw stekkie in een ouderenwoning. Al vraag ik me af hoe lang ze het daar volhoudt gezien het afglijden van d'r geestelijke gesteldheidquote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ik blijf lekker in mijn werkhok morgen vrees ik
[..]
Ow, ja, dat kun je er ook nog bij krijgen... Matig. Fijn dat dat nu rustiger is!
Boerinnenkalender?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze hangt ook bij jouw boven je bed Fles?
[ afbeelding ]
Lijkt me heftig inderdaad. Ik zou niet in het huis willen wonen waar ik opgegroeid ben, maar heb er wel warme herinneringen aan.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:
maar gisteren moest ik toch wel ff slikken toen ik het huis waar ik opgegroeid ben achter me liet
ik woonde er uiteraard al tig jaar niet meer, maar zij woonde er een jaar of 53quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me heftig inderdaad. Ik zou niet in het huis willen wonen waar ik opgegroeid ben, maar heb er wel warme herinneringen aan.
Snap ik! Ik heb niet echt een huis waarin ik ben opgegroeid, of beter gezegd meerdere. Mijn ouders zijn na het verkopen van het laatste huis waarin ik heb gewoond verhuisd naar een huurflat. Maar had niet echt binding met dat huis.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:
maar gisteren moest ik toch wel ff slikken toen ik het huis waar ik opgegroeid ben achter me liet
ik ben 54 maar heb mijn ouwe kamer eigenlijk pas afgelopen maanden uitgeruimd. Mijn moeder was zachtjes gezegd niet zo van het opruimerigequote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
Dit was vroeger een van mijn ievelingsliedjes.
Ik maar wachten.quote:
Heer Haags.quote:
Geen sorry hoor.quote:
Bijna weekend neem ik aan?quote:
Jawel jawel. Kap er vandaag rond 14.00 mee denk ik.quote:
@Zipportal bijna wintertijd genotquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 06:55 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 3:59 minder daglicht vandaag. En veel mist zo te zien.
In de middeleeuwen gold kippebouillon als afrodisiacum.
Kort slaapje heer Koen.quote:
Twee is te doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een risico met Haags twee posts voor je, maar vooruit
Heer dud0r.quote:
Meneer fruitquote:
Wat vindt u van jogpants?quote:
steve jobs onthoofd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
Niet de schoenen hoor.
[ afbeelding ]
Dat zijn van die semi nette broeken maar dan met een joggingbroek bovenkant toch?quote:
Damn.quote:
Dat idee heb ik dus ook.Maar als een soort van casual kan het wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn van die semi nette broeken maar dan met een joggingbroek bovenkant toch?
Tenminste daar lijkt het plaatje op.
Ik heb er zelf één maar het voelt toch vreemd om het buiten huis te dragen.
Je moet er sowieso iets overheen hebben dat je de bovenkant niet ziet
ben ook geneigd ff oogjes dicht te doen na 8:30-9:00 meetingquote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ook geneigd ff oogjes dicht te doen na 8:30-9:00 meeting
Gelukkig was het op de weg nog lekker rustig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
mist zo dicht dat ik de bootjes helemaal niet kan zien
Dat geloof ik best. Maar ik heb er niet zoveel last van. Alleen Buda vind het soms nodig me te roepenquote:
zou zo niet durven te rijden eigenlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig was het op de weg nog lekker rustig.
ondanks de mist geen enkele vertraging gehad.
Zou je anders weg blijven?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Maar ik heb er niet zoveel last van. Alleen Buda vind het soms nodig me te roepen
Jawel hoor. Bijna weekend.
meeste stukken vielen goed mee, alleen laatste stukje rond hooipolder werd de mist steeds dikker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou zo niet durven te rijden eigenlijk
Als je een kip nodig hebt om een stijve te krijgen dan zou ik toch een aantrekkelijkere vrouw zoeken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 06:55 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 3:59 minder daglicht vandaag. En veel mist zo te zien.
In de middeleeuwen gold kippebouillon als afrodisiacum.
Nee dat niet. Maar hier gaat het me vaak te snel om lekker mee te lullen.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Maar ik heb er niet zoveel last van. Alleen Buda vind het soms nodig me te roepen
Jawel hoor. Bijna weekend.
Je bent ver van Limburg vandaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meeste stukken vielen goed mee, alleen laatste stukje rond hooipolder werd de mist steeds dikker.
oh das jammer dat we te snel voor je gaan hier.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar hier gaat het me vaak te snel om lekker mee te lullen.
en r&p is weer te rustig. Dus dan zeg ik maar niets.
Moet soms "werken" tussendoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das jammer dat we te snel voor je gaan hier.
Jij niet toch, als traag kruipende rodepandaslang?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das jammer dat we te snel voor je gaan hier.
klopt. de hele week al.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent ver van Limburg vandaan
wat had je gebroken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet soms "werken" tussendoor.
Heb ook niet zoveel te melden.
Behalve dat ik vannacht gedroomd heb dat mn gips eraf was
nee daarom reageer ik toch op haarquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij niet toch, als traag kruipende rodepandaslang?
Moeten we wat langzamer praten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar hier gaat het me vaak te snel om lekker mee te lullen.
en r&p is weer te rustig. Dus dan zeg ik maar niets.
Strandweer vandaag balliequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daarom reageer ik toch op haar
Zit je weer in Groningen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Flink wat duur rubber verbrand vanmorgen, had me een half uur vergist in een afspraak en nu ben ik een kwartier te vroeg
Wij toch ook niet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet soms "werken" tussendoor.
Heb ook niet zoveel te melden.
Behalve dat ik vannacht gedroomd heb dat mn gips eraf was
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie er knappie uit vandaag volgens de langharige receptioniste hier.
Dit ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij toch ook niet?Als we niks te melden hebben gaat het over gerries en kattenplaatjes.
In praktijk is het niet zo spannend hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou zo niet durven te rijden eigenlijk
Jammer dat het een "bekende" is, keer een plakbroek van haar gehadquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat zeggen ze tegen mij nooit
oh ja hier is het wat extreem welquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In praktijk is het niet zo spannend hoor.
Alleen lui die met mistlichten rijden.Zķ mistig is het hier ook weer niet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
ik droomde dat ik vannacht dus ergens op bezoek was bij maffiosi.... En de man des huizes ging weg maar had allemaal eten op tafel gezet.. dus toen ik een gerecht opgegeten... en toen kwam zijn vrouw om dat ook te pakken en zag ze dat het op was en keek zenaar mij. liep ze weg en belde dus haar maffia man. En ik riep nog sorry.![]()
gelukkig werd ik toen wakker
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat het een "bekende" is, keer een plakbroek van haar gehad
Maar dat ga ik niet doen he?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij toch ook niet?Als we niks te melden hebben gaat het over gerries en kattenplaatjes.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja hier is het wat extreem wel![]()
in een slechte film zou er nu een gigantisch palingbeestje tegen het raam kwakken
Wil je wat kwijt over kattenplaatjes dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar dat ga ik niet doen he?!
Ik wil veel bespreken maar wanneer ik naar de wc moet is toch een stap te ver.
Hoeft ook niet, mopperen dat het alweer over wc's gaat, is ook gewoon prima.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar dat ga ik niet doen he?!
Ik wil veel bespreken maar wanneer ik naar de wc moet is toch een stap te ver.
Snel een busje toiletspray met dennegeur halen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:27 schreef Karzai het volgende:
Mistig, zou nu wel in een huisje in het bos willen zitten, dan ruikt het ook zo lekker
maar het wordt 18 graden en zonnigquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie niet eens een boot als ik naar buiten kijk
Nietsquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je wat kwijt over kattenplaatjes dan?
Ow ik zal vast een moppersmurfplaatje zoekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, mopperen dat het alweer over wc's gaat, is ook gewoon prima.
wat zie je dan?👀quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Helemaal verslaafd aan Japanse ferry-filmpjes nu
een bootquote:
Heb je een link?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die boten. Maar vooral van de binnenkant.
Maar zo tof
Ja, afgelopen nacht en komende nacht had ik wel een hotel kunnen pakken, maar goed, dat heb ik niet gedaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En elke dag gewoon op en neer vanuit Limland?
ik zeg toch ook het wordtquote:
even nieuwe kopje thee makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Deze zat ik net te kijken. Ook heel rustgevend![]()
Vet hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
nog 9 minutenquote:
snacktijdquote:
prima tijd voor een stroopwafel bij een beker chai lattequote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
prima tijd voor een stroopwafel bij een beker chai latte
Jaquote:
ik heb nog geen knotje en baardquote:
nee een bad is zeer luxe ja..quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaEen hut met een bad. Dat heb ik in Europa nog nooit gezien
En die maaltijden zien er ook allemaal geweldig uit
Dat wijf is geschiftquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
https://www.theguardian.c(...)governor-brad-little
De baas is weg dus ik ben de baas en doe wat ik wil
nee gaat ook niet gebeuren.quote:
Osakaquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Godverdomme Excel, waarom ben je zo'n hoer.
heb je er al een briefje van 100 tegenaan gehouden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ach zo hebben we allemaal wel eens een programma dat we allerlei ziektes toewensen omdat het niet meewerktquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik wenste hem geen ziekte toe. Niet direct.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach zo hebben we allemaal wel eens een programma dat we allerlei ziektes toewensen omdat het niet meewerkt
Oh dat had ik gister wel met After Effects toen die niet normaal wilde doen met renderenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wenste hem geen ziekte toe. Niet direct.
ook cavia's doen niet aan traditionele genderrollenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n zeugje is weer de hele tijd berig.
Heeft die Pitaatje al aangerand?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n zeugje is weer de hele tijd berig.
Die zat eerst in een klein kooitje zonder verstopmogelijkheid waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Had Pitaatje gisteravond voor het eerst gezienEventjes. Voor ze hem peerde. Ze is bang voor mensen denk ik.
En Teamsquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Het is wel minder erg dan visio
Alles ziet er enorm schoon, modern en goed georganiseerd uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee een bad is zeer luxe ja..
Maar heb het idee dat het in japan eigenlijk overal fijn reizen is
Euuuuhm, wat is dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Osaka![]()
Super relaxte stad en als je ooit een papegaaienpreutje op wenst te laaien dan moet je daar zijn
Alleen een wieltje. Ze had een holletje gemaakt in het laagje zaagsel en hooi.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zat eerst in een klein kooitje zonder verstopmogelijkheid waarschijnlijk
Haha nee, klopt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles ziet er enorm schoon, modern en goed georganiseerd uitIk denk alleen dat ze niet zijn ingesteld op kaaskoppen van 2 meter
Dat programma is zo tyfustraag, even tussen 2 onderdelen wisselen en je bent weer een halve dag verderquote:
prima werkverscahffing op die manierquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat programma is zo tyfustraag, even tussen 2 onderdelen wisselen en je bent weer een halve dag verder
Kunnen ze dan mooi verkopen als 'de oplossing ligt vaak dichter bij huis dan je denkt'quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, eindelijk toegang tot een systeem. Heeft maar twee maanden geduurd. Maar via Suriname en India ben ik beland bij een collega in Breda die wel wist hoe het moest
Ik kan praktisch realtime in en tussen adobe programma's switchen maar in teams van chat maar tasks gaan en je kunt koffie gaan zetten, een krantje lezen, een taart bakken en dan heb je alsnog tijd overquote:
zo traag is het hier niet. snel is ook anders maar zo traag....quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan praktisch realtime in en tussen adobe programma's switchen maar in teams van chat maar tasks gaan en je kunt koffie gaan zetten, een krantje lezen, een taart bakken en dan heb je alsnog tijd over
Ja ik overdrijf misschien een héél ietsiepietsie klein beetjequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo traag is het hier niet. snel is ook anders maar zo traag....
Daarom meerdere schermen open met teams. Anders is er geen beginnen aan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan praktisch realtime in en tussen adobe programma's switchen maar in teams van chat maar tasks gaan en je kunt koffie gaan zetten, een krantje lezen, een taart bakken en dan heb je alsnog tijd over
het voelt dat het zo traag isquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik overdrijf misschien een héél ietsiepietsie klein beetje
ik niet. heb een meeting om 11.30 en vanmiddag eens kijken of de kerstshow al opgezet is bij het tuincentrumquote:
Wel sauzijcenbroodjes en uhm gewoon brood en appeltaart en naja daar stopt het wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je geen bitterballen, tis vrijdag
Of je blijft gewoon thuisquote:
nog steeds zo mistig daar danquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ik zo niet word doodgereden in de mist
succesquote:
Ja het is echt koudquote:
@FranticDJ probeert je ondersteboven te rijdenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is echt koud![]()
Mar kan de Maas niet eens zien en in Rotterdam rijden ze al alsof ze op een moordmissie zijn:p
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ik zo niet word doodgereden in de mist
eentje maar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:29 schreef Ama het volgende:
Sowieso zelf even één kopen voor vanmiddag thuis.
n 2 voor vanmiddagquote:
K kom er aanquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:37 schreef dud0r het volgende:
Nou heb ik voer gestrooid voor de vogels, zitten de koolmezen van alles te eten in de tuin maar het voer laten ze liggen.
Ondankbare beesten
RIP aan de nabestaanden.quote:
Laatste tijd sowieso vaker last van mijn rug maar goed dat is sowieso een ding bij mij. Ik kan ook geen lichamelijk zwaar werk doen door mijn rug.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden.
Het weer zal ook wel niet helpen, ik merk het in ieder geval enorm aan m'n polsen nu.
jij eet vogelvoerquote:
Kan je zitten in de winkel? Da's wat bij mij vaak triggerde, lang staan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Laatste tijd sowieso vaker last van mijn rug maar goed dat is sowieso een ding bij mij. Ik kan ook geen lichamelijk zwaar werk doen door mijn rug.
Ik heb zo'n spijkermat. En die heeft me echt wel geholpen met de pijn in mn rug.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Laatste tijd sowieso vaker last van mijn rug maar goed dat is sowieso een ding bij mij. Ik kan ook geen lichamelijk zwaar werk doen door mijn rug.
Ik zit nu eindelijk maar nu kan ik amper opstaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je zitten in de winkel? Da's wat bij mij vaak triggerde, lang staan.
sending thoughts and prayersquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit nu eindelijk maar nu kan ik amper opstaan.
Is dat zo'n drukpuntending? Niet dat ik daar perse wat aan heb, want lage rug die klachten geeft en standaard een (te) holle rug.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spijkermat. En die heeft me echt wel geholpen met de pijn in mn rug.
Zeg niet dat het alles verhelpt, maar wel dat je iig kan blijven bewegen
Mssn een idee om eens naar te kijken.
Ohja bij mij zit het ook in mijn onderrug.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Is dat zo'n drukpuntending? Niet dat ik daar perse wat aan heb, want lage rug die klachten geeft en standaard een (te) holle rug.![]()
Maar goed, voor mij werkt in beweging blijven en spieren wakker schudden door zwaar tillen. Dus dat doen we dan maar.
Al ben ik het niet perse eens met de eeltvorming in m'n handen die ik nu al heb.
tijd om te gaan deadliften om het sterker te makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja bij mij zit het ook in mijn onderrug.Fijn is dat he.
Ja dat denk ik. zijn van die roosjes waar je op ligt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Is dat zo'n drukpuntending? Niet dat ik daar perse wat aan heb, want lage rug die klachten geeft en standaard een (te) holle rug.![]()
Maar goed, voor mij werkt in beweging blijven en spieren wakker schudden door zwaar tillen. Dus dat doen we dan maar.
Al ben ik het niet perse eens met de eeltvorming in m'n handen die ik nu al heb.
Twee uurtjes bewegen per dag anders heb je binnen no time het lijf van een terminale bejaarde.quote:
Zouden gewone core oefeningen ook niet helpen? Planken ed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
tijd om te gaan deadliften om het sterker te maken
Okquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee uurtjes bewegen per dag anders heb je binnen no time het lijf van een terminale bejaarde.
planken is vooral voor je buik. je kan wel supermans doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zouden gewone core oefeningen ook niet helpen? Planken ed.
deadliften lijkt me zo hardcore direct.....
Nee joh, valt reuze mee hoe hardcore dat is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zouden gewone core oefeningen ook niet helpen? Planken ed.
deadliften lijkt me zo hardcore direct.....
Overigens is alle nadruk op rug sterker maken niet perse de oplossing. Ik doe fullbody (ook omdat ik op het moment 2x in de week ga, dan is dat gewoon het handigst), maar m'n rugklachten komen juist weer door een disbalans. Rug is sterker dan m'n buik, dus trek ik m'n wervels te makkelijk tegen elkaar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
planken is vooral voor je buik. je kan wel supermans doen
Kan vanalles toch? genoeg core stablitity dingen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
planken is vooral voor je buik. je kan wel supermans doen
Ook waar. Heb ik allemaal niet in huis. Vandaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, valt reuze mee hoe hardcore dat is.
Als je het prettiger vindt: kan ook met dingen als kettlebells.
Als ik écht last heb, schakel ik vriend in voor een massage.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat denk ik. zijn van die roosjes waar je op ligt.
holle rug is wel een probleem dan idd maar als je er op ligt en dan je knieën optrekt, ligt je toch plat op het ding? Zou evengoed kunnen helpen.
Voor goeikoop en makkelijk opbergen: elastiek!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan vanalles toch? genoeg core stablitity dingen.
[..]
Ook waar. Heb ik allemaal niet in huis. Vandaar
Klinkt efficient wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, alle toegangsdingen zijn bijna geregeld. Kan ik vanmiddag eindelijk eens het werk gaan doen dat ik moet doen
huehuehuequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik écht last heb, schakel ik vriend in voor een massage.
Elastieken heb ik dan weer wel. Ik moet nu eigenlijk oefeningen gaan doen, zodat ik iig een beetje in beweging blijf.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik écht last heb, schakel ik vriend in voor een massage.
[..]
Voor goeikoop en makkelijk opbergen: elastiek!
En zeker genoeg wat je kan doen zonder weerstand, ik doe nu standaard als warming up een paar yoga-houdingen (en achteraf als stretch ook), een paar cat-cows en alles plopt in m'n rug.
En daarna ging je bankrekening huilen zeker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
Ik kreeg net het grote speelgoed boek in mijn handen gedrukt. Ik voelde mij weer even 6 jaar.
Zo halen we onze targets nooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:42 schreef kwiwi het volgende:
Dit topic is al zo'n 12u openz wat gaan we traag
Da's wel een beetje de crux ja, de oefeningen daadwerkelijk regelmatig doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Elastieken heb ik dan weer wel. Ik moet nu eigenlijk oefeningen gaan doen, zodat ik iig een beetje in beweging blijf.
Nog niet gedaan
Vriend voor massage heb ik ook niet![]()
Daar gaat onze bonusquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo halen we onze targets nooit
Hoe tof was dat vroegerquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
Ik kreeg net het grote speelgoed boek in mijn handen gedrukt. Ik voelde mij weer even 6 jaar.
Uiteindelijk wel, gok ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
En daarna ging je bankrekening huilen zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |