abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202417451
🚨EEN HUIS VOL GEZIN GERAAKT DOOR BRAND, 3 PERSONEN AANGEHOUDEN 🚨

Een nachtmerrie voor de Heerlense familie Quaedackers, bekend van het NPO-programma Een Huis Vol. Een brand in de nacht van dinsdag op woensdag verwoestte hun woning.

Volgens de 17-jarige Romano Quaedackers was het huis niet meer bewoonbaar, maar er lagen nog wel dierbare spullen van zijn vader Michel in de woning. Michel overleed in 2019 plotseling op 57-jarige leeftijd. Hij liet 12 kinderen achter.

Het verdriet is groot. "Diverse pc-spullen met foto's van pap zijn nu weg. Ook naar de kiekjes van mijn broertje kunnen we fluiten. Daarnaast stonden er nog enkele meubelstukken in het huis", zegt Romano.

'Hele nacht niet geslapen'
Romano zat rechtop in bed toen het nieuws hem bereikte. De eerste melding van de woningbrand aan de Van Rappardstraat kwam rond 00:05 uur binnen bij de brandweer. Een klein half uurtje later stond Romano's telefoon roodgloeiend. "Ik kreeg diverse appjes, maar geloofde het in eerste instantie niet. Je kunt je voorstellen dat ik de hele nacht niet heb kunnen slapen." Omstreeks 5:00 uur moesten de hulpdiensten weer in actie komen, omdat de brand oplaaide door de harde wind. De vlammenzee zorgde voor een groot gat in het dak en de gehele bovenverdieping is uitgebrand.

De tiener zegt dat de familie in november heeft besloten om te verhuizen, omdat moeder Nadine niet meer wilde terugkeren naar Heerlen. Negen kinderen zijn ondergebracht bij pleeggezinnen en de overige drie wonen begeleid. Voor december moesten ze het huis verlaten.

Romano vermoedt dat de brand is aangestoken. Ook de brandweer denkt dat. "Het lijkt erop dat er sprake is van brandstichting", verklaart een woordvoerder van de brandweer. Verder politieonderzoek zal dat moeten uitwijzen.

Agenten hebben wel diezelfde nacht drie inzittenden van een auto op de A73 bij Venlo aangehouden. Dat gebeurde rond 1:30 uur. Het gaat om een 34-jarige Venlonaar, een 43-jarige vrouw uit Heerlen en een jongen (16) uit Venlo. Dat bevestigt een woordvoerder van de politie. Het trio wordt verdacht van betrokkenheid bij de brandstichting. Momenteel vindt het verhoor plaats op het politiebureau en later worden ze voorgeleid.

Het gezin was in 2014 en 2020 te zien in het programma Een Huis Vol. Kijkers konden binnenkijken bij grote families met soms meer dan tien kinderen. De realityserie was dit jaar genomineerd voor de Gouden Televizier-Ring.

https://www.facebook.com/(...)0533952066/?sfnsn=mo
pi_202418212
https://www.1limburg.nl/e(...)weg?context=topstory

Uit het krantenbericht;
Agenten hebben wel diezelfde nacht drie inzittenden van een auto op de A73 bij Venlo aangehouden. Dat gebeurde rond 1:30 uur. Het gaat om een 34-jarige Venlonaar, een 43-jarige vrouw uit Heerlen en een jongen (16) uit Venlo.

Nadine is van de week 43 geworden en komt uit Heerlen. Hoe oud Kevin is weet ik niet maar die komt uit Venlo. Do the math.
pi_202418258
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:04 schreef praadje het volgende:

Uit het krantenbericht;
Agenten hebben wel diezelfde nacht drie inzittenden van een auto op de A73 bij Venlo aangehouden. Dat gebeurde rond 1:30 uur. Het gaat om een 34-jarige Venlonaar, een 43-jarige vrouw uit Heerlen en een jongen (16) uit Venlo.

Nadine is van de week 43 geworden en komt uit Heerlen. Hoe oud Kevin is weet ik niet maar die komt uit Venlo. Do the math.
8)7 8)7

Wat bizar weer. Uit woede omdat ze het huis uit is gezet wegens betalingsachterstanden?
pi_202418259
quote:

Uit het krantenbericht;

Edit; Lees net op de Fb van Romano dat zijn moeder vastzit. Hoe ziek kun je zijn. Het huis moest dan wel per 1 december leeg zijn maar wat als er nog een of meerdere kinderen binnen hadden gezeten.
pi_202418276
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:07 schreef praadje het volgende:

[..]
Edit; Lees net op de Fb van Romano dat zijn moeder vastzit. Hoe ziek kun je zijn. Het huis moest dan wel per 1 december leeg zijn maar wat als er nog een of meerdere kinderen binnen hadden gezeten.
Ik zie dat het een rijtjeswoning is. Ik weet niet of het huis ernaast bewoond is, maar dat is dan ook een groot risico dat je op de koop toeneemt als je de boel rond middernacht in brand zet.
  Spellchecker woensdag 1 december 2021 @ 13:17:59 #106
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202418421
Wie zou die 16-jarige kunnen zijn? Zoon van Kevin? Moet hij op z'n 18e vader zijn geworden.
pi_202418489
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:19 schreef Fosive het volgende:
Wie zou die 16-jarige kunnen zijn? Zoon van Kevin? Moet hij op z'n 18e vader zijn geworden.
Ik weet wel dat Kevin een zoontje heeft maar die is volgens mij pas een jaar of 4. Daar mag hij geen contact mee hebben.
  Spellchecker woensdag 1 december 2021 @ 13:25:00 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202418582
quote:
Hierboven staat ook een krantenartikel, dat is geen premium en heeft ongeveer dezelfde inhoud. (voor degene die geen premium kunnen lezen)
pi_202418620
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:34 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Hmm, vermist sinds 1 oktober...

https://www.svb.nl/nl/kin(...)taling-kinderbijslag
1 oktober 2021 (betaling derde kwartaal)

https://www.svb.nl/nl/kin(...)dragen-kinderbijslag
In de kledingwinkels voor vrouwen is de eerste week van het kwartaal altijd de piekweek in de verkopen.
pi_202418644
was al geplaatst
LEEF!
pi_202418664
quote:

Uit het krantenbericht;

Kevin is van mei 1987. 34 jaar dus…
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_202418732
In okt was die Romano nog 16 volgens Boulevard.
Dat pisventje zal er wel bij zijn geweest

Jammer dat ze zichzelf niet in de hens hebben gestoken Smerige Tokkies.
LEEF!
pi_202418772
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:43 schreef Traytje-Hzus het volgende:
In okt was die Romano nog 16 volgens Boulevard.
Dat pisventje zal er wel bij zijn geweest

Jammer dat ze zichzelf niet in de hens hebben gestoken Smerige Tokkies.
Nee. Ten eerste komt hij niet uit Venlo, en ten tweede is hij niet opgepakt want hij zat druk op de socials te posten. Het artikel van 1Limburg meldt ook dat hij 17 is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2021 13:47:39 ]
pi_202418945
quote:

[..]
Ik lees juist dat Romano heeft geschreven dat Kevin vastzit, diens buurvrouw en haar zoon?
pi_202418973
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik lees juist dat Romano heeft geschreven dat Kevin vastzit, diens buurvrouw en haar zoon?
Dat zou wel gek zijn, omdat de politie meldt dat de vrouw uit Heerlen komt
pi_202418999
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:05 schreef Fosive het volgende:

[..]
Dat zou wel gek zijn, omdat de politie meldt dat de vrouw uit Heerlen komt
Ik lees het verkeerd. Romano typte het zo: De buurvrouw Kevin en die haar zoon. Dus het lijkt erop dat Kevin, Nadine en zoon van buurvrouw Kevin erachter zitten.
  woensdag 1 december 2021 @ 14:10:05 #119
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_202419010
quote:

Uit het krantenbericht;

De levens van hun buren boeit ze dus geen zak; mag hopen dat ze een hele zware straf krijgen wat een totale onbenullen. :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_202419021
quote:
16s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
De levens van hun buren boeit ze dus geen zak; mag hopen dat ze een hele zware straf krijgen wat een totale onbenullen. :r
Onder invloed waarschijnlijk.
  woensdag 1 december 2021 @ 14:11:31 #121
459912 FlippingCoin
pi_202419027
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Onder invloed waarschijnlijk.
Kan is aanwezig met die lui ja; dus medeweggebruikers ook lekker in gevaar gebracht. Weerzinwekkend allemaal.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  woensdag 1 december 2021 @ 14:13:26 #122
459912 FlippingCoin
pi_202419040
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het is gewoon keihard werken met een groot gezin. Die vrouw schreeuwt gewoon om hulp.

Ik vind het vooral triest voor hun kids.

En het is dit, of die kids in pleeggezinnen, of de schuldsanering in of de criminele weg op. Ik vind dat een huis vol, als programma ook aan begeleiding achteraf moet doen. Net zo schandalige tv als oh oh Cherso, lachen gieren brullen maar Samant hoort thuis in een begeleid wonenprogramma.
Ik vind het allemaal geen gezellige tv programma’s.
Ik denk dat dit bij de meeste gezinnen(iig die ik heb gezien en ik kijk het toch al meerdere jaren) niet nodig is, misschien moeten ze iets strenger zijn in de selectie en dit soort gezinnen tegen zichzelf beschermen. Moet zeggen dat ik het ook niet eens van de leukere gezinnen vond om naar te kijken.
  woensdag 1 december 2021 @ 14:13:46 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202419043
quote:

[..]
Die kinderen zaten toch allemaal al in pleeggezinnen cq begeleid wonen?

Overigens geldt dat voor de buren uiteraard wel: daar wonen ook gewoon mensen die je serieus in gevaar brengt door dit te doen.
En dan ook nog die buurjongen van Kevin meenemen in deze ellende? Damn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202419045
Die vader zou zich omdraaien in z'n graf als hij alle recente ontwikkelingen zou hebben meegekregen
pi_202419078
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die kinderen zaten toch allemaal al in pleeggezinnen cq begeleid wonen?

Overigens geldt dat voor de buren uiteraard wel: daar wonen ook gewoon mensen die je serieus in gevaar brengt door dit te doen.
En dan ook nog die buurjongen van Kevin meenemen in deze ellende? Damn.
9 bij pleegouders en 3 bij begeleid wonen. Las ik net ergens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')