Gemiste kans inderdaad. Heb jij nog wel iets lekkers gegeten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus ik had weer kunnen langs komen ipv in de file staan

Nee. Ik was om 8 uur thuis dus heb Chinees van gisteren opgewarmd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gemiste kans inderdaad. Heb jij nog wel iets lekkers gegeten?

Chinees is ook lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee. Ik was om 8 uur thuis dus heb Chinees van gisteren opgewarmd.
Morgen weer om 4:45 de wekker dus zo weer slapen.
Gelukkig hebben we morgen niet al te lang werk. Dus toch 1,5 dag weekend. Ik kom morgen dus rond lunchtijd weer bij jou langs

Zo vaak bestel ik niet. Had ossenhaas in kerriesaus met mihoen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Chinees is ook lekker. Wat bestel jij altijd?
Met zo'n starttijd kun je net zo goed gewoon niet slapen. Je hoeft nooit naar een andere locatie?

Nice. Wanneer vertrek je? Wat zijn je plannen daar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo vaak bestel ik niet. Had ossenhaas in kerriesaus met mihoen.
Slapen is noodzakelijk.
Deze week moest ik helaas wat ver rijden. Normaal is dat gelukkig niet. Volgende week weer een stuk dichter bij huis.
En daarna VAKANTIE

Ik vertrek op donderdag pas.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nice. Wanneer vertrek je? Wat zijn je plannen daar?

Handbal fan? En dan iets zeggen van dat ik voetbal kijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vertrek op donderdag pas.
Dus je hebt tijd genoeg om vrij te regelen om mee te gaan.
Behalve 2 kaartjes voor handbal wedstrijden heb eigenlijk nog totaal geen vaste planning. Kan alle kanten op

Heb ik niks van gezegdquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Handbal fan? En dan iets zeggen van dat ik voetbal kijk.
Wel romantische eerste date; een week vakantie.

Ja doe!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb ik niks van gezegd
Ik zei alleen dat slapen en soppen tegelijk niet lukt.
Zal ik alvast een vliegticket bij boeken?

Ik was gegaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja doe!
En dan wachten of ze komt genot

Seriemoordenaar is hij niet. En dat andere lost een ductapje en een paar handboeien wel op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:10 schreef Tegan het volgende:
Het lijkt me wel handig om eerst te weten of 1) gianni geen serial killer is en 2) of we elkaar wel langer dan vijf minuten kunnen uitstaan, voor we een hele week geen kant uitkunnen.

Goed punt. Iedere keer dat er een awkward stilte of ruzie valt oplossen met seksquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Seriemoordenaar is hij niet. En dat andere lost een ductapje en een paar handboeien wel op.

U hebt vanavond om 2000 een date, gianni69 haalt u opquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:10 schreef Tegan het volgende:
Het lijkt me wel handig om eerst te weten of 1) gianni geen serial killer is en 2) of we elkaar wel langer dan vijf minuten kunnen uitstaan, voor we een hele week geen kant uitkunnen.

Heh?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ineens doof aan een oor. Zo raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |