abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:38:20 #76
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201644932
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als je zo jong al extra kilo’s hebt is dat iets wat je flink moet monitoren om daar van af te komen, ja.
Mits verder normaal, geen Mac Donalds familie, nee hoor.
Vele kinderen hebben rond de overgang van kind tot puber wat extra vet (mollig, niet dik). Dat is echt heel normaal.
Er komt nog een groeispurt aan, het lichaam verzameld voor die groeispurt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:44:14 #77
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201644996
Een van de mankementen van deze tijd met minder kinderen is minder kennis over hoe kinderen zich ontwikkelen.

Ik zie als ik naar die foto kijk een meisje die dicht bij haar eerste menstruatie zit. Misschien net gehad, misschien nog net niet.
Het is doodnormaal dat zo’n kind wat mollig is, of juist een sprietje dat net wat te lang en te rank is eigenlijk.

Ik zie op die foto nies wat buiten ‘de norm’ valt. Geen te dik, geen te mager.

[ Bericht 95% gewijzigd door Cause_Mayhem op 05-10-2021 12:53:32 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201645583
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Een van de mankementen van deze tijd met minder kinderen is minder kennis over hoe kinderen zich ontwikkelen.

Ik zie als ik naar die foto kijk een meisje die dicht bij haar eerste menstruatie zit. Misschien net gehad, misschien nog net niet.
Het is doodnormaal dat zo’n kind wat mollig is, of juist een sprietje dat net wat te lang en te rank is eigenlijk.

Ik zie op die foto nies wat buiten ‘de norm’ valt. Geen te dik, geen te mager.
Ik snap die foto ook niet zo goed, want daar staat nergens iemand met fors overgewicht waardoor je niet in een achtbaan zou mogen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:42:34 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_201645750
quote:
Some attractions, including the Abyss rollercoaster, have a 600kg weight limit spanning across eight people — meaning the average weight of the patron needs to be 75kg.
het is dus niet eens dat het kind te zwaar was, maar dat de 8 personen bij elkaar te zwaar waren. Waarschijnlijk was ze dus de laatste die werd gewogen en was het bijelkaar te zwaar geworden.
https://www.perthnow.com.(...)rides-ng-b882018863z

het kind op de foto lijkt me niet echt meer dan 75 kilo wegen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_201645958
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:17 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Gegoogled, maar zie niet echt iets wat daarop wijst. Wat ik vermoed is dat ze bij zwaardere mensen niet alle stoeltjes vullen.

[ afbeelding ]

Maar ik vind het eigenlijk niet heel veel gevraagd dat een achtbaan gewoon gevuld kan worden met volwassenen indien nodig, als deze dus niet expliciet op kinderen gericht is. Misschien dat ze de veiligheidsnormen heel strak houden, maar ik vind het niet veel vertrouwen wekkken in de bouwkwaliteit.
[..]
Hebben die ook zo'n claimcultuur als de Amerikanen of zo? Want ik vind het best extreem.
Nee die zijn enorm angstig en met enorme safemarges.
Zeg maar een veiligheids bril moet je op doen als je hagelslag op je brood strooit.
Vakman pur sang
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:54:36 #81
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_201645963
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:42 schreef Karina het volgende:

[..]
het is dus niet eens dat het kind te zwaar was, maar dat de 8 personen bij elkaar te zwaar waren. Waarschijnlijk was ze dus de laatste die werd gewogen en was het bijelkaar te zwaar geworden.
https://www.perthnow.com.(...)rides-ng-b882018863z
Daar gaat het niet om, dat kind wilde de 'Rocky rapid waterslide' doen.

quote:
het kind op de foto lijkt me niet echt meer dan 75 kilo wegen.
Het betrokken kind staat dan ook niet op die foto. Dat is de dochter van ene 'Jess' die met twee dochters in het park was. Op de foto staan de dochters van ene Viki en die zijn ook niet met zijn tweeën.
pi_201646007
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:54 schreef Zelva het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om, dat kind wilde de 'Rocky rapid waterslide' doen.
[..]
Het betrokken kind staat dan ook niet op die foto. Dat is de dochter van ene 'Jess' die met twee dochters in het park was. Op de foto staan de dochters van ene Viki en die zijn ook niet met zijn tweeën.
Lekker dom lukraak lullen doen sommigen mensen hè? :P
Vakman pur sang
  Moderator dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:57:42 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_201646010
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:54 schreef Zelva het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om, dat kind wilde de 'Rocky rapid waterslide' doen.
[..]
Het betrokken kind staat dan ook niet op die foto. Dat is de dochter van ene 'Jess' die met twee dochters in het park was. Op de foto staan de dochters van ene Viki en die zijn ook niet met zijn tweeën.
Lol helemaal verkeerd gelezen dus _O- my bad.
beetje raar om die foto bij het artikel te zetten trouwens.
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Lekker dom lukraak lullen doen sommigen mensen hè? :P
Ja ik weet het ;) Werken en snel wat lezen gaat niet zo goed samen dus :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_201646191
Het waterpark neemt wel vaker slechte beslissingen. ;)

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')