Utrecht is nog steeds ziedendquote:
Pineau, Pinot...er is er maar één de echte.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/J%C3%A9r%C3%B4me_Pineau
Ik heb deze knakker in m'n hoofd
Die zijn zojuist gewistquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:…
Overigens gaan we lijnenspel niet te zien krijgen he na zulk gigantische blunder
quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we wel juiste beelden gekregen??
Of waar heeft de VAR naar gekeken
Pino uit Sesamstraatquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:31 schreef Salina het volgende:
Pineau, Pinot...er is er maar één de echte.
@Pino112quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Pineau, Pinot...er is er maar één de echte.
Zijn genadeloos genaaid door de varquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:34 schreef Szura het volgende:
De altijd jankende penaltyzoekende kut Spanjolen!!!!
Leg het eens uitquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
Hilarisch hoe mensen niet begrijpen dat de 1-2 is goed gekeurd.
Karma is een bitchquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zijn genadeloos genaaid door de var
Ik begrijp hoe ze redeneren.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
Spanjaard moet hier wel ingrijpen dus dit is geen per ongeluk afgeweken balquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
Deschamps, de enige reden die je nodig hebt om die Fransozen niks te gunnen.quote:
Ook alleen omdat Mbappé daar (in buitenspelpositie) loopt. Slaat nergens op om hem dan niet af te keuren.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spanjaard moet hier wel ingrijpen dus dit is geen per ongeluk afgeweken bal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |