En die ombouw van die zonnepanelen aanpassen zodat dat niet zo reflecteert. Moet niet zo moeilijk zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:11 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
De hele bomen moeten weg. Staan binnen x afstand van de erfgrens. Echter geldt dit alleen als ze er geplaatst zijn binnen x jaar.
Alleen takken die over de erfgrens hangen eraf dus in dit geval, denk ik
Precies, een busje zwarte verf moet voldoen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
En die ombouw van die zonnepanelen aanpassen zodat dat niet zo reflecteert. Moet niet zo moeilijk zijn.
Een soort advocaat?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:19 schreef JanGroen het volgende:
Die schoonpapa is het direct volledig met zijn zoon eens. In alles. En de rest is hoe dan ook allemaal onzin en niet waar.
Dat wilde ik ook net schrijven. Onsympathiek.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:29 schreef -0- het volgende:
Wat een vervelende figuren aan beide kanten zeg.
Het is altijd leuk aapjes kijken, en zeker bij gezeur over bladeren weet je als kijker bij voorbaat al de uitkomst zodat je je superieur voelt aan die onnozele klagers die oprecht denken dat met blaadjes in hun tuin of schaduw hun een groot onrecht wordt aangedaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 05:55 schreef Za het volgende:
Met de tijdelijke intrede van Bert Beuving wordt nog meer duidelijk hoe Victor deze reeks van de meester Visser shows draagt.
Zijn eeuwige "maar niets is minder waar", "wat heeft u het hier gezellig" de almaar doorgaande klucht over bladeren, het blijft prettig.
Nu doet Beuving een prima Visser, geen idee of hij ook zo is of heeft geoefend op dit typetje.
Ik zou er gewoon geen probleem mee hebben wanneer het de komende weken weer een issue betreft aangaande een heg of bladeren, dezelfde intro als altijd, maar met wisselende buren. Wat is de kracht hiervan eigenlijk?
Zo beleef ik het niet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het is altijd leuk aapjes kijken, en zeker bij gezeur over bladeren weet je als kijker bij voorbaat al de uitkomst zodat je je superieur voelt aan die onnozele klagers die oprecht denken dat met blaadjes in hun tuin of schaduw hun een groot onrecht wordt aangedaan.
Ik had het hier specifiek over het aangedragen voorbeeld over heggen en blaadjes. Daarbij vraag ik mij vaak af of de eisers zelf eigenlijk wel regelmatige kijkers van het programma zijn, want dan hadden ze al lang geweten hoe het is geregeld mbt overlast van bladafval en dergelijke.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:03 schreef Za het volgende:
[..]
Zo beleef ik het niet eerlijk gezegd.
Het verbaasd me dat een zo makkelijke kluchterige formule met een continue herhaling van zetten nooit gaat vervelen.
Wanneer de deur open gaat en er staat een hond verheug ik me altijd weer op het aanstaande koffiemoment waarbij de hond bij Victor op schoot zit.
Het is zo flauw en tegelijk zo sympathiek, die formule kan zo nog 20 jaar doorgaan, maar wel met Victor, want die is onvervangbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |