SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
1x in NLquote:
Eten, poepen, slapen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:51 schreef Flory het volgende:
Mocht iemand een samenvatting hebben van afgelopen 3 á 4 weken
dat is:quote:Op woensdag 6 oktober 2021 01:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat is vast niet de @:bitterbal versie
Nah, vooral de geur van koffie.quote:
Zou ik niet erg vinden, twee valide mooie en onmisbare dingen in 't lefuh, koffie en vrouwen gecombineerdquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, vooral de geur van koffie.
nog 8 dagen werkenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog 10 dagen voor mijn vakantie. Het aftellen kan eigenlijk al beginnen. Als ik al niet begonnen was..
Oh ja ook nog even regelen. Hell ik heb mijn ontbijt nog niet eens uit de koelkast.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, vooral de geur van koffie.
het is idd belachelijk..quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Klaar mee, je hoeft nergens meer een kapje op behalve het ov
en op het werkquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Momentje eem vierduuznd pleerolln bestelln.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:22 schreef mschol het volgende:
dan kan ik kijken of ik het red met huidige voorraad
niet, tenzij je niet ingeënt bent (heb ik persoonlijk wat moeite mee, dat verschil maar goed ik bepaal de regels niet)quote:
hier wel, zodra je door het gebouw loopt moet je een mondkapje opquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
niet, tenzij je niet ingeënt bent (heb ik persoonlijk wat moeite mee, dat verschil maar goed ik bepaal de regels niet)
Ik draag hem nog bij de fysio.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zo zinloos, maar afijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wel, zodra je door het gebouw loopt moet je een mondkapje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |