quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wie wordt de nieuwe Sergio? In acht wekelijkse uitzendingen bepaalt de kijker wie de op volgende van Sergio wordt bij datingshow First Dates.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen mannen zich eigenlijk opgeven om de nieuwe sersjiooo te worden?
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:27 schreef DKUp het volgende:
Lekker kort door een paar overgewaardeerde matige voetballers.
#memvis
Zou jij naar First Dates willen met mevis?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:27 schreef DKUp het volgende:
#memvis
Najaquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:27 schreef DKUp het volgende:
#memvis
Neuken zou ik zeker voor de rest mehquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:28 schreef Fosive het volgende:
[..]
Zou jij naar First Dates willen met mevis?
Piercing zit vast op een klein plaatje onder de huid.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:29 schreef Fosive het volgende:
Hoe maak je die piercings in de borst eigenlijk vast? Of is dat plakspul
Ben je he of ho?quote:
Ik moest lachen.quote:
Oh je wilt alles. En dat vertel je nu pas?quote:
Uhhuhquote:
Verdomme zeg, dat arme kind zal meelezen hierquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:34 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Maar zou je deze rooie buffel wel doen?
Wat is dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:34 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Maar zou je deze rooie buffel wel doen?
Ze zoekt inderdaad iemand met ballen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Zei ze nou dat mannen haar nooit aan durven spreken?
Het gaat ook wel een beetje ver iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdomme zeg, dat arme kind zal meelezen hier
Misschien is er een andere reden dat mannen haar niet aanspreken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ze zoekt inderdaad iemand met ballen.
Fok!quote:
Aan seks geen gebrek volgens mij. Ze is wel positief zelfverzekerd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is er een andere reden dat mannen haar niet aanspreken.
Dat kan zeker ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Aan seks geen gebrek volgens mij. Ze is wel positief zelfverzekerd.
Overeemquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Jamal Ben Saddik tegen Verhoeven. Jaaa.
We kunnen weer verder met de uitzending.
Sympathieke mensen avondquote:
Ja niet treuren en weer door.quote:
Het Oosten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
Lol getrouwd op je 20ste, dat dat nog voorkomt
Scheiden voor je 30e net zoiets.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
Lol getrouwd op je 20ste, dat dat nog voorkomt
Stuk normaler imoquote:
Badr sharenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Badr weer naar de tyfus geslagen is ook altijd fijn.
Dan wel de hele lelijke versiequote:
Dat is wellicht ook zo, heb eigenlijk geen flauw ideequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Veel stellen redden de vijf jaar niet eens.
Klopt gewoon geen reet van. Iemand die met passie een mooi recept maakt kookt goed, zowel man als vrouw.quote:
Ja dan noem je wat op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ongeveer elke sterrenchef is een man, dus ja.
Willen en durven zijn twee dingen.quote:
Sorry mii Pisc, was bij een optreden van Ründfunk, gejankt van het lachen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
@:Rickocum vergeet ook langs te waaien
Dat was vrijdag ook zo goed gelukkigquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:15 schreef Fosive het volgende:
We hebben weer een korte uitzending i.v.m. voetbal
Wat is jouw oude username?quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:26 schreef Fosive het volgende:
Wellicht kijken @:3rror, @:Caland, @:Poefbank en @:DKUp ook weer mee
Half uurtje maar voor de topper tegen Gibraltar.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:26 schreef Fosive het volgende:
Wellichtquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:26 schreef Fosive het volgende:
Zal idd wel precies zo een slome man met buik zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:30 schreef Fosive het volgende:
Hopelijk krijgt ze een beetje een vlotte vent, niet zo'n typische boomer
Heel goed ingeklokt. Nice.quote:
Hoe kan die hetero zijn.quote:
Een echte man volgens hemzelf.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:32 schreef NoCigar het volgende:
Dat sjaaltje en die rode broek vond ik wel een faux pas.
*Spoelt terug*quote:
Bucketquote:
De eerste mannelijke homo in dit programma moet nog komenquote:
Af en toe zie je het wel, maar echt zelden.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De eerste mannelijke homo in dit programma moet nog komen
Na 35 jaar mag dat toch wel wat meer op de achtergrond. Al bedoelt hij het niet verkeerdquote:
Ach dan hebben ze dat ook weer gehadquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:36 schreef Fosive het volgende:
Kansloos dat gedoe over je overleden partner bij het voorgerecht al
quote:
Milde DKUp.quote:
Aandoenlijk bijna.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit zijn wel leuke jongens bij elkaar.
quote:
Hij gaat volluit voor de medelijden-bokaalquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Binnen 5 min via het voorgerecht naar je overleden vrouw. Die is wel klaar voor iets nieuws.
Harley zei hijquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Een motor tussen je benen.![]()
Hoe zit met die buik comfortabel op een motor?
Oh ja. Mijn kennis over motors.quote:
Dat lukt nooit met zo'n uiterlijk tenzij stinkend rijkquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is zo een man die graag een veel jongere vrouw zoekt. Dochtervibes.
Hebben ze allemaal last van in dit programmaquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:41 schreef Caland het volgende:
Uit Alkmaar komen en niet weten waar Rijswijk ligt
Lelijke jonge meisjes met daddy issuesquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat lukt nooit met zo'n uiterlijk tenzij stinkend rijk
quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lelijke jonge meisjes met daddy issues
Die vallen ten prooi aan beter uitziende playersquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lelijke jonge meisjes met daddy issues
Peter Gillis.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat lukt nooit met zo'n uiterlijk tenzij stinkend rijk
Beetje roeren, beetje prikkenquote:
Je had het eerder in de gaten.quote:
Dacht ik ook.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:44 schreef Poefbank het volgende:
Dat moet ze gaan splitten ook… ik ben benieuwd
Ik weet zo al 3 Rijswijken te liggen. Dus dat zou mijn vraag zijn geweest. Welke.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:41 schreef Caland het volgende:
Uit Alkmaar komen en niet weten waar Rijswijk ligt
Plamuurquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:48 schreef Fosive het volgende:
Heeft deze dame een vage spraytan of zonnebank of plamuur ofzo?
Kleur van de zon. Getuige de tint over in de nek en hals.quote:
Eerder desinteressequote:Op maandag 11 oktober 2021 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Ik krijg echt een slappe lul van Desiree. Wat straalt die een saaiheid uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |