Die worden er afgezaagdquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:00 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben stiekem wel hoe dat nou juridisch zit met overhangende takken
Ik heb wat takken overhangen van de gemeente, mag ik die zelf gewoon eraf (laten) halen?quote:
Ja. Even melden is altijd wel netjes en wordt over het algemeen gewaardeerd. Grote kans dat de gemeente ze dan ook zelf weg komt / laat halen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb wat takken overhangen van de gemeente, mag ik die zelf gewoon eraf (laten) halen?
En die ombouw van die zonnepanelen aanpassen zodat dat niet zo reflecteert. Moet niet zo moeilijk zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:11 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
De hele bomen moeten weg. Staan binnen x afstand van de erfgrens. Echter geldt dit alleen als ze er geplaatst zijn binnen x jaar.
Alleen takken die over de erfgrens hangen eraf dus in dit geval, denk ik
Precies, een busje zwarte verf moet voldoen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
En die ombouw van die zonnepanelen aanpassen zodat dat niet zo reflecteert. Moet niet zo moeilijk zijn.
Een soort advocaat?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:19 schreef JanGroen het volgende:
Die schoonpapa is het direct volledig met zijn zoon eens. In alles. En de rest is hoe dan ook allemaal onzin en niet waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |