SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
1x in NLquote:
Eten, poepen, slapen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:51 schreef Flory het volgende:
Mocht iemand een samenvatting hebben van afgelopen 3 á 4 weken
dat is:quote:Op woensdag 6 oktober 2021 01:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is vast niet de @:bitterbal versie
Nah, vooral de geur van koffie.quote:
Zou ik niet erg vinden, twee valide mooie en onmisbare dingen in 't lefuh, koffie en vrouwen gecombineerdquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, vooral de geur van koffie.
nog 8 dagen werkenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog 10 dagen voor mijn vakantie. Het aftellen kan eigenlijk al beginnen. Als ik al niet begonnen was..
Oh ja ook nog even regelen. Hell ik heb mijn ontbijt nog niet eens uit de koelkast.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, vooral de geur van koffie.
het is idd belachelijk..quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Klaar mee, je hoeft nergens meer een kapje op behalve het ov
en op het werkquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Momentje eem vierduuznd pleerolln bestelln.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:22 schreef mschol het volgende:
dan kan ik kijken of ik het red met huidige voorraad
niet, tenzij je niet ingeënt bent (heb ik persoonlijk wat moeite mee, dat verschil maar goed ik bepaal de regels niet)quote:
hier wel, zodra je door het gebouw loopt moet je een mondkapje opquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
niet, tenzij je niet ingeënt bent (heb ik persoonlijk wat moeite mee, dat verschil maar goed ik bepaal de regels niet)
Ik draag hem nog bij de fysio.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zo zinloos, maar afijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wel, zodra je door het gebouw loopt moet je een mondkapje op
klopt, maar ja, duitsers..quote:
Las het ja, bijna 600 km file, we zijn het verleerd te forenzen op onze schuchtere veilige zolderkamertjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag thuiswerk, chaos op de weg
Ja, als ik zie wat voor toeren sommigen uithalen ...quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las het ja, bijna 600 km file, we zijn het verleerd te forenzen op onze schuchtere veilige zolderkamertjes.
Combineer dat met vies weer en het is feest.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las het ja, bijna 600 km file, we zijn het verleerd te forenzen op onze schuchtere veilige zolderkamertjes.
Is nooit weggeweestquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
De aandrang om collega's te slaan begint weer op te borrelen
soms is die meer aanwezig dan op andere dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Als ik niet op kantoor ben.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms is die meer aanwezig dan op andere dagen
Alle sociale vaardigheden zijn zich ook aan het herstellen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
De aandrang om collega's te slaan begint weer op te borrelen
Ik heb ook al een uurtje een vrolijke en warme geurkaars branden op mijn bureau, mij krijgen ze niet klein met herfstige vocht en donkertequote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een kaarsje aansteken, lekker gezellig, aangezien het praktisch nacht is buiten.
De betreffende collega heeft niet heel veel sociale vaardighedenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle sociale vaardigheden zijn zich ook aan het herstellen.
Heb je al een kan koffie naar binnen gegoten ?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook al een uurtje een vrolijke en warme geurkaars branden op mijn bureau, mij krijgen ze niet klein met herfstige vocht en donkerte
Misschien werk je wel met mij samen en heb je het nu over mijquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De betreffende collega heeft niet heel veel sociale vaardigheden
Hoezo validequote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik niet erg vinden, twee valide mooie en onmisbare dingen in 't lefuh, koffie en vrouwen gecombineerd
Vierde tas staat vrolijk en gezellig naast me te walmenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een kan koffie naar binnen gegoten ?
Mijn koffie staat nog steeds beneden te blèren dat ie opgehaald moet wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vierde tas staat vrolijk en gezellig naast me te walmen
Kouwe koffie is wel pure horror.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn koffie staat nog steeds beneden te blèren dat ie opgehaald moet worden
Tasquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vierde tas staat vrolijk en gezellig naast me te walmen
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook al een uurtje een vrolijke en warme geurkaars branden op mijn bureau, mij krijgen ze niet klein met herfstige vocht en donkerte
Ik ga ook maar een kaarsje aansteken. Beter dan die 200 Watt halogeenpit nu met deze stroomprijzenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een kaarsje aansteken, lekker gezellig, aangezien het praktisch nacht is buiten.
De stroomprijzen zijn niet echt gestegenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik ga ook maar een kaarsje aansteken. Beter dan die 200 Watt halogeenpit nu met deze stroomprijzen
Ik verbrand standaard mijn mondquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kouwe koffie is wel pure horror.
zorg dan eens dat er transport mijn kant op komtquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien werk je wel met mij samen en heb je het nu over mij
Oke oke, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorg dan eens dat er transport mijn kant op komt
Hete zaken moet je met beleid, geduld en een tifje verstand tot je nemenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verbrand standaard mijn mond
Dat komt vanzelf achter de gasprijzen aan. Maar inderdaad, ik heb een langloopcontract. Toch kan wat besparen nooit kwaad.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De stroomprijzen zijn niet echt gestegen
een tifje verstand?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hete zaken moet je met beleid, geduld en een tifje verstand tot je nemen
Ownoooquote:
quote:kouw
kouw (geen afbreking)
zelfstandig naamwoord • de ] • kouwen
1401–1450, nevenvorm van kooi
DUBBELGANGERS
1
regionaal kooi, vogelkooi
•
spreekwoord eerst het kouwtje, dan het vrouwtje
je moet eerst zorgen een behoorlijk bestaan te hebben, alvorens te trouwen
Heb er maar gelijk eieren bij gekookt. Heb ik nog een beetje vulling.quote:
Mijn punt was meer dat de rest van je huis er ook geschikt voor moet zijn. Mijn jaren 30-woning is dat niet. Ik kan deze winter eventueel ook nog met mijn airco gaan verwarmen om het 's morgens op temperatuur te krijgen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Toen ik 2 jaar geleden all-electric ging verwarmen met warmtepomp en zonnepanelen zie CE nog dat het een slechte investering was. Nu wel blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |