Het is toch niet te geloven, en dan steekt ze zelf om 00:00 de hut in de fik…quote:Op woensdag 1 december 2021 14:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
9 bij pleegouders en 3 bij begeleid wonen. Las ik net ergens.
Die Nadine Kwaadakkers lijkt mij echt easy, would bang to.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Die heeft er een bangweekend Center Parcs op zitten!!!!
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:19 schreef Fosive het volgende:
Romano schrijft dat z'n moeder op zoek is naar een nieuw huis om met de kleintjes te wonen.
Ik mag toch hopen dat na brandstichting in haar eigen huis Jeugdzorg haar niet meer met haar kinderen laat wonen?
Zou ze het voor urgentie of de belastingscenten hebben gedaanquote:Op woensdag 1 december 2021 16:19 schreef Fosive het volgende:
Romano schrijft dat z'n moeder op zoek is naar een nieuw huis om met de kleintjes te wonen.
Ik mag toch hopen dat na brandstichting in haar eigen huis Jeugdzorg haar niet meer met haar kinderen laat wonen?
Volgens mij was het helemaal uitgewoond. Denk dat ze niet wilde opdraaien voor de kosten die gemaakt moesten worden om het huis op te knappen. Of ze hoopte op een crowdfundingsaktiequote:Op woensdag 1 december 2021 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[..]
Zou ze het voor urgentie of de belastingscenten hebben gedaan
In combinatie misschien met dat ze dat als reden ziet dat de kinderen niet terugkomen uit Jeugdzorgquote:Op woensdag 1 december 2021 20:53 schreef Ceviche het volgende:
Ik denk dat zij boos was dat ze het huis was uitgezet en zij zo de woningbouw terug wilde pakken.
Die moet enorm duizelig en dol zijn onderhand.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:13 schreef Fosive het volgende:
Die vader zou zich omdraaien in z'n graf als hij alle recente ontwikkelingen zou hebben meegekregen
Zou terecht zijnquote:Op woensdag 1 december 2021 23:48 schreef maakiekoow het volgende:
Die mensen creëren hun eigen soap. Poging tot doodslag op die arme buren ?
qftquote:Op donderdag 2 december 2021 20:05 schreef SQ het volgende:
dit is toch ook wel een prachtig verhaal om te volgen zeg. Man man man.
Ze zal wel bij die anabool zitten. En die woonde geloof ik weer tijdelijk bij zijn vader ivm geen onderdak. Dus wie weet zitten ze daar samen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:50 schreef Allyo het volgende:
Maar waar woonde zij dan of was ze van plan te gaan wonen? Want ik begrijp dus dat het huis in Heerlen niet meer van haar was vanaf 1 december?
Dat is inderdaad fijn. Wat moet het een vervelende periode zijn voor die kinderen. De oudste zoon is er volgens mij nooit meer bij.quote:Op maandag 6 december 2021 19:15 schreef praadje het volgende:
Wat leuk. De kinderen hebben vandaag met z'n allen Sinterklaas gevierd. Ergens in een gymzaal met cadeautjes en al. Fijn dat ze dat voor ze geregeld hebben. Ik vermoed Jeugdzorg ofzo.
Alleen de oudste zoon ontbrak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |