Ik zal hem nog wat aanvullende info vertellen om je kansen nog wat meer te beperken.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leugens, en je verpest mijn kansen bij gianni.
Tijd om in Tegan's DM te slidenquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leugens, en je verpest mijn kansen bij gianni.
zij wel, jij niet.quote:
Ik hoef toch niet alles vooraf te verklappen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op dat lijstje met je kinks.
Is dit om mij te straffen voor al die afwijzingen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal hem nog wat aanvullende info vertellen om je kansen nog wat meer te beperken.
Je begrijpt dit verkeerd. Het maakt je juist onweerstaanbaar.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet alles vooraf te verklappen?
Ik hoop voor Gianni dat afgewezen worden één van zijn kinks is.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is dit om mij te straffen voor al die afwijzingen?
You keep coming back for morequote:Op maandag 4 oktober 2021 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop voor Gianni dat afgewezen worden één van zijn kinks is.
Goeie tetten is één van mijn kinks. Dat je die hebt, werkt zeker mee.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie tetten is één van mijn kinks. Dat je die hebt, werkt zeker mee.
Daar zie je toch niks van als ze met een strap-on achter je staat?quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie tetten is één van mijn kinks. Dat je die hebt, werkt zeker mee.
Wiens kink is dit precies?quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar zie je toch niks van als ze met een strap-on achter je staat?
Blijkbaar heeft hij interesse in gepegged worden.quote:
Je moet denk ik alles een keer proberen toch?quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij interesse in gepegged worden.
In dat geval heb ik nog wat verzoekjes voor je.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet denk ik alles een keer proberen toch?
Ik ben benieuwd hoeveel je me nog kan verrassenquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval heb ik nog wat verzoekjes voor je.
Komt goed.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel je me nog kan verrassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |