*Spoelt terug*quote:
Bucketquote:
De eerste mannelijke homo in dit programma moet nog komenquote:
Af en toe zie je het wel, maar echt zelden.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De eerste mannelijke homo in dit programma moet nog komen
Na 35 jaar mag dat toch wel wat meer op de achtergrond. Al bedoelt hij het niet verkeerdquote:
Ach dan hebben ze dat ook weer gehadquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:36 schreef Fosive het volgende:
Kansloos dat gedoe over je overleden partner bij het voorgerecht al
quote:
Milde DKUp.quote:
Aandoenlijk bijna.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit zijn wel leuke jongens bij elkaar.
quote:
Hij gaat volluit voor de medelijden-bokaalquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Binnen 5 min via het voorgerecht naar je overleden vrouw. Die is wel klaar voor iets nieuws.
Harley zei hijquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Een motor tussen je benen.![]()
Hoe zit met die buik comfortabel op een motor?
Oh ja. Mijn kennis over motors.quote:
Dat lukt nooit met zo'n uiterlijk tenzij stinkend rijkquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is zo een man die graag een veel jongere vrouw zoekt. Dochtervibes.
Hebben ze allemaal last van in dit programmaquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:41 schreef Caland het volgende:
Uit Alkmaar komen en niet weten waar Rijswijk ligt
Lelijke jonge meisjes met daddy issuesquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat lukt nooit met zo'n uiterlijk tenzij stinkend rijk
quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lelijke jonge meisjes met daddy issues
Die vallen ten prooi aan beter uitziende playersquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lelijke jonge meisjes met daddy issues
Peter Gillis.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat lukt nooit met zo'n uiterlijk tenzij stinkend rijk
Beetje roeren, beetje prikkenquote:
Je had het eerder in de gaten.quote:
Dacht ik ook.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:44 schreef Poefbank het volgende:
Dat moet ze gaan splitten ook… ik ben benieuwd
Ik weet zo al 3 Rijswijken te liggen. Dus dat zou mijn vraag zijn geweest. Welke.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:41 schreef Caland het volgende:
Uit Alkmaar komen en niet weten waar Rijswijk ligt
Plamuurquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:48 schreef Fosive het volgende:
Heeft deze dame een vage spraytan of zonnebank of plamuur ofzo?
Kleur van de zon. Getuige de tint over in de nek en hals.quote:
Eerder desinteressequote:Op maandag 11 oktober 2021 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Ik krijg echt een slappe lul van Desiree. Wat straalt die een saaiheid uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |