Ik heb altijd tot op de dag van de bevalling gewoon gefietst hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:19 schreef Vaiana het volgende: Oh jongens, wat doet op kantoor werken me goed zeg.
Ik vind mijn werk(dagen) instant zoveel leuker. Ik fiets naar het station, op mijn fiets die ik nieuw gekregen heb toen ik 11 werd.
Onbreekbaar die Batavus, fietst nog steeds heerlijk. Zit me wel adhv douche-eendjes post af te vragen tot hoeveel weken zwangerschap je comfortabel fietst, en hoe ik dan (tegen de tijd dat ik zwanger ben) op kantoor kom als ik nog geen verlof heb.
Zien we dan wel weer.
Oh, sorry, het liep blijkbaar niet helemaal goedquote:
N reist eerste klas dus als ik een keer met de trein ga ga ik ook gewoon eerste klas, ook als ik geen meereiziger ben.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik trein voor werk eerste klas, dat vind ik immer een genot.
Sindsdien voel ik me wel echt een pauper als ik eens privé in een trein zit en het weer met tweede klas moet doen
Meereiskorting?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:45 schreef exode het volgende:
Ik trein ook eerste klas, heerlijk. Lege coupes, terwijl 2e klas echt alweer vol zit tegenwoordig.
En als ik met B naar bijvoorbeeld Ajax ga, gaan we ook met de trein, ook eerste klas, leve meereiskorting.
Ja die bedoelde ik voor verloofde, beetje gek verwoord. B reist inderdaad gratis met mij mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 08:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meereiskorting?
Je kunt een gratis kidsvrij abonnement voor hem krijgen.
Verder is een railrunner kaartje maar 2,50 mocht een ander kind geen kidsvrij abonnement hebben.
Soneal heeft dus een kidsvrij, maar als hij alleen reist ook een railrunner kaartje voor die dag, want met een kidsvrij mogen ze alleen maar meereizen.
Soneal reist dus betaald 2de klas als hij alleen reist en gratis 1ste klas als hij met N reist
Het heeft het erger gemaakt omdat mensen die voorheen met de trein gingen nu de auto pakken. Ik sta er nooit in en verloofde ook niet dus prima hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 08:59 schreef laziness het volgende:
Wij hebben een lease auto en eigen auto maar zitten al ruim 1,5 jaar thuis en gaan voorlopig ook nog niet. Ik ben het niet in die file![]()
Maar het is redelijk ruk dat covid echt niks geholpen heeft om patronen te veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |