SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
oeeeh die was zo boos he[ afbeelding ][ afbeelding ]
Sywert is boos op iedereenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
Is iedereen weer boos op Sywert?
Ik rook ze net toen ik langs de Chinees liep, maar snel doorgelopenquote:
Nee Sywert is boos op iedereen en gaat dingen doen waarvan hij de risico's niet wil prijsgevenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
Is iedereen weer boos op Sywert?
Net alsof ik er nu ineens WEL belangstelling voor hebquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/film/61(...)-naar-nederland.html
Was te verwachten, nķg een dienst.
Ja, HBO.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof ik er nu ineens WEL belangstelling voor heb![]()
Of heeft deze soms een "onderscheidend aanbod"?
Gotta hoard 'm all, I guess.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
En het leek zo mooi in het begin, Netflix als een soort van Spotify voor films en series zodat je alles met 1 dienst kon kijken. Inmiddels zijn het al 38 diensten waarvan zeker films nog wel eens random van het ene naar het andere platform wisselen. Ga maar weer gewoon blu-ray's kopen denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog steeds een verse stroopwafel, maar die zijn er niet als ik tijd heb om naar een markt te gaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik een loempia, dus ik kijken of die toko op de markt open is: nee.
supermarkt in de diepvriesquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik een loempia, dus ik kijken of die toko op de markt open is: nee.
De markt hier is op zaterdag en maandag. Tussendoor dus afzienquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een verse stroopwafel, maar die zijn er niet als ik tijd heb om naar een markt te gaan.
haha ben je overboord gekukeld kaptein?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
Nat tot op m'n zak. Maar man wat heb ik toch mooi werk
neequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha ben je overboord gekukeld kaptein?
Hier dus zaterdag en woensdag (in ieder geval de markten mét stroopwafel), maar zaterdag is best een eindje uit de buurt en woensdagen ben ik niet voor 17u op de markt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De markt hier is op zaterdag en maandag. Tussendoor dus afzienZaterdag en woensdag was beter geweest.
minder lekker inderdaadquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch anders. Maar daar zal het wel op neerkomen.
Je had toch regenkleding.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
Nat tot op m'n zak. Maar man wat heb ik toch mooi werk
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik rook ze net toen ik langs de Chinees liep, maar snel doorgelopen
Oh, ze zijn een afdeling verder ook echt loempia's aan het etenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij makkelijke Mandy van de snackbar?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het leek zo mooi in het begin, Netflix als een soort van Spotify voor films en series zodat je alles met 1 dienst kon kijken. Inmiddels zijn het al 38 diensten waarvan zeker films nog wel eens random van het ene naar het andere platform wisselen. Ga maar weer gewoon blu-ray's kopen denk ik
Netflix is een soort van woke emodienst geworden. Ben lid maar alleen de kinderen kijken nog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het leek zo mooi in het begin, Netflix als een soort van Spotify voor films en series zodat je alles met 1 dienst kon kijken. Inmiddels zijn het al 38 diensten waarvan zeker films nog wel eens random van het ene naar het andere platform wisselen. Ga maar weer gewoon blu-ray's kopen denk ik
overal loempia's!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, ze zijn een afdeling verder ook echt loempia's aan het eten
Maar zooi.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zo boodschappen doen en ik hou m'n hart vast voor alle rotzooi die ik mee ga nemen.
Dat je denkt, ik ben een rib uit m'n lijf kwijt maar ik heb nog steeds niks te eten vanavond.
Maar snacks enzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zo boodschappen doen en ik hou m'n hart vast voor alle rotzooi die ik mee ga nemen.
Dat je denkt, ik ben een rib uit m'n lijf kwijt maar ik heb nog steeds niks te eten vanavond.
Jep.quote:
Ik ben er ook helemaal uit waar ik meuk het beste kan downloaden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.Al ben ik wel echt te lui geworden om te downloaden.
Maak een lijstje en hou je daaraanquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Denk trouwens dat ik Disney+ momenteel het beste aanbod vind hebben. En Prime had ik toch al vanwege het verzenden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal uit waar ik meuk het beste kan downloaden.
Oh ja ik kan wel even wat vega kipcorns in het crematorium douwen iddquote:
die squid game is niet echt woke hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ad andere kant ook niet echt tijd om te kijken laatste 6
Maanden dus zou het eigenlijk ook niet precies weten
Bah.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
Vanavond eetdate.. Wordt nacho's met chili
Wat is dit voor praktische logica.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maak een lijstje en hou je daaraan
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maak een lijstje en hou je daaraan
Eerst wat eten voordat je daarheen gaat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dit voor praktische logica.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Eerst wat eten voordat je daarheen gaat.
Ik heb dit gekocht -zoekt foto-quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
interessantquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:08 schreef Ama het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)culaas-150g-445861ZK
Geen Jumbo hier gelukkig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:08 schreef Ama het volgende:
33 % vet en 50 % suikerquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:08 schreef Ama het volgende:
Ze hebben ook van die pindarotjes maar dan met pepernoten ipv pinda. Gvd allemaal zo lekker.quote:
Wat een kutwinkel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben ook van die pindarotjes maar dan met pepernoten ipv pinda. Gvd allemaal zo lekker.
Ik tel er toch minstens 10.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Er zitten ook maar zes ballen in dat zakje huehue.
drie meer dan in mijn zak. huehuehuequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Er zitten ook maar zes ballen in dat zakje huehue.
Dat heb ik vorig jaar van de AH (to go) ook gehad en dat was zo lekker.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een kutwinkel.
Ga er van de week wel even naartoe.
Ja, ik heb cavia's.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie zon geur diffusere in huis?
dat is een achttienponder uit de Eerste Wereldoorlog gekkie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets bedoel ik![]()
k wil zoiets met een geurtje
Ja hallo dat komt altijd pas na sinterklaas.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:12 schreef dud0r het volgende:
De AH had nog steeds geen chocolade kerstkransje
Wel van die dingen die er met pasen ook zijn. Maar ik ben verstandig geweest en heb het laten liggen.
En ipv daarvan chocolade gekocht
Nee ik heb zo'n flesje staan waar je stokjes in steekt. Moet wel weer vervangen worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Ik als ik chili con carne op heb.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets bedoel ik![]()
Nee mijn huis ruikt gewoon naar een coffeeshop.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
kut is dat hequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hallo dat komt altijd pas na sinterklaas.moet ik mezelf in 3 weken vol vreten met die dingen want sinterklaastroep mag wel al 3 maanden liggen.
ja die heb ik op toilet staan maar vind i toch niet sterk genoeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik heb zo'n flesje staan waar je stokjes in steekt. Moet wel weer vervangen worden.
Stikt ervan hier en uiteraard heb ik mijn befaamde geurkaarsen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
k na elke maaltijd eigenlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik als ik chili con carne op heb.
Heb ik, vond dat ik dat heel hard nodig had, 4x aangehad ofzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets bedoel ik![]()
en terecht!quote:
geen idee. geurflesje met stokjes ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik op toilet staan maar vind i toch niet sterk genoeg.
hoe heet dat?
Ik heb een bevochtiger waar ik ook geurolie in kan mikken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
NEEquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Kerstkransjes met die zoete meuk erin zijn echt de beste.
Wat is mis met jou.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
NEE
Die platte zonder vulling!
Die met vulling zijn niet te vreten
of gewoon geen chocola maar kerstkransjes van zandkoekjesdeeg, met van die kandijsuiker units erop.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Kerstkransjes met die zoete meuk erin zijn echt de beste.
En waarom zo weinig?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik, vond dat ik dat heel hard nodig had, 4x aangehad ofzo.
er is niet genoeg ruimte op de server om dat uit te schrijvenquote:
jij weetquote:
zijn dat soort geurkaarsen ook?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een bevochtiger waar ik ook geurolie in kan mikken.
In praktijk heb ik waxmelts trouwens.
Da's zo ongeveer wat dud0r beschreef, gaat een klompje was-met-geurtje in een bakje met daaronder een waxinelichtje.quote:
die zie ik altijd in het tuincentrum liggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's zo ongeveer wat dud0r beschreef, gaat een klompje was-met-geurtje in een bakje met daaronder een waxinelichtje.
Waxmelts heb ik ook op de plee, die vond mijn demente vader erg boeiend dus de dag erna heb ik een uurtje of drie kaarsvet zitten krabben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een bevochtiger waar ik ook geurolie in kan mikken.
In praktijk heb ik waxmelts trouwens.
kon je je hele huis er mee vullen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geen idee, was even leuk en toen was de lol er weer af.
Ik heb ook nog deze unit:quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kon je je hele huis er mee vullen?
oh nicequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog deze unit:
[ afbeelding ]
Alleen dus geen geurolie in huis om het te testen.
Mwoah, maar misschien had ik niet de goede olie ofzo had 4 flesjes bij zo'n soort tuinen gehaald.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kon je je hele huis er mee vullen?
Wierook doe ik aan als ik wil dat mijn hele huis wat minder naar wiet stinkt en geurkaarsen heb ik alleen in de woonkamer aan 's avonds.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
ja vind wierook niet zo eigenlijk.
maar ik heb van die bloemen schoonmaak spray van de ah en zoek eigenlijk zoiets
Vond vanmiddag nog een kistje met allemaal wax melts met bekende geurtjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:19 schreef dud0r het volgende:
Heb ook nog ergens zo'n olie ding staan waar je een kaarsje onder moet aansteken. En een wierookhouder ook nog ergens.
#Hippielife
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vond vanmiddag nog een kistje met allemaal wax melts met bekende geurtjes.
Ja, maar een diffuser pompt sowieso vocht in de lucht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nice![]()
das voor het bevochtigen toch? Dat heb ik hier niet nodig
vraag of iemand anders het voor je haaltquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:25 schreef Ama het volgende:
Lidl heeft zaterdag Yankee Candles te koop en ik wil eigenlijk wel 1 maar ja ben niet in de buurt van een Lidl zaterdag.
ah oke. Had ik even niet aangedachtquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar een diffuser pompt sowieso vocht in de lucht.
Dat deed ze eigenlijk al met die postquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
vraag of iemand anders het voor je haalt
Ja ben net begonnen aan mijn zoektocht naar een slachtoffer. Toen met de slippers heb ik wel iemand weten te vinden om ze te halen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
vraag of iemand anders het voor je haalt
Maar zodra kachels aangaan, is wat hogere luchtvochtigheid genereren over het algemeen niet zo'n slecht iets.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah oke. Had ik even niet aangedacht
Ja dan zit ik allang in de trein.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:26 schreef dud0r het volgende:
of vrijdagavond even langs gaan vlak voor sluiting. soms willen ze er dan al liggen of als je het vraagt meegeven
Bied aan dat hij dan de volgende keer zijn schoenen aan mag houdenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:26 schreef Ama het volgende:
Durf mijn vader niet te vragen want die gaat geen dure geurkaars halen denk ik.
's middags langs gaan dan.quote:
ja das ook zo natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar zodra kachels aangaan, is wat hogere luchtvochtigheid genereren over het algemeen niet zo'n slecht iets.
Maar dat doet hij sowieso wel, ook als het kutweer is buiten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bied aan dat hij dan de volgende keer zijn schoenen aan mag houden
Dat ligt er vast 's middags nog niet hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
's middags langs gaan dan.
Even in oplossingen denken niet in problemen
dan was ze niet in de buurt zei zequote:
daarom moet je het ook vragenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ligt er vast 's middags nog niet hoor.
klinkt wel als een goed ietsquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:31 schreef Ama het volgende:
Als het niet lukt is het een teken van god dat ik geen teringdure geurkaarsen moet kopen.
Hier lagen die luxe AH repen met 35%, toch maar eentje meegenomenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:12 schreef dud0r het volgende:
De AH had nog steeds geen chocolade kerstkransje
Wel van die dingen die er met pasen ook zijn. Maar ik ben verstandig geweest en heb het laten liggen.
En ipv daarvan chocolade gekocht
Ja heb in de werkapp gevraagd of iemand toch heen gaat en naja meer moeite ga ik ook niet doen.quote:
Sinterklaastroep is dan ook wel oneindig keer beter dan kerstmeuk. Pepernoten en chocoladekruidnotenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hallo dat komt altijd pas na sinterklaas.moet ik mezelf in 3 weken vol vreten met die dingen want sinterklaastroep mag wel al 3 maanden liggen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag van mezelf altijd pas kruidnoten als die ouwe in het land is, maar denk dat ik daar dit jaar eens schijt aan ga hebben.
Nee andersom juist. Kerstvreten is 10x beter.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinterklaastroep is dan ook wel oneindig keer beter dan kerstmeuk. Pepernoten en chocoladekruidnoten
Ik ben nooit in de buurt van een Lidlquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik ben zaterdag niet in de buurt van een Lidl.
Vorig jaar had ik geloof ik met macadamia, mokka is ook altijd lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze dit jaar weer de chocoladeletters met stukjes pinda bij de AH?
welke zijn dat? ik heb ook zo'n luxe meegenomen die in de aanbieding was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier lagen die luxe AH repen met 35%, toch maar eentje meegenomen
goed bezigquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb in de werkapp gevraagd of iemand toch heen gaat en naja meer moeite ga ik ook niet doen.
klinkt allemaal lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:33 schreef Ama het volgende:
Ohja heb nog een saucijzenbroodje van werk.Even oven aangooien. Snert ontdooien gaat niet zo rap hmm.
oneensquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinterklaastroep is dan ook wel oneindig keer beter dan kerstmeuk. Pepernoten en chocoladekruidnoten
jij weetquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee andersom juist. Kerstvreten is 10x beter.
Enige wat echt lekker is van sinterklaas is gevulde speculaasquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:34 schreef Ama het volgende:
Kerstkoekjes, kerstchocolaatjes alles. Bij sinterklaas valt het allemaal toch een beetje tegen.
heb ze wel gezien met hazelnoten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze dit jaar weer de chocoladeletters met stukjes pinda bij de AH?
Ik zie ze dit jaar niet op de website staan, wel met kletskop.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik geloof ik met macadamia, mokka is ook altijd lekker
Deze was het geloof ik https://www.ah.nl/product(...)amia-cashew-rozijnenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:38 schreef dud0r het volgende:
welke zijn dat? ik heb ook zo'n luxe meegenomen die in de aanbieding was.
quote:
En dan nog zijn er mensen die zeggen dat sinterklaaszooi lekkerder is.quote:
Kan ook zijn dat ik die toen van de hema, kruidvat of de makro ofzo hadquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie ze dit jaar niet op de website staan, wel met kletskop.
noicequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze was het geloof ik https://www.ah.nl/product(...)amia-cashew-rozijnen
die snappen het nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
En dan nog zijn er mensen die zeggen dat sinterklaaszooi lekkerder is.
Ja omdat dat zo isquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
En dan nog zijn er mensen die zeggen dat sinterklaaszooi lekkerder is.
Ja hier lag heel het schap met die grote Delicata repen met 35% korting, dus moest nog gaan twijfelen ookquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Pootje eraf![]()
https://www.ed.nl/binnenl(...)eamputeerd~a3f592d1/
gewoon allemaal meenemenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier lag heel het schap met die grote Delicata repen met 35% korting, dus moest nog gaan twijfelen ook
ik heb je gevonden!quote:
Sinaasappel in chocoladequote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:45 schreef Ama het volgende:
2 dingen die ik echt smerig vind in chocolade:
- Sinaasappel
- Mint
gelukkig is dit mijn chocola en niet de jouwequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet geen rozijnen in m'n chocola
Ik probeer juist om niet meer #viesdik te wordenquote:
sinaasappel er in is verrukkelijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:45 schreef Ama het volgende:
- Sinaasappel
- Mint
Mint vind ik dan weer wel lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:45 schreef Ama het volgende:
- Sinaasappel
- Mint
kan straks toch niet meer als stalen buikspieren er in gezet zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer juist om niet meer #viesdik te worden
Ik ben er nog niet over uit welke van de 2 het smerigste is maar denk dat ze een plek 1 delen.quote:
smaakt prima hoorquote:
After Aidsquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mint vind ik dan weer wel lekkerafter eight
![]()
mintquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit welke van de 2 het smerigste is maar denk dat ze een plek 1 delen.
Ja dat is dan mijn buik, in de rest van mijn lijf nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan straks toch niet meer als stalen buikspieren er in gezet zijn
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook nog een tablet Lindt lemon & ginger liggen. Kom maar haten allen.
In vind fruit in combinatie sowieso altijd een slecht idee, net als fruit met ijs. Terwijl gewoon vers vrijwel elk fruit lekker isquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook nog een tablet Lindt lemon & ginger liggen. Kom maar haten allen.
vrouwen kijken toch alleen maar naar je buikspierenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is dan mijn buik, in de rest van mijn lijf niet
bon bon blocquote:
Bonbon Blocquote:
dat is wel een beetje het nadeel van die dingen jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bonbon BlocEcht al jaren niet meer op, waarschijnlijk omdat dan gelijk het hele pak in 1 keer opgaat
Niet eens naar mijn persoonlijkheidquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
vrouwen kijken toch alleen maar naar je buikspieren
pizza hawaii vanavond dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In vind fruit in combinatie sowieso altijd een slecht idee, net als fruit met ijs. Terwijl gewoon vers vrijwel elk fruit lekker is
alleen degene die op buda z'n datingsite zittenquote:
Het duurde even maar daar ben je dan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Chocolade is voor instabiele en ongelukkige vrouwen en mannen met oestrogeen, echte mannen worden blij van een bloederig stuk dood beest.
Ik heb meestal een bloederig stuk dood beest en dan na de maaltijd een kopje groene thee met chocoladequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Chocolade is voor instabiele en ongelukkige vrouwen en mannen met oestrogeen, echte mannen worden blij van een bloederig stuk dood beest.
Dank u professor. Leuke rubriekquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar die wonen in Nairobi en Venezuela enzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen degene die op buda z'n datingsite zitten
en duitsland en belgiequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die wonen in Nairobi en Venezuela enzo
crypto-nicht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb meestal een bloederig stuk dood beest en dan na de maaltijd een kopje groene thee met chocolade
Een hele buik wel danquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past zo moeilijk in een droge preut.
En als ik een instabiel, bloederig beest ben?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Warm fruitquote:
die 5-7 dagen per maand dat je bloed en niet doodgaat is wel verdachtquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als ik een instabiel, bloederig beest ben?
quote:
Dan komt US je opetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kun je zo'n dating app niet op Oekraīne zetten, daar vind je nog vrouwen van drie punten meer dan dat je hier kunt krijgen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die wonen in Nairobi en Venezuela enzo
Dit trekt me wel aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja heb weinig interesse in Gerda met de galmende greppelquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik ken wel wat vierbaans-snelwegen
lekker man. een warme appelbol of appelflapquote:
Dat valt meequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar bal, nog even over die flesjes geurolie: ze zijn niet heel goedkoop, maar meer dan een paar druppels in een volle diffuser gebruik je ook niet.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker man. een warme appelbol of appelflap
Vuist erbij en alles is weer pais en vreequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb weinig interesse in Gerda met de galmende greppel
ja he.quote:
Heb ik toch liever koudquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik toch liever koudIJskoude appeltaart
Ga er zo een in de oven schuivenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee moet wel ontdooid zijn en gewoon versequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij haalt er eentje uit de vriezer en eet die gewoon zo op zeker
Waarom niet rennenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
gauw nog even een rondje buitenHeb pas 904 stappen
Over een kwartiertje gaat het regenen
en warm. met een stapel slagroom erbijquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee moet wel ontdooid zijn en gewoon verse
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
en warm. met een stapel slagroom erbij
of als je achterna gezeten wordt door zombies en/of weerwolvenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Rennen doe je alleen als je ergens bijna te laat bent.
beetje kaneel over de slagroomquote:
Nee ook geen slagroomquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
en warm. met een stapel slagroom erbij
Is mij gelukkig nog nooit overkomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
of als je achterna gezeten wordt door zombies en/of weerwolven
Of een hongerige balquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
of als je achterna gezeten wordt door zombies en/of weerwolven
Checkquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:50 schreef UitStraling het volgende:
quote:
#altijdreadyquote:
dat heb ik nog niet zien gebeurenquote:
beker warme chocolademelk erbij. gemaakt van gesmolten stukken chocolade.quote:
je moet 't ook niet op een kut spuiten.. Gaat heel erg naar zure melk ruikenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:03 schreef LTVDK het volgende:
Slagroom vind ik een beetje overrated, is eigenlijk alleen lekker op warme chocolademelk
Normale meisjes kunnen niet hard rennen, dan klotsen de knietjes tegen elkaar en raken de heupbotten uit de kom.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
#altijdready
[..]
dat heb ik nog niet zien gebeuren
[..]
beker warme chocolademelk erbij. gemaakt van gesmolten stukken chocolade.
op de tepels is beterquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet 't ook niet op een kut spuiten.. Gaat heel erg naar zure melk ruiken
Ligt aan de slagroom. Uit zo'n spuitbus vind ik het niet lekker, maar zelfgemaakt of van die opgeklopte in zo'n bakjequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:03 schreef LTVDK het volgende:
Slagroom vind ik een beetje overrated, is eigenlijk alleen lekker op warme chocolademelk
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale meisjes kunnen niet hard rennen, dan klotsen de knietjes tegen elkaar en raken de heupbotten uit de kom.
Nee joh, hoogstens wat schuurplekken op de dijbenen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale meisjes kunnen niet hard rennen, dan klotsen de knietjes tegen elkaar en raken de heupbotten uit de kom.
zelfgemaaktequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt aan de slagroom. Uit zo'n spuitbus vind ik het niet lekker, maar zelfgemaakt of van die opgeklopte in zo'n bakje![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
zelfgemaakte
of gewoon ongeklopt zo uit het pak drinken
[..]
zelfgemaakte
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt nogal wat.
9,58 s Usain Bolt
10,49 Florence Griffith-Joyner
Het ging toch over normaal?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt nogal wat.
9,58 Usain Bolt
10,49 Florence Griffith-Joyner
doe je dat nooitquote:
is lekker doequote:
maar eens. is lekkerquote:
Ik zet veel dingen gewoon direct aan de mond, maar ongeklopte slagroom?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand, oke jij nu, die dat doet.
Ik pas.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
is lekker doe
[..]
maar eens. is lekker
huehuehuequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet veel dingen gewoon direct aan de mond,
groetjes terugquote:
Even een snelle gok, 3500kcal?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:08 schreef Ama het volgende:
Ik lees net wat The Rock eet op een dag: https://www.gewoonvoorhem.nl/wat-eet-dwayne-the-rock-johnson/
@kwiwi, dit wil Gergi ook welquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lekkerensimpel.com/pompoen-brownie/
huehuequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet veel dingen gewoon direct aan de mond
Hoe zouden zijn gerries zijn?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:08 schreef Ama het volgende:
Ik lees net wat The Rock eet op een dag: https://www.gewoonvoorhem.nl/wat-eet-dwayne-the-rock-johnson/
Sowieso een flinke lijst maar ik geloof het wel, heb wel eens eerder zoiets gelezen. Het is natuurlijk een beer van een vent.quote:
dat is de helft van wat eddie hall at in z'n topperiodequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |