SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
oeeeh die was zo boos he[ afbeelding ][ afbeelding ]
Sywert is boos op iedereenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
Is iedereen weer boos op Sywert?
Ik rook ze net toen ik langs de Chinees liep, maar snel doorgelopenquote:
Nee Sywert is boos op iedereen en gaat dingen doen waarvan hij de risico's niet wil prijsgevenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
Is iedereen weer boos op Sywert?
Net alsof ik er nu ineens WEL belangstelling voor hebquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/film/61(...)-naar-nederland.html
Was te verwachten, nķg een dienst.
Ja, HBO.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof ik er nu ineens WEL belangstelling voor heb![]()
Of heeft deze soms een "onderscheidend aanbod"?
Gotta hoard 'm all, I guess.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
En het leek zo mooi in het begin, Netflix als een soort van Spotify voor films en series zodat je alles met 1 dienst kon kijken. Inmiddels zijn het al 38 diensten waarvan zeker films nog wel eens random van het ene naar het andere platform wisselen. Ga maar weer gewoon blu-ray's kopen denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog steeds een verse stroopwafel, maar die zijn er niet als ik tijd heb om naar een markt te gaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik een loempia, dus ik kijken of die toko op de markt open is: nee.
supermarkt in de diepvriesquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik een loempia, dus ik kijken of die toko op de markt open is: nee.
De markt hier is op zaterdag en maandag. Tussendoor dus afzienquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een verse stroopwafel, maar die zijn er niet als ik tijd heb om naar een markt te gaan.
haha ben je overboord gekukeld kaptein?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
Nat tot op m'n zak. Maar man wat heb ik toch mooi werk
neequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha ben je overboord gekukeld kaptein?
Hier dus zaterdag en woensdag (in ieder geval de markten mét stroopwafel), maar zaterdag is best een eindje uit de buurt en woensdagen ben ik niet voor 17u op de markt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De markt hier is op zaterdag en maandag. Tussendoor dus afzienZaterdag en woensdag was beter geweest.
minder lekker inderdaadquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch anders. Maar daar zal het wel op neerkomen.
Je had toch regenkleding.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
Nat tot op m'n zak. Maar man wat heb ik toch mooi werk
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik rook ze net toen ik langs de Chinees liep, maar snel doorgelopen
Oh, ze zijn een afdeling verder ook echt loempia's aan het etenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij makkelijke Mandy van de snackbar?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het leek zo mooi in het begin, Netflix als een soort van Spotify voor films en series zodat je alles met 1 dienst kon kijken. Inmiddels zijn het al 38 diensten waarvan zeker films nog wel eens random van het ene naar het andere platform wisselen. Ga maar weer gewoon blu-ray's kopen denk ik
Netflix is een soort van woke emodienst geworden. Ben lid maar alleen de kinderen kijken nog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het leek zo mooi in het begin, Netflix als een soort van Spotify voor films en series zodat je alles met 1 dienst kon kijken. Inmiddels zijn het al 38 diensten waarvan zeker films nog wel eens random van het ene naar het andere platform wisselen. Ga maar weer gewoon blu-ray's kopen denk ik
overal loempia's!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, ze zijn een afdeling verder ook echt loempia's aan het eten
Maar zooi.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zo boodschappen doen en ik hou m'n hart vast voor alle rotzooi die ik mee ga nemen.
Dat je denkt, ik ben een rib uit m'n lijf kwijt maar ik heb nog steeds niks te eten vanavond.
Maar snacks enzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zo boodschappen doen en ik hou m'n hart vast voor alle rotzooi die ik mee ga nemen.
Dat je denkt, ik ben een rib uit m'n lijf kwijt maar ik heb nog steeds niks te eten vanavond.
Jep.quote:
Ik ben er ook helemaal uit waar ik meuk het beste kan downloaden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.Al ben ik wel echt te lui geworden om te downloaden.
Maak een lijstje en hou je daaraanquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Denk trouwens dat ik Disney+ momenteel het beste aanbod vind hebben. En Prime had ik toch al vanwege het verzenden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal uit waar ik meuk het beste kan downloaden.
Oh ja ik kan wel even wat vega kipcorns in het crematorium douwen iddquote:
die squid game is niet echt woke hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ad andere kant ook niet echt tijd om te kijken laatste 6
Maanden dus zou het eigenlijk ook niet precies weten
Bah.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
Vanavond eetdate.. Wordt nacho's met chili
Wat is dit voor praktische logica.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maak een lijstje en hou je daaraan
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maak een lijstje en hou je daaraan
Eerst wat eten voordat je daarheen gaat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dit voor praktische logica.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Eerst wat eten voordat je daarheen gaat.
Ik heb dit gekocht -zoekt foto-quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
interessantquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:08 schreef Ama het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)culaas-150g-445861ZK
Geen Jumbo hier gelukkig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:08 schreef Ama het volgende:
33 % vet en 50 % suikerquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:08 schreef Ama het volgende:
Ze hebben ook van die pindarotjes maar dan met pepernoten ipv pinda. Gvd allemaal zo lekker.quote:
Wat een kutwinkel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben ook van die pindarotjes maar dan met pepernoten ipv pinda. Gvd allemaal zo lekker.
Ik tel er toch minstens 10.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Er zitten ook maar zes ballen in dat zakje huehue.
drie meer dan in mijn zak. huehuehuequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Er zitten ook maar zes ballen in dat zakje huehue.
Dat heb ik vorig jaar van de AH (to go) ook gehad en dat was zo lekker.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een kutwinkel.
Ga er van de week wel even naartoe.
Ja, ik heb cavia's.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie zon geur diffusere in huis?
dat is een achttienponder uit de Eerste Wereldoorlog gekkie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets bedoel ik![]()
k wil zoiets met een geurtje
Ja hallo dat komt altijd pas na sinterklaas.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:12 schreef dud0r het volgende:
De AH had nog steeds geen chocolade kerstkransje
Wel van die dingen die er met pasen ook zijn. Maar ik ben verstandig geweest en heb het laten liggen.
En ipv daarvan chocolade gekocht
Nee ik heb zo'n flesje staan waar je stokjes in steekt. Moet wel weer vervangen worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Ik als ik chili con carne op heb.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets bedoel ik![]()
Nee mijn huis ruikt gewoon naar een coffeeshop.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
kut is dat hequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hallo dat komt altijd pas na sinterklaas.moet ik mezelf in 3 weken vol vreten met die dingen want sinterklaastroep mag wel al 3 maanden liggen.
ja die heb ik op toilet staan maar vind i toch niet sterk genoeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik heb zo'n flesje staan waar je stokjes in steekt. Moet wel weer vervangen worden.
Stikt ervan hier en uiteraard heb ik mijn befaamde geurkaarsen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
k na elke maaltijd eigenlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik als ik chili con carne op heb.
Heb ik, vond dat ik dat heel hard nodig had, 4x aangehad ofzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets bedoel ik![]()
en terecht!quote:
geen idee. geurflesje met stokjes ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik op toilet staan maar vind i toch niet sterk genoeg.
hoe heet dat?
Ik heb een bevochtiger waar ik ook geurolie in kan mikken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |