Die smileyquote:
Ja beetje zielig wel, helaas geen Zweedse vlag gevonden, anders was het hoogstaande kunst.quote:
Zweeds? Abba? Ik ga los hehquote:Op donderdag 7 oktober 2021 00:13 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja beetje zielig wel, helaas geen Zweedse vlag gevonden, anders was het hoogstaande kunst.
Echt he! Nu heb ik weer zin om in een lange regenjas snachts op het perron te gaan staan. Abba maakt veel los!quote:
yesssss lekker hoorquote:
quote:
Mede geproduceerd door Josh Homme. Leuk detail, kwam ik pas achter. I luv Queens of the Stone Age, vandaarquote:
lekkere gitaartjes, houd ik ook wel vanquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:18 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mede geproduceerd door Josh Homme. Leuk detail, kwam ik pas achter. I luv Queens of the Stone Age, vandaar
Ik vergeef je deze stalking omdat ik jou voor me zie in een luierquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn geile zusje in haar geile hempie.
Ik stalk nooitquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 00:25 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik vergeef je deze stalking omdat ik jou voor me zie in een luier![]()
Shania motorboaten staat wel op mn bucketlist!quote:
Lekker snuitjequote:Op zaterdag 9 oktober 2021 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Shania motorboaten staat wel op mn bucketlist!
quote:
quote:
Hopen dat de mannen waarmee je opgegroeid bent stoer blijven, of hopen dat jij verder opgroeit?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
Stoere mannen, ik ben ermee opgegroeid, hoop zo dat het zo blijft
Deze clip rechts, maar als die linker gaat zingen in een andere, dan boowaaa zeker de vrouw met de broek aan in huis!quote:
Kom dan, beetje psychologisch gaan doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 00:56 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hopen dat de mannen waarmee je opgegroeid bent stoer blijven, of hopen dat jij verder opgroeit?
Psychologisch genoeg?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kom dan, beetje psychologisch gaan doen
Mentaal als een rots in de oceaan van deze kleinzerige wereld. De echte bouwvakker bestaat niet meer!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kom dan, beetje psychologisch gaan doen
Heb ik nou een post van jou geliked welke je zelf hekelt? Goed bezig!quote:
Niet geluisterd nog, de still is een duim waardquote:
Idd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 01:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Heb ik nou een post van jou geliked welke je zelf hekelt? Goed bezig!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 01:34 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger wisten ze een stukje erotischer te wezen
Verliefd op de clip, de muziek en Jim destijds.quote:
Snapsquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 01:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Verliefd op de clip, de muziek en Jim destijds.
Ik vond deze wel goed.quote:
Prachtig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 02:02 schreef UitStraling het volgende:
Vind ik mooi, zo'n jaren 80 veel te zoete suikerartiest die op cruiseschepen stond te zingen voor een boterham en dan op oude leeftijd nog eventjes ergens bij vaag saai bedrijf in de tuin zijn vocale plasje doet terwijl er echt geen hond (nou ja twee kippenkoppen en een bloemkool) luistert en dat is zowel tragisch en zielig als prachtig ergens.
Die mensen die zomaar langs lopen, op weg naar werk of ze eten een broodje of zo, dat maakt het juist prachtigquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 02:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Prachtig.Je ziet helemaal geen publiek, maar gelukkig aan het eind is er wel applaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |