Was dat het maar, dan was het snel opgelostquote:
En had je ontbijt gehadquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was dat het maar, dan was het snel opgelost
Ook nog eens!quote:
Die eindigde niet zo bestquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook nog eens!
Nee, ik denk dat mijn oor eraf moet. Door het leven als Van Gogh
Daar koos hij zelf voor. Zolang het een keuze is, zou ik er niet voor kiezenquote:
Van tienermoeder naar oma in 12 uurquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ineens doof aan een oor. Zo raar
RIP ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Van tienermoeder naar oma in 12 uur
Dat is wel een beetje dom gepland van jequote:Op zaterdag 9 oktober 2021 00:03 schreef DrMarten het volgende:
Biertje op en nu snurken en enorm uitslapen. Oh wacht, tussen 8.30 en 9 griepprik halen
Wow, doe je aan meal preppen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Curry, linzensoep, erwtensoep en uhhh die laatste weet ik niet meer
hoor je weer wat?quote:
Ja! Hele dag last gehad van een piep in mijn oor maar sinds een uurtje ofzo is dat overquote:
Er is nog een hele dag te gaanquote:
Pessimistig johquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zondag klinkt veel te dicht op de maandag.
Jij nog plannen?
Slapen. Dingen doen. Dingen eten. Dingen drinken. Beetje sporten, beetje sporten kijken. Jij?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zondag klinkt veel te dicht op de maandag.
Jij nog plannen?
F1?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Slapen. Dingen doen. Dingen eten. Dingen drinken. Beetje sporten, beetje sporten kijken. Jij?
Ook ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
F1?
Ik heb geen plannen, beetje vervelen en daarna 's avonds balen dat ik maandag weer vroeg op moet. Prima dagje lijkt me zo.
Misschien nog de batterij vervangen van de klok die al twee dagen stilstaat. Maar goed, even afwachten of daar tijd voor is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook ja.
Klinkt als een drukke zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |