abonnement Unibet Coolblue
pi_201771749
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Kost geen reet? :D Bij Netflix kost ze dat gewoon 3.000-3.500 euro per maand per ondertitelaar. Bron Netflix zelf :) Kost klauwen met geld als je ziet dat ze voor al die pulp ook ondertitelaars nodig hebben.
Dat is voor een bedrijf als Netflix natuurlijk peanuts die horen ook kwaliteit te leveren.
pi_202094016
De televisieserie "The Garcias" zou enkele maanden geleden het filmen voltooid hebben. 10 afleveringen worden momenteel gemonteerd. Bijna alle originele hoofdrolspelers (waaronder Carlos Lacamara en Ada Maris, bekend van de serie "Nurses") zijn weer te zien alsmede enkele nieuwe acteurs. Uitgaande van de reguliere tijdsperiode tussen postproductie en uitzending is de schatting dat HBO Max de serie vanaf het najaar van 2022 gaat uitzenden.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_202529980
Deze maand voor het laatst bij Ziggo, die net doen alsof ze alles vernieuwd hebben ipvd dat er een verarming is. Met fantastische premium films zoals the Godfather, die slecht 8 keer per jaar op TV is.

Ondertussen las ik geruchten dat HBO Max een euro of 8 à 9 gaat kosten en dat er korte tijd films worden uitgezonden die in de bios komen,. Nou heb ik de goede HBO dingen wel gezien, en voor dat bedrag ben ik niet snel over te halen. Maar we zullen zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door NoCigar op 09-12-2021 14:44:32 ]
anonieme razernist
pi_202534061
Naar verluid komt "The Garcias" in voorjaar 2022 al naar HBO Max.

Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  Admin donderdag 9 december 2021 @ 08:00:42 #55
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_202534718
quote:
Op woensdag 8 december 2021 @ 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Deze maand voor het laatst bij Ziggo, die net doen alsof ze alles vernieuwd hebben ipvd dat er een verarming is.
Ja, ze lijken de plank een beetje mis te slaan, af en toe. :D
quote:
Ondertussen las ik geruchten dat HBO Max een euro of 8 à 9 gaat kosten en dat er korte tijd films worden uitgezonden die in de bios komen,.
In de VS kun je het ook krijgen vanaf een tientje, dus dat zou niet gek zijn. Hoe recent zijn die geruchten? Warner Bros. (eigenaar van HBO Max) heeft voor 2021 het beleid gevoerd dat hun films in de bioscoop én beperkt op HBO Max staan, vervolgens weer verdwijnen van Max en pas ergens na het bioscoopwindow weer op Max terugkomen.

Dit was vanwege de pandemie en bioscoopsluitingen; hoe dat in 2022 gaat is mij eigenlijk nog niet bekend.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_202534908
quote:
2s.gif Op woensdag 8 december 2021 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Ondertussen las ik geruchten dat HBO Max een euro of 8 à 9 gaat kosten en dat er korte tijd films worden uitgezonden die in de bios komen,.
Introductieprijs zal dat wel ongeveer zijn, maar ik verwacht uiteindelijk minimaal 12 euro (ongeveer wat ze nu in Zweden betalen).
In de VS ligt het tussen de 10 tot 15 dollar meen ik, maar dat is lastiger te vergelijken met dollar-euro-conversie en ontbreken van BTW in de prijs.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 9 december 2021 @ 11:26:43 #57
335263 freaky40
pi_202536445
Neem wel een proefabbo, kan ik de serie Vinyl eindelijk eens kijken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202576358
HBO max
Netflix
Disney plus
Belgisch "streamz"
"Youtube premium"

Word stilletjes aan enorm duur.
pi_202576388
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 01:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
HBO max
Netflix
Disney plus
Belgisch "streamz"
"Youtube premium"

Word stilletjes aan enorm duur.
Ja, eigenlijk zou je elke maand waarin je niks kijkt
moeten opzeggen. Boekenclubs rekenden daar vroeger al op dat weinig mensen daar echt de moeite voor nemen. Amazon Prime vind ik niet erg (goedkoop) maar Netflix had ik best een aantal maanden kunnen opzeggen, maar ja.
anonieme razernist
pi_202576515
De officiele website van The Garcias:

https://www.facebook.com/thegarciastv

Vanaf voorjaar 2022 te zien bij HBO Max.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_202576941
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2021 08:33 schreef Aether het volgende:

[..]
Introductieprijs zal dat wel ongeveer zijn, maar ik verwacht uiteindelijk minimaal 12 euro (ongeveer wat ze nu in Zweden betalen).
In de VS ligt het tussen de 10 tot 15 dollar meen ik, maar dat is lastiger te vergelijken met dollar-euro-conversie en ontbreken van BTW in de prijs.
In de scandinavische landen heeft HBO bij introductie, afgelopen oktober, een levenslang abonnement geïntroduceerd: een permanent laag (lager) bedrag betalen, gedurende de looptijd van je (1e) abonnement.
Hopelijk gaan ze dit in Nederland ook aanbieden.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  vrijdag 7 januari 2022 @ 16:16:47 #62
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_203080377
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 01:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
HBO max
Netflix
Disney plus
Belgisch "streamz"
"Youtube premium"

Word stilletjes aan enorm duur.
Amazon prime
Video land
Ziggo :')

Kan iemand uitrekenen wat dat samen per maand kost? 8)7 Vind het niets al die versplintering, al is een ruimere keuze nooit mis. We kunnen zeggen Netflix NL heeft een probleem want vind Netflix maar een beetje matig de laatste tijd en al die series krijg ze eigenlijk maar weinig uit gekeken op the 100 na dan maar dat terzijde.
pi_203080493
Weer een streaming dienst erbij, een abonnement op nieuwsgroepen is goedkoper en je hebt keuze uit alle streamingdiensten
pi_203126830
Weer wat nieuws, wat eigenlijk geen nieuws is :P :

'HBO Max komt mogelijk eind februari al naar Nederland'

quote:
HBO Max maakt zich klaar voor de rollout in ons land en daar hoort natuurlijk ook een Nederlandstalige klantenservice bij. De streamingdienst is dan ook op zoek naar medewerkers om problemen bij klanten op te lossen en heeft daarvoor een sollicitatie opgezet. Daarbij wordt belangrijke data genoemd.

GJ Kooijman is het namelijk opgevallen dat de betaalde training duurt van 7 februari tot en met 18 februari, zo laat hij weten op Twitter. Het lijkt er dus op dat de laatste puntjes op de i worden gezet, voordat HBO Max eind februari gelanceerd kan worden in Nederland.

Dat komt ook overeen met eerdere geruchten, waarbij de verwachte lancering werd gezet op eind februari of begin maart. Als de indicatie klopt, dan hoeven we dus nog maar anderhalve maand te wachten voordat we kunnen genieten HBO Max.
Zou leuk zijn als dit klopt :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_203187398
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Kost geen reet? :D Bij Netflix kost ze dat gewoon 3.000-3.500 euro per maand per ondertitelaar. Bron Netflix zelf :) Kost klauwen met geld als je ziet dat ze voor al die pulp ook ondertitelaars nodig hebben.
Hoe kom je bij die bedragen? Ondertitelaars worden betaald per ondertitelde programmaminuut.

Netflix geeft bijzonder weinig om goede ondertiteling (ook al beweren ze zelf van wel).
De tarieven zijn erg laag en er worden Engelse templates gebruikt om ondertitels voor alle talen te massaproduceren, ook voor series in andere talen dan Engels. Die templates zijn erg slecht, met erg korte titels waar langere Nederlandse zinnen niet in passen.

Met als gevolg dat voornamelijk vertalers zonder ondertitelachtergrond werkzaam zijn; ze hoeven alleen maar over het Engels heen te typen en houden zelden rekening met technische aspecten als leestijd en spotting.
Ze hoeven zelfs de brontaal niet te spreken, waardoor nuances in ondertitels van bijvoorbeeld het Koreaanse Squid Game (je/u, respectvormen; in de Engelse template is het altijd "you") verloren gaan.

De laatste tijd wordt er zelfs gebruikmaakt van machinevertalingen om de kosten nog verder te drukken.
Zulke AI's hebben natuurlijk al helemaal geen besef van context van beeld en geluid.

Echte ondertitelaars, die zelf de ondertitels maken volgens Nederlandse richtlijnen en de brontaal spreken en zo zelfs de kleinste nuances kunnen overbrengen, vindt Netflix te duur.

Totale waanzin natuurlijk, miljoenen uitgeven aan een productie en dan zo goedkoop mogelijk uit willen zijn qua ondertiteling.
Goede ondertiteling kan een slechte productie misschien niet beter maken, maar slechte ondertiteling vergalt zelfs bij de beste films en series het kijkplezier.
pi_203187460
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:38 schreef Dven het volgende:

[..]
Dat is iets dat me sowieso bij veel streamingdiensten irriteert. Huur eens wat goede ondertitelaars in, kost geen reet :{
Het lijkt erop dat HBO Max in zee gaat met een respectabel ondertitelbureau, net zoals bij Ziggo.
Ook weer niet directe topfreelancers, maar beter dan de Amerikaanse massa-beunhazerij zoals bij Netflix, Prime Video, Disney+, StarzPlay, etc.
pi_203188045
quote:
6s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:39 schreef KillerBee4ever het volgende:
Weer wat nieuws, wat eigenlijk geen nieuws is :P :

'HBO Max komt mogelijk eind februari al naar Nederland'
[..]
Zou leuk zijn als dit klopt :)
I hope so!!
pi_203197775
Gaat HBO Max ook hun hele criterion collectie openstellen?
pi_203198090
https://bleedingcool.com/(...)ion-movie-selection/

In Amerika zo te lezen wel, maar er wordt niet echt ruchtbaarheid aan gegeven, volgens dit nieuwsitem.
Of hetzelfde gebeurd in Europa / Nederland, is afwachten.
En anders straks gewoon zelf even checken, door middel van een proefabonnement of 1 maand uitproberen.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Admin dinsdag 1 februari 2022 @ 09:25:59 #70
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_203455119
HBO Max lanceert op 8 maart.

Er zijn nog geen prijzen bekend.

Persbericht:
quote:
Amsterdam, 1 februari 2022 - HBO Max, de premium streamingdienst van WarnerMedia, is vanaf 8 maart 2022 in Nederland beschikbaar, dat is vandaag bekend gemaakt. HBO Max biedt een breed scala aan hoogstaand entertainment van wereldberoemde merken, waaronder Warner Bros., HBO, DC, Cartoon Network, Max Originals en nog veel meer.  De abonnementsprijs wordt dichter bij de lancering bekend gemaakt.

Christina Sulebakk, General Manager HBO Max EMEA: "HBO Max is een nieuwe streamingervaring met het allerbeste entertainment, films, originele series en kinderprogrammering van onder andere Warner Bros., HBO, DC, Cartoon Network, Max Originals en meer. Het is onze ambitie om het platform beschikbaar te maken in heel Europa en daarbuiten en we zijn dan ook enorm verheugd te kunnen melden dat HBO Max op 8 maart a.s. in Nederland zal lanceren."

HBO Max brengt nieuwe en iconische series en films van Warner Bros., HBO, DC, Cartoon Network en Max Originals voor de eerste keer samen op één plek. Warner Bros. films zoals Dune, Godzilla vs. Kong, The Suicide Squad, Space Jam: New Legacy en Tom and Jerry vinden hun thuis bij HBO Max. Warner Bros. titels die in de toekomst in de bioscoop zullen verschijnen, zullen al 45 dagen na bioscooprelease op het platform te zien zijn.

Kwaliteitscontent van HBO bestaat uit o.a. Game of Thrones, The Sopranos, Succession, Scenes from a Marriage, Mare of Easttown, The Undoing, Sex and the City, Westworld (dit jaar verschijnt seizoen 4) en Euphoria (incl. seizoen 2). Ook zal The Gilded Age, de nieuwe serie van Julian Fellowes (Downton Abbey) beschikbaar zijn en verschijnt later dit jaar de Game of Thrones prequel House of the Dragon op HBO Max.

Nieuwe Max Originals zijn o.a. And Just Like That... (het nieuwe hoofdstuk van Sex and The City), Peacemaker (een spinoff van The Suicide Squad met John Cena), Raised by Wolves seizoen 2 (van uitvoerend producent Ridley Scott), en Sex Lives of College Girls (geschreven door Mindy Kaling). Daarnaast zijn succesvolle Max Originals zoals Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts, The Flight Attendant (met dit jaar een tweede seizoen) en Gossip Girl ook beschikbaar.

Europese Max Originals die op het platform zullen verschijnen zijn o.a. Todo Lo Otro, Kamikaze, Lust, Ruxx, The Thaw, The Informant en Garcia! Ook is er reality entertainment zoals Expecting Amy, Finding Magic Mike en Selena + Chef (een kookprogramma met Selena Gomez).

Kids content bestaat uit o.a. Teen Titans Go!, The Amazing World of Gumball, Looney Tunes Cartoons en The Powerpuff Girls.*

Johannes Larcher, Head of HBO Max International: "De mondiale uitrol van HBO Max gaat gestaag door nu we het platform in 15 Europese landen introduceren. Dit brengt ons tot een totaal van 61 landen wereldwijd. Onze strategie is om onze service over de hele wereld direct-to-consumer beschikbaar te maken. Dit in combinatie met onze geliefde content, zal ons de schaalvergroting geven die nodig is om één van de grootste streamingdiensten ter wereld te worden."

HBO Max zal beschikbaar zijn via de voornaamste apparaten en platformen, waaronder smart TV's (Samsung, LG en Android TV(TM)), via streamingapparaten (Apple TV 4K en Google Chromecast(TM)), game consoles (PlayStation®5, PlayStation®4, Xbox One en Xbox Series X|S) mobiele telefoons en tablets (iPhone, iPad, iPod Touch en Android(TM)), en online via http://www.hbomax.com.

Betaling is mogelijk via de grote providers (iDEAL, VISA, Mastercard, PayPal) en via in-app aankoop (Apple App Store, Google Play Store en Samsung Checkout).

HBO Max is momenteel beschikbaar in 46 landen in Noord- en Zuid-Amerika en Europa. Dit aantal stijgt op 8 maart a.s. naar 61, wanneer HBO Max in nog eens 15 Europese landen wordt gelanceerd. HBO Max wordt gefaseerd wereldwijd beschikbaar gemaakt en zal later dit jaar uitbreiden naar nog eens zes Europese landen, waaronder Griekenland en Turkije.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_203455557
Hoop dat ze dan wat meer aandacht aan hun app gaan besteden. De Apple TV app is extreem buggy en laggy.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin dinsdag 1 februari 2022 @ 10:03:46 #72
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_203455591
Dat zal gewoon dezelfde app zijn die ook in andere landen wordt gebruikt, neem ik aan?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 11:19:06 #73
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203456583
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 10:03 schreef Breuls het volgende:
Dat zal gewoon dezelfde app zijn die ook in andere landen wordt gebruikt, neem ik aan?
Is het tijd om alvast een HBO Max reeks te starten.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 12:20:39 #74
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203457466
Ik vind het lastig dat ze altijd zo geheimzinnig doen over wat erop komt te staan.

Heb nu net 1 seizoen van E.R kunnen kijken (late to the party I know) maar dat is sinds gister van Prime af. Warner heeft de rechten dus ik wil graag weten of ik dat op HBO Max kan kijken....
  dinsdag 1 februari 2022 @ 13:06:33 #75
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203458165
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:25 schreef Breuls het volgende:
HBO Max lanceert op 8 maart.

Er zijn nog geen prijzen bekend.

Persbericht:
[..]

Gaat er hier zeker komen ^O^ Vierde streaming service al (Disney+, Netflix, Apple+), maar ach.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 13:11:32 #76
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203458239
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 12:20 schreef Gunner het volgende:
Ik vind het lastig dat ze altijd zo geheimzinnig doen over wat erop komt te staan.

Heb nu net 1 seizoen van E.R kunnen kijken (late to the party I know) maar dat is sinds gister van Prime af. Warner heeft de rechten dus ik wil graag weten of ik dat op HBO Max kan kijken....
Staat die er in het buitenland wel op? Waar de service al beschikbaar is? Het is een vrij populaire serie, je zou verwachten van wel. Ik hoop het in ieder geval. Net als oude WB series zoals Everwood.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Admin dinsdag 1 februari 2022 @ 13:38:13 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_203458556
quote:
Op dinsdag 1 februari 2022 @ 11:19 schreef KingRadler het volgende:

[..]


Is het tijd om alvast een HBO Max reeks te starten.
Dat kan wellicht als deze vol is. Tenzij je denkt "nee ik wil nu allemaal dingen uit het aanbod bespreken en dat gaat hier een beetje offtopic". Dan zou je alvast kunnen afsplitsen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 1 februari 2022 @ 13:39:56 #78
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_203458579
quote:
Op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]


Gaat er hier zeker komen ^O^ Vierde streaming service al (Disney+, Netflix, Apple+), maar ach.
Vijfde, voor mij (de drie die je noemt, plus Prime). Maar ik had Ziggo M&S vanwege HBO, en dat is op dit moment de vijfde, dus misschien ga ik daar wat aan doen. Ik weet dat Ziggo met Showtime/Paramount gaat werken, maar je kunt niet alles hebben. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 13:54:34 #79
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203458750
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 13:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Staat die er in het buitenland wel op? Waar de service al beschikbaar is?
Dat is ook niet echt transparant. Zonder account kan je dat bijna nergens zien ook niet bij Netflix etc etc. Heb via VPN even gekeken bij de Spaanse HBO maar ook daar zie je (zonder account) maar een paar beeldjes van een select aanbod.
  Admin dinsdag 1 februari 2022 @ 14:04:05 #80
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_203458828
Volgens JustWatch is E.R. in de VS bij HBO Max te zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 15:02:23 #81
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203459407
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:04 schreef Breuls het volgende:
Volgens JustWatch is E.R. in de VS bij HBO Max te zien.
Thanks. Ik zie bij diverse andere landen nog te zien dat het bij Amazon Prime te zien is dat contract loopt dan denk ik nog. Alleen dat het in de VS wel te zien is maakt me nog niet gerust over Europa.
pi_203459440
Er is me al een ding opgevallen: op Twitter zie ik ook HBO Max launch berichten van andere EU landen, ook op 8 maart a.s.. Ook bij hen zie je het overzichtsplaatje met veel herkenbare HBO characters uit div. films en series, maar je ziet verschillen in dit plaatje tussen de landen onderling.

Zo kan ik hier nu al uit opmaken dat bijv. The Matrix films (nog) niet gelijk in Nederland uitkomen, maar wel in andere EU landen. Het is goed mogelijk dat we niet heel lang op deze films hoeven wachten, maar voor nu ziet het er naar uit dat deze er niet bij zitten bij de launch op 8 maart.

Ik zou zeggen, kijk eens op Twitter, en zoek de verschillen :)

[edit]The Matrix films staan zo te zien nog op Prime Video, dus dat verklaart het... afwachten tot de licenties hiervan verlopen.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Admin dinsdag 1 februari 2022 @ 15:09:00 #83
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_203459457
Haha, scherp hoor. :P

Maar dat kan ik me goed voorstellen; er zijn natuurlijk allemaal losse afspraken om bepaalde titels in bepaalde landen bij andere uitgevers te tonen. De Matrix-films kunnen wij bijvoorbeeld momenteel bij Prime kijken (en ik heb ze zelf vorig jaar bij Netflix gekeken), dus mogelijk moeten dat soort exclusieve-rechtenperiodes eerst aflopen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_203459501
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 15:09 schreef Breuls het volgende:
Haha, scherp hoor. :P

Haha, ja, het duurt nog zo lang tot 8 maart, dus ga je plaatjes kijken :P
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_203459590
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203459824
twitter


twitter


En als je echt tijd over hebt, zoals ik :+ , check dan ook even de officiële Nederlandse HBO Max website (scroll zeker ook naar beneden, voor meer informatie, en een tipje van de sluier betreft de content)
Je kunt hier ook je mailadres opgeven, om op de hoogte gehouden te worden in de komende weken :) .

https://www.hbomax.com/nl/nl

[ Bericht 14% gewijzigd door KillerBee4ever op 01-02-2022 15:49:01 ]
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_203460528
Netflix gaat eraan _O_ HBO neemt ze hard te grazen. Hebben zoveel betere content. Einde Netflix tijdperk in Nederland is in zicht
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_203461612
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 16:43 schreef Nexum het volgende:
Netflix gaat eraan _O_ HBO neemt ze hard te grazen. Hebben zoveel betere content. Einde Netflix tijdperk in Nederland is in zicht
Dat zal wel meevallen.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 18:45:41 #89
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203461937
WB verdienen veel geld om hun content bij Netflix of Prime te stallen.
Dat ze even verdwijnen bij HBO max moet je gewoon rekening mee houden.
  Moderator dinsdag 1 februari 2022 @ 18:49:16 #90
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_203461982
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 18:15 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Dat zal wel meevallen.
Jep, zal alleen nog maar meer versplintering worden vrees ik. Als bv. een Hulu, of welke heb je allemaal nog meer, ook hier mee willen gaan doen.
pi_203462176
Als ze ook nog eens 50% korting levenslang aanbieden per maand dus voor ¤5 a ¤6 per maand zoals in sommige landen waar ze gelanceerd zijn is het bye bye Netflix.

https://movilforum.com/nl/bied-hbo-max-oude-klanten-aan/

[ Bericht 37% gewijzigd door Johannes788 op 01-02-2022 19:11:26 ]
  Admin woensdag 2 februari 2022 @ 07:26:26 #92
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_203468450
quote:
Op dinsdag 1 februari 2022 @ 18:45 schreef KingRadler het volgende:
WB verdienen veel geld om hun content bij Netflix of Prime te stallen.
Dat ze even verdwijnen bij HBO max moet je gewoon rekening mee houden.
Ik verwacht wel dat als iets eenmaal exclusief bij Max staat, het niet meer elders terugkeert.

Alle streamingdiensten willen exclusives zodat men alleen bij hun voor die titels terecht kan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 2 februari 2022 @ 09:43:29 #93
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203469410
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 07:26 schreef Breuls het volgende:

[..]
Ik verwacht wel dat als iets eenmaal exclusief bij Max staat, het niet meer elders terugkeert.

Alle streamingdiensten willen exclusives zodat men alleen bij hun voor die titels terecht kan.
Originals zijn een uitzondering.
Gaat om de Back catalog.
  Admin woensdag 2 februari 2022 @ 10:10:34 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_203469672
Nou, ook die reken ik erin mee. Je moet je bedenken dat HBO Max voor Warner Bros. een equivalent is van Disney+, in de zin dat het een Grote Filmstudio is die een Eigen Streamingdienst is gestart. Disney zal, naar ik aanneem, nooit meer titels licenseren aan Netflix of Prime Video, en ik verwacht hetzelfde voor Warner Bros. m.b.t. HBO Max.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_203470768
Leuk! Ga het zeker aanschaffen, maar om nu te zeggen dat ik blown away ben door wat ik op de Nederlandse website te zien krijg, nou nee...
pi_203653248
Er is nog geen definitieve datum bekend voor The Garcias, volgens het productiebedrijf komt de premiére 'begin 2022' op HBO Max.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_203689607
Duurt lang

Al een abonnementsprijs bekend?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Admin woensdag 16 februari 2022 @ 14:10:21 #98
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_203689724
Ik verwacht eind volgende week meer details.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_203692221
Een officiële prijs voor HBO Max Nederland is nog niet geformuleerd, maar het Europese prijskaartje HBO Max lijkt ¤8,99 per maand te zijn. Wil je meteen een jaar abonnement? Dan betaal je in totaal slechts acht maanden. Daarmee zou je omgerekend per maand slechts ¤5,99 betalen en zo 30% besparen ten opzichte van een flexibel maandabonnement.

Volgens entertainmenthoek .nl
pi_203698189
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 14:10 schreef Breuls het volgende:
Ik verwacht eind volgende week meer details.
Dan is het nog maar 1,5 week naar 8 maart toe, dat is wel erg laat :? .
Ik had verwacht dat de pr campagne deze week wel van start zou gaan, maar het is/blijft oorverdovend stil :{
Ik heb afgelopen oktober de launch (en de periode ervoor) een beetje in de gaten gehouden van de Scandinavische landen, de pr campagne begon daar exact 3 weken voor de launch dag.

Ik sta er daarom een beetje van te kijken dat we nog niets hebben gehoord/gelezen.
Maar goed, ik kan ze niet dwingen natuurlijk :P
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')