Ben niet boos alleen teleurgesteldquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oh, mijn nederige excuses![]()
Tis al laat..
Wie is boeda en wie de pestquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:56 schreef Tegan het volgende:
Is er nog ruimte voor mij en Senn in je hotelkamer?
Ik ga al naar Barb mag dit jaar toch niet weg vd baasquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:56 schreef Tegan het volgende:
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga al naar Barb mag dit jaar toch niet weg vd baas
Heel vervelend dit. Ik zal me dan maar alleen opofferen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga al naar Barb mag dit jaar toch niet weg vd baas
Heb een appartement via Airbnb. Dus dat past makkelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:56 schreef Tegan het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben niet boos alleen teleurgesteld
En tevens; is de Boeda met dubbel D?quote:
Deze vraag gaat direct door naar @AirwiNquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En tevens; is de Boeda met dubbel D?
Discretie weerhoudt mij ervan hier inhoudelijk op te reageren.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Deze vraag gaat direct door naar @:airwin
Heeft boeda dubbel d?
quote:
huis luchten doen we wel weer in het voorjaar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:34 schreef Senn88 het volgende:
Ik dacht ok ff huis luchten dan kan de verwarming aan maar wat akelig koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |