quote:First Round - Best of three sets
Second Round - Best of five sets
Quarter-Finals - Best of five sets
Semi-Final - Best of seven sets
Final – Best of nine sets
- All sets are the best of five legs.
- All legs will be double start and double finish, meaning players must first hit a double before they can begin scoring in each leg. The bullseye will count as double 25.
- There will be no tie-break in any match; the deciding set would end 3-2, with the fifth leg being the deciding leg.
Ook een hele lelijke baby.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Conclusie, MvG is nog altijd een hele grote baby.
Geweldig darter hoor, groot fan hier, maar echt een grote baby.
MVG was aan het stampen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 06:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hoezo was hij zo mad dan op onze Friese vriend? MVG is een parodie op zichzelf geworden, verschrikkelijke man.
MvG deed niks, kijk de beelden maar. Je kan zeggen wat je wilt over MvG, maar onsportief is hij werkelijk nooit.quote:
De homofiele darter vond dat MVG zat te stampen als hij op een dubbel stond, dus dat heeft hij gezegd in de pauze en MVG was het daar niet mee eens.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh, was de Fries boos op MVG of hoe zit het nou? Heb het niet gezien helaas...
hahaha en toen gaf die kale hem geen hand.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De homofiele darter vond dat MVG zat te stampen als hij op een dubbel stond, dus dat heeft hij gezegd in de pauze en MVG was het daar niet mee eens.
Had hem met zijn klompvoet op zijn gezicht moeten stampenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hahaha en toen gaf die kale hem geen hand.
[ afbeelding ]
Ik ben in deze team Noppert sinds MVG zich als een vervelende verliezer aan het gedragen is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had hem met zijn klompvoet op zijn gezicht moeten stampen
Team MvG. MvG deed namelijk niks en Noppert begon te zeiken, terwijl MvG niks deed. Kijk de beelden maar terug. MvG is altijd sportief en speelt geen spelletjes aan het bord. Daarin moet ik hem gelijk geven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben in deze team Noppert sinds MVG zich als een vervelende verliezer aan het gedragen is.
Of het nu waar is of niet, je moet je op het podium sportief gedragen. Ook als iemand je in de rust zoiets vraagt. Achter het gordijn mag je hem een vuistslag geven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Team MvG. MvG deed namelijk niks en Noppert begon te zeiken, terwijl MvG niks deed. Kijk de beelden maar terug. MvG is altijd sportief en speelt geen spelletjes aan het bord. Daarin moet ik hem gelijk geven.
MvG deed niks, dus Noppert moet niet ouwehoeren. Daar houd MvG niet zo van. Die wil gewoon zijn pijlen laten spreken zoals Anderson ook zo'n type is. Ik had hem ook geen hand gegeven, onsportieve mongool Noppert.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of het nu waar is of niet, je moet je op het podium sportief gedragen. Ook als iemand je in de rust zoiets vraagt. Achter het gordijn mag je hem een vuistslag geven.
Jij bent wel het billenmaatje van die downie he.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG deed niks, dus Noppert moet niet ouwehoeren. Daar houd MvG niet zo van. Die wil gewoon zijn pijlen laten spreken zoals Anderson ook zo'n type is. Ik had hem ook geen hand gegeven, onsportieve mongool Noppert.
In dit geval wel ja. Hij deed werkelijk niks.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij bent wel het billenmaatje van die downie he.
lig je op Dafne ofzo gek. MVG heeft het gewoon lastig met zichzelf, die ziet ook dat z'n hegemonie ten einde is en dat hij met pijn en moeite aan kan haken bij de suptop. Er zijn continu van dit soort gekkigheden met die kale biljartbal.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In dit geval wel ja. Hij deed werkelijk niks.
Mocht ik willenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lig je op Dafne ofzo gek. MVG heeft het gewoon lastig met zichzelf, die ziet ook dat z'n hegemonie ten einde is en dat hij met pijn en moeite aan kan haken bij de suptop. Er zijn continu van dit soort gekkigheden met die kale biljartbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |