Erg leuke anekdote. Hier geef ik een like voor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:19 schreef GGMM het volgende:
Mijn collega van 60 met overgewicht vertelde altijd heel trots dat hij weer 2 uur had getennist
Dan denk ik je had ook kunnen sporten in die tijd.
Op vrijwel elk niveau, bij vrijwel elk toernooi?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op welk niveau spelen kerels twee sets?
Heb zelf gisteren voor het eerst getraind met een nieuw batje bij tafeltennis. Een wereld van verschil, heb direct weer lol in het spelletjequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Racket is wel belangrijk uiteraard. Laat je adviseren in een goede tenniszaak. Zelf tennis ik met Babolat Pure Drive. Maar de kans is natuurlijk groot dat iets anders fijner voor jou is.
Hoe is dat ongelukje afgelopen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:32 schreef Caland het volgende:
Ik ga NU mijn auto laten keuren
Hou jullie op de hoogte
Uiteindelijk niet meer aan toegekomen, en het is zo’n minuscuul krasje dat ik het misschien wel laat zitten.quote:
de mijne vorige maand goedgekeurd (uiteraard), komt wel heel dichtbij zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:32 schreef Caland het volgende:
Ik ga NU mijn auto laten keuren
Hou jullie op de hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@maxi-musquote:Beste Adolf Hitler,
We hebben jouw opzegging voor discovery+ ontvangen. Hierbij bevestigen wij dat de automatische betaling voor discovery+ per direct is stopgezet.
Je blijft toegang houden tot alle programma’s op discovery+, tot je abonnement is verlopen.
Misschien heb je je abonnement per ongeluk stopgezet, of heb je spijt van je opzegging. Dan kun je dat ongedaan maken door in te loggen in je persoonlijke profiel.
Ook als je in de toekomst je abonnement wil heractiveren, kun je dat aanpassen in je profiel.
Hopelijk zien we je snel weer terug!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:53 schreef RamboDirk het volgende:
Opkankeren met dat achterlijke gelul over tennis teringdebiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je raken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |