quote:First Round - Best of three sets
Second Round - Best of five sets
Quarter-Finals - Best of five sets
Semi-Final - Best of seven sets
Final – Best of nine sets
- All sets are the best of five legs.
- All legs will be double start and double finish, meaning players must first hit a double before they can begin scoring in each leg. The bullseye will count as double 25.
- There will be no tie-break in any match; the deciding set would end 3-2, with the fifth leg being the deciding leg.
quote:
Vertel?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
heb ik al eens verteld dat ik hierbij was.
Heb nu op moment een blik Klok aan de keel dus ik ben er alquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
@:sfancta Morgenavond 20:00 sharp voor smeerlapperij
Klok, Klok, Klok. Jeetje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:57 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb nu op moment een blik Klok aan de keel dus ik ben er al
Wij zweren ook bij HJ. Alleen zal ik eerlijk zijn dat ik twee weken geleden voor het eerst oprecht kennis maakte met Klok.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HJ'tjes zijn hier de standaard.
Ik werk niet zeg het de hele dagquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Tijd voor klok zeggen we altijd na werktijd hahaha
Klok en Schuttersbier her oftewel de goedkoopste meukquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HJ'tjes zijn hier de standaard.
wat vind je van de brouwers of hoe dat ook heetquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:09 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Klok en Schuttersbier her oftewel de goedkoopste meuk
Hele buurt kijkt me aan als ik de kunstof zakken buiten leg vol lege buizen
ken ik nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
wat vind je van de brouwers of hoe dat ook heet
https://www.ah.nl/product(...)SEAQYASABEgJqSfD_BwEquote:
Staat hij toch nog een keer ergens 1-0 voor HA HA!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:09 schreef wimderon het volgende:
Marcel en Jerry zijn zo trots als een hond met zeven lullen omdat Jerry bij een 60/40-wedstrijdje de kant van de 40 gekozen hebben en die 1-0 voor staat.
zal eens kijken of ze dat hier ook in het zuiden hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)SEAQYASABEgJqSfD_BwE
dit drink ik op onbewaakte momenten in utrecht.
misschien morgen weerquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
zal eens kijken of ze dat hier ook in het zuiden hebben
moet ook weer eens naar de trinkgut
WTFquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle pils smaakt ongeveer hetzelfde behalve Grolsch.
Kratje Rothaus halen, lekker spulquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
zal eens kijken of ze dat hier ook in het zuiden hebben
moet ook weer eens naar de trinkgut
Vergelijk je Chisnall nu met Grolsch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle pils smaakt ongeveer hetzelfde behalve Grolsch. Verder reageren verschillende pilsjes anders op (slecht) bewaren.
ooit een blinde pilsproeverij gedaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
@:gurneyisbestoke je bent een charlatan
Zo heb ik het ook ontdektquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:26 schreef Sfancta het volgende:
Heb ik wel eens in schwarzwald gehad op vakantie vroeger
jij bent niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle pils smaakt ongeveer hetzelfde behalve Grolsch. Verder reageren verschillende pilsjes anders op (slecht) bewaren.
Heb je corona ofzo waardoor je smaak weg is?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uit roze blikjes? @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook ontdektLokaal bier proberen, toch leuk
Voor wie juichen we?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:01 schreef wimderon het volgende:
NOPPERT TEGEN VINCENT VAN DER VOORT DAT IS ECHT FEEST.
Ik word altijd vrolijk van een goeie Buntquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
Marcel doet alsof Bunting niet in de semi's van het WK stond.
Je was een L vergeten, Lord.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van een goeie Blunt
Wat een buitengewoon minderwaardige mening dit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Best of the bestquote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van een goeie Bunt
Het is niet echt een mening. Blind de verschillen proeven tussen Nederlandse macro-pilsners is gewoonweg vrij onmogelijk, zeker over verschillende momenten/batches. Uitgezonderd Grolsch wat gewoon een stuk bitterder is.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon minderwaardige mening dit.
Is ook enigzins locatie gebonden.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 12:17 schreef Mani89 het volgende:
Er bestaat niks kinderachtigers in dit land dan simpelmannen die uit volle borst roeptoeteren dat die ene soort pils smaakt naar slootwater en dat andere pils dat 99% hetzelfde smaakt godenwater is.
#GENOTquote:Ian White v Darius Labanauskas
Rob Cross v Krzysztof Ratajski
Danny Noppert v Vincent van der Voort
Jose de Sousa v Jonny Clayton
Ik heb ooit daadwerkelijk de proef op de som genomen met een man of 10, 8 soorten pils, 1 iemand die wist wat je inschonk en iedereen moest raden. Alleen Grolsch was goed te herkennen, en in iets mindere mate AH Pils. De enige die meer dan dat wist te herkennen ontpopte zich een paar jaar later tot alcoholist.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 12:17 schreef Mani89 het volgende:
Er bestaat niks kinderachtigers in dit land dan simpelmannen die uit volle borst roeptoeteren dat die ene soort pils smaakt naar slootwater en dat andere pils dat 99% hetzelfde smaakt godenwater is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |