abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201676773
Van onze geliefde FP:

Prijs voor gas breekt door grens 1 euro per kubieke meter

quote:
De gasprijs is nog nooit zo hoog geweest als nu voor huishoudens die een nieuw contract moeten afsluiten. Bij de meeste energieleveranciers is de grens van 1 euro per kubieke meter al gepasseerd. Aanbieders hebben zorgen over de zeer lage stand van de gasreserves. Lees verder bij de Gelderlander.
twitter

Aanvulling: overige media pakken het ook op.

https://www.nu.nl/wonen/6152218/gasprijs-gaat-door-grens-van-1-euro-per-kubieke-meter.html

https://www.ad.nl/wonen/prijs-voor-gas-breekt-door-grens-1-euro-per-kubieke-meter-zorg-over-voorraad-voor-de-winter~a244f257/

Update 1 oktober 2021:
Inmiddels is de kale gasprijs bijna ¤1 per kuub.

Update 6 oktober 2021:
Inmiddels is de kale gasprijs ruim ¤1 per kuub.

https://www.theice.com/pr(...)ata?marketId=5285051
pi_201678789
Eerste bedrijf in Nederland waarvan ik hoor dat ze de productie tijdelijk stil gaan leggen. Voorlopig dus geen aluminium meer uit Delfzijl; https://www.telegraaf.nl/(...)sis-het-is-1-voor-12

Regeren is vooruitzien. Wederom bewijzen onze politici niet vooruit te kunnen zien.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:45:58 #3
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_201678830
Ik ben in Juni:
van
0,778708

naar
¤ 0,824567

valt nog mee dus. Niet goedkoop maar eh.

Overigens zijn daarvan 0,524729 belastingen _O- _O- _O- _O-

quote:
Met een variabel contract veranderen je tarieven twee keer per jaar. Op 1 januari en 1 juli, op basis van de marktprijs. Je kunt dit contract altijd kosteloos opzeggen. Bij een vast contract wijzigt je tarief niet tussendoor.
1 januari maar weer aankijken
pi_201678849
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:36 schreef DarkwingDuck het volgende:
Eerste bedrijf in Nederland waarvan ik hoor dat ze de productie tijdelijk stil gaan leggen. Voorlopig dus geen aluminium meer uit Delfzijl; https://www.telegraaf.nl/(...)sis-het-is-1-voor-12

Regeren is vooruitzien. Wederom bewijzen onze politici niet vooruit te kunnen zien.
Dan maar geen aluminium uit Delfzijl :')

Dat bedrijf draaide toch al op subsidie
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Redactie Sport vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:52:10 #5
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201678880

Toen al visionairs.

With spades and truncheons, guns and trowels
That is how the war will be won
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:52:58 #6
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_201678887
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

Toen al visionairs.

With spades and truncheons, guns and trowels
That is how the war will be won

Dit is geen facebook
  Redactie Sport vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:54:34 #7
pi_201678902
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:52 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dit is geen facebook
Nee, dit is FOK!
  Redactie Sport vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:57:30 #8
pi_201678931
Maar goed, als dit soort dingen niet beheersbaar blijven, gaat dat uiteindelijk wel gebeuren. Het is de zaak dat de politiek dit in de hand houdt.
pi_201679321
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:48 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Vertel.
pi_201679462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, als dit soort dingen niet beheersbaar blijven, gaat dat uiteindelijk wel gebeuren. Het is de zaak dat de politiek dit in de hand houdt.
Te laat, door falend ECB beleid zitten we nu met de shit, en geloof me dit is nog maaara het begin, we hebben 30 mooie jaren gehad, ik voorspel een inktzwarte periode met burgeroorlogen en grote corruptie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201679477
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Te laat, door falend ECB beleid zitten we nu met de shit, en geloof me dit is nog maaara het begin, we hebben 30 mooie jaren gehad, ik voorspel een inktzwarte periode met burgeroorlogen en grote corruptie.
Hahahaha
pi_201679479
quote:

[..]
Wat nou toch weer? :?
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:42:40 #13
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_201679484
quote:

[..]
:')
  Redactie Sport vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:44:04 #14
pi_201679493
quote:

[..]
We moeten niet overdrijven he. Maar als het neoliberalisme verder uitgespeeld wordt door de grote bedrijven zou je zeggen dat je (met een duidelijk verbeterde variant) terug bent in de situatie van midden 19e eeuw waar je het gedachtegoed van Engels/Marx in theorie prima op los zou kunnen laten.

Of dat dan ook werkelijk tot uiting komt is een tweede.
pi_201679524
Hoge gasprijs is voor de particulieren deels schuld van onze overheid, die alle particulieren richting aargasvrij willen duwen.

pi_201679626
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
We moeten niet overdrijven he. Maar als het neoliberalisme verder uitgespeeld wordt door de grote bedrijven zou je zeggen dat je (met een duidelijk verbeterde variant) terug bent in de situatie van midden 19e eeuw waar je het gedachtegoed van Engels/Marx in theorie prima op los zou kunnen laten.

Of dat dan ook werkelijk tot uiting komt is een tweede.
Je hebt gezien wat er de afgelopen 15 jaar is gebeurt? Hoe denk je dat het komt dat de beurskoersen stijgen tijdens een crisis? Dat geld word indirect ontrokken aan burgers door geldinflatie, en gebruikt om koersen op te pompen, we hebbben nu een woningcrisisis, een energiecrisis en een millieucrisis, 3 keer raden wie dat gaat betalen?
  Redactie Sport vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:03:04 #17
pi_201679652
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je hebt gezien wat er de afgelopen 15 jaar is gebeurt? Hoe denk je dat het komt dat de beurskoersen stijgen tijdens een crisis? Dat geld word indirect ontrokken aan burgers door geldinflatie, en gebruikt om koersen op te pompen, we hebbben nu een woningcrisisis, een energiecrisis en een millieucrisis, 3 keer raden wie dat gaat betalen?
Dat bevestig ik ook wel, alleen of dat leidt tot 'allerlei burgeroorlogen'...
pi_201679715
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat bevestig ik ook wel, alleen of dat leidt tot 'allerlei burgeroorlogen'...
Niet direct in West Europa hoewel ik het ook niet uitsluit, maar je ziet ook in gebieden waar je het normaal niet zo verwachten nu al taverelen welke je 30 jaar terug niet had verwacht, bijvoorbeeld in bepaalde gebieden van de VS.
pi_201679728
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:45 schreef xzaz het volgende:
Ik ben in Juni:
van
0,778708

naar
¤ 0,824567

valt nog mee dus. Niet goedkoop maar eh.

Overigens zijn daarvan 0,524729 belastingen _O- _O- _O- _O-
[..]
1 januari maar weer aankijken
Waarom denk je dat de regering niet zo’n haast heeft met een plan? ;) Belasting verlagen gaan we natuurlijk niet doen!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:14:37 #20
168739 Red_85
'echt wel'
pi_201679740
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:47 schreef zoost het volgende:
Hoge gasprijs is voor de particulieren deels schuld van onze overheid, die alle particulieren richting aargasvrij willen duwen.

[ afbeelding ]
Niet 'deels'. Voor veruit 'het grootste deel'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201679745
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:48 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dan roept men 'ja maar er staan 400 banen op de tocht!'.

Alsof we niet wekelijks 4x zoveel werklozen binnenhalen.
pi_201680005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:14 schreef myShizzle het volgende:
Dan roept men 'ja maar er staan 400 banen op de tocht!'.

Alsof we niet wekelijks 4x zoveel werklozen binnenhalen.
Wie zijn toch die mensen, die ons dit aandoen
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:51:52 #23
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_201680068
Mijn energiecontract loopt de 20ste af. Ik word niet echt blij van waar ik naar toe ga. :{ ;(
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_201680082
quote:

[ afbeelding ]
Dat is helemaal leuk als je een huurwoning hebt, want dan kun je er echt vrij weinig aan doen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:56:29 #25
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_201680104
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:53 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Dat is helemaal leuk als je een huurwoning hebt, want dan kun je er echt vrij weinig aan doen.
Als je op een warmtenet zit, ben je ook de lul, want gekoppeld aan de gasprijs.
pi_201680207
quote:

[ afbeelding ]
De ene betaalt max 59.255,20 eur de andere minimaal 128.100,00 eur... Wat is hoger?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201680263
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:07 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
De ene betaalt max 59.255,20 eur de andere minimaal 128.100,00 eur... Wat is hoger?
Het gaat niet om de vergelijking tussen de kolommen, maar tussen de rijen.
pi_201680292
quote:

[..]
Hmmm dat is wat overdreven. Maar dat we in een slechte periode terecht komen dat is wel zeker. Daarom elke spaarcent die ik over heb gaat in crypto. De waarde van fiat neemt af.
pi_201680321
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:12 schreef Cherni het volgende:

[..]
Hmmm dat is wat overdreven. Maar dat we in een slechte periode terecht komen dat is wel zeker. Daarom elke spaarcent die ik over heb gaat in crypto. De waarde van fiat neemt af.
LOL, en in welke eenheid duid je de waarde van crypto? juist.
pi_201680339
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:14 schreef zoost het volgende:

[..]
Als een asset zoals onroerend goed, goud of aandelen. Een hedge tegen de waarde vermindering van fiat.
pi_201680346
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:14 schreef zoost het volgende:

[..]
Dus? Je kunt het desnoods in brood uitdrukken?
pi_201680356
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:11 schreef zoost het volgende:

[..]
Het gaat niet om de vergelijking tussen de kolommen, maar tussen de rijen.
Ah in 2013 betaalde die ene 31.654 max en in 2021 max 59.255,29

Dat is een fractie van de andere die MINIMAAL 115.000 in 2013 en MINIMAAL 128.100 betaalt in 2021.

Zelfs met de verhoging betaalt die ene groep nog altijd minder dan die andere groep in 2013.

Of moet ik die tabel anders interpreteren?

Er zijn zat bedrijven die honderden miljoenen m3 per jaar verbruiken tot uitschieters naar miljarden m3 per jaar, dus het zijn minimale bedragen hierboven voor die ene groep.
Als je die belasting verder verhoogd wordt dit doorgerekend in de prijzen wat de burgers ook betalen.

[ Bericht 7% gewijzigd door sjorsie1982 op 08-10-2021 11:36:14 ]
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201680532
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:53 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Vaak valt er heel veel laag fruit te plukken. Tochtstrip en radiatorfolie heb je echt binnen een winter wel terugverdient. Voorzetramen als je geen dubbelglas hebt kan ook nog wel. Verder is het voornamelijk aanpassen van gewoonten waar heel veel mee te winnen valt.

Daarnaast kan je als je van plan bent er lang te blijven wonen evengoed wel wat investeren. Vrienden van me hebben bij een huurwoning gewoon een aanbouw geplaatst, ze blijven er toch zitten. Op die manier kan je natuurlijk ook panelen plaatsen, mogelijk krijg je nog wat terug ook als je ooit (wegens leeftijd) wel gaat verhuizen.

Bovendien heb je kans dat de verhuurder wel iets wil in overleg. Een vriendin van me heeft een huurwoning en kreeg 'gratis' zonnepanelen, hoeft er niet eens meer huur voor te betalen. Het enige is dat ze wel mag salderen maar echte overproductie gaat naar de corporatie. Prachtige regeling toch.
pi_201681060
Wat al heel veel scheelt is gewoon een trui aantrekken, ik kom soms bij mensen thuis die gewoon de radiator standaard op 24 graden hebben, en dan ook het hele huis verwarmen :') :')
Overigens is het ook de schuld van de overheid die domme campagnes zoals korter douchen houd, daar win je echt nihil mee.
pi_201681178
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:31 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Vaak valt er heel veel laag fruit te plukken. Tochtstrip en radiatorfolie heb je echt binnen een winter wel terugverdient. Voorzetramen als je geen dubbelglas hebt kan ook nog wel. Verder is het voornamelijk aanpassen van gewoonten waar heel veel mee te winnen valt.

Daarnaast kan je als je van plan bent er lang te blijven wonen evengoed wel wat investeren. Vrienden van me hebben bij een huurwoning gewoon een aanbouw geplaatst, ze blijven er toch zitten. Op die manier kan je natuurlijk ook panelen plaatsen, mogelijk krijg je nog wat terug ook als je ooit (wegens leeftijd) wel gaat verhuizen.

Bovendien heb je kans dat de verhuurder wel iets wil in overleg. Een vriendin van me heeft een huurwoning en kreeg 'gratis' zonnepanelen, hoeft er niet eens meer huur voor te betalen. Het enige is dat ze wel mag salderen maar echte overproductie gaat naar de corporatie. Prachtige regeling toch.
Ik heb van die gietijzeren kookplaten die energie slurpen en ik kook graag. Maar de woningcorporatie wenst ze niet te vervangen omdat ze nog wel een tijdje meegaan. Ik mag wel op eigen kosten door een vakman een inductieplan laten plaatsen ... dan ga je toch kosten en baten tegen elkaar afwegen. Hoelang blijf ik hier nog? Hoeveel levert het op? En wanneer heb ik de kosten terugverdiend?

En wat de verwarming betreft: wij hebben 2 CV-ketels naast elkaar in het trappenhuis voor 12 appartementen. De rekening aan het eind van het jaar gaat gewoon met een verdeelsleutel op basis van het aantal vierkante meter van je appartement. Dus ik kan besparen wat ik wil, maar ik betaal toch maar een 1/12 van mijn eigen verbruik. En als de buren niets besparen, dan betaal ik daar ook gewoon aan mee. Als de buurman besluit dat hij het graag 30 graden heeft in zijn huis en er komt aan het eind van het jaar een rekening van 10.000 euro, dan kan ik daar weinig aan doen. Dat maakt de impuls om bijv. tochtstrips te plaatsen ook wel wat minder.

Is natuurlijk een heel ouderwets en beetje communistisch systeem, maar goed.
pi_201681184
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:25 schreef raptorix het volgende:
Overigens is het ook de schuld van de overheid die domme campagnes zoals korter douchen houd, daar win je echt nihil mee.
Douchen kost meer dan de kachel op vol. Een kwartier douchen en dat vier keer achter elkaar kan aardig in de buurt van een dagje stoken komen in voor of naseizoen. Als je dat beperkt tot drie tot vijf minuten ben je net zo schoon en scheelt je heel veel gas. Net als een trui inderdaad.
pi_201681200
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:25 schreef raptorix het volgende:
Wat al heel veel scheelt is gewoon een trui aantrekken, ik kom soms bij mensen thuis die gewoon de radiator standaard op 24 graden hebben, en dan ook het hele huis verwarmen :') :')
Bij mij is douchen in elk geval enorm duur. Na toch al niet al te lang douchen (10 minuten) zie ik een piek in mijn energieverbruik (elektrische boiler) van 1 tot 2 kWh. Dat betekent dat douchen me 25 tot 50 cent kost. Dus dat tikt best aan.
pi_201681201
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:51 schreef Mr.J het volgende:
Mijn energiecontract loopt de 20ste af. Ik word niet echt blij van waar ik naar toe ga. :{ ;(
Dat is kut. Wijze les om voortaan in de lente/zomer te verlengen, als de vraag naar gas het laagste is.

Ons contract loopt tot april 2023. Dus wat dat betreft ben ik blij maar ik denk dat ik over een paar weken gedwongen kan zoeken naar een andere leverancier want er gaan er straks veel failliet en wij zitten niet bij een reus

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2021 12:42:11 ]
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:41:56 #39
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_201681205
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:40 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Douchen kost meer dan de kachel op vol. Een kwartier douchen en dat vier keer achter elkaar kan aardig in de buurt van een dagje stoken komen in voor of naseizoen. Als je dat beperkt tot drie tot vijf minuten ben je net zo schoon en scheelt je heel veel gas. Net als een trui inderdaad.
Mijn gasrekening zegt iets heel anders. In de winter is ons gasverbuik 10-11x zo hoog dan in de zomer.
Life's like music, get the rhythm..
pi_201681207
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:39 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik heb van die gietijzeren kookplaten die energie slurpen en ik kook graag. Maar de woningcorporatie wenst ze niet te vervangen omdat ze nog wel een tijdje meegaan. Ik mag wel op eigen kosten door een vakman een inductieplan laten plaatsen ... dan ga je toch kosten en baten tegen elkaar afwegen. Hoelang blijf ik hier nog? Hoeveel levert het op? En wanneer heb ik de kosten terugverdiend?

En wat de verwarming betreft: wij hebben 2 CV-ketels naast elkaar in het trappenhuis voor 12 appartementen. De rekening aan het eind van het jaar gaat gewoon met een verdeelsleutel op basis van het aantal vierkante meter van je appartement. Dus ik kan besparen wat ik wil, maar ik betaal toch maar een 1/12 van mijn eigen verbruik. En als de buren niets besparen, dan betaal ik daar ook gewoon aan mee. Als de buurman besluit dat hij het graag 30 graden heeft in zijn huis en er komt aan het eind van het jaar een rekening van 10.000 euro, dan kan ik daar weinig aan doen. Dat maakt de impuls om bijv. tochtstrips te plaatsen ook wel wat minder.

Is natuurlijk een heel ouderwets en beetje communistisch systeem, maar goed.
Ik wist inderdaad niet dat het zo nog bestaat in NL. Niet fijn dus.
pi_201681217
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:42 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik wist inderdaad niet dat het zo nog bestaat in NL. Niet fijn dus.
Ik denk dat ze elk huis een eigen CV-ketel zouden moeten geven. Dat is natuurlijk helemaal duur, dus die investering gaat ze niet doen.
pi_201681263
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:41 schreef NoComment het volgende:

[..]
Mijn gasrekening zegt iets heel anders. In de winter is ons gasverbuik 10-11x zo hoog dan in de zomer.
Kijk voor en na het douchen maar eens op de gasmeter. Dan zal je zien dat je zeker 10 liter gas per minuut verbruikt en dat met spaardouche. Zonder spaardouche is een uur douchen dan rond een kuub gas, daar kan ik in voor en naseizoen prima een dag van stoken. Bij extreme kou loopt dat op naar een kuub of vijf maximaal op een dag.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:53:51 #43
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_201681334
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:47 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Kijk voor en na het douchen maar eens op de gasmeter. Dan zal je zien dat je zeker 10 liter gas per minuut verbruikt en dat met spaardouche. Zonder spaardouche is een uur douchen dan rond een kuub gas, daar kan ik in voor en naseizoen prima een dag van stoken. Bij extreme kou loopt dat op naar een kuub of vijf maximaal op een dag.
Liter gas? :? Met een kwartier douchen verbruik ik een halve kuub.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_201681399
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:53 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Weet niet wat voor douche jij hebt, maar ik verbruik in een zomermaand 5 kuub per maand, in de winter trouwens 100. En ik douche gewoon elke dag 10 minuten en mijn partner ook.
pi_201681401
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:53 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ik een derde daarvan in dat kwartier, maar ik heb een spaardouche en jij kennelijk iets wat op een tropische wolkbreuk lijkt. :P
Maar dat ondersteund dus mijn punt dat met korter, minder en spaardouche prima wat te halen valt.
pi_201681414
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:59 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik een derde daarvan in dat kwartier, maar ik heb een spaardouche en jij kennelijk iets wat op een tropische wolkbreuk lijkt. :P
Maar dat ondersteund dus mijn punt dat met korter, minder en spaardouche prima wat te halen valt.
Ik verbruik in de zomer dus 20 tot 25 keer minder gas, overigens zijn wij alles behalve van bewust, want meestal staat de kachel aan met de balkondeur open :D
pi_201681439
En stroom? Die staat natuurlijk niet los van gas maar deels van de stroom wordt ook met andere bronnen opgewekt.

Anders dit jaar de CV uit en gewoon elektrisch kacheltje plaatsen thuis.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:04:07 #48
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_201681453
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Weet niet wat voor douche jij hebt, maar ik verbruik in een zomermaand 5 kuub per maand, in de winter trouwens 100. En ik douche gewoon elke dag 10 minuten en mijn partner ook.
Ik verbruik 15 kuub per maand voor het douchen. Maar ik geniet er ook van 8-)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_201681468
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 13:02 schreef Werkperd het volgende:
En stroom? Die staat natuurlijk niet los van gas maar deels van de stroom wordt ook met andere bronnen opgewekt.

Anders dit jaar de CV uit en gewoon elektrisch kacheltje plaatsen thuis.
Dat kan niet uit. Als je een airco hebt kan je daar wel mee verwarmen, dat ik in het voor en naseizoen altijd uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')